 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer odpala i jeździ tylko na LPG. |
Autor |
Wiadomość |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2011, 18:18 Lancer odpala i jeździ tylko na LPG.
|
|
|
Witam
W moim Lancerku pojawił sie kolejny problem a mianowicie auto odpala i jeździ tylko i wyłączanie na gazie na benzynie kręcie i kręci i nic się nie dzieje. Pompka paliwowa działa bo ją wyraźnie słychać. Miał ktoś taki przypadek może? |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2011, 20:39
|
|
|
Może coś z wtryskami? Najlepiej wymrugaj błędy diodą. |
|
|
|
 |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2011, 20:45
|
|
|
kolego Zielu175, a możesz mi powiedzieć jak wymrugać te błędy?
wiem że w oplu jest to możliwość bo to robiłem ale ze w moim Lancerze można takie cuda robić to nie wiedziałem
Ale u mnie w lancerku nigdy nie zapalił mi sie check engine wiec chyba nie mam żadnych błędów.
Podpowie kolega jak to zrobic? |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2011, 21:38
|
|
|
Masz to ładnie opisane na stronie Krzyżaka, z tym że jest to opis bardziej do Galanta, ale zasada w Lancerze powinna być taka sama. W razie czego niech się ktoś wypowie
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html |
|
|
|
 |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2011, 21:59
|
|
|
jutro odłączę akumulator na godzinkę może to mu pomorze.
[ Dodano: 25-10-2011, 15:56 ]
odłączyłem aku i nic nie pomogło a co do tego odczytu to mogę go odczytać zwykłym głośniczkiem (syczkiem), nic się nie stanie? i co się stanie jeśli pomylę kabelki i odwrotnie je podłącze? |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-10-2011, 21:47
|
|
|
Widzisz kolego, popełniasz jeden maleńki błąd, piszesz o problemie ale nie napisałeś, a raczej nie opisałeś okoliczności w których doszło do wspomnianej przez ciebie awarii. Napisz jak to się stało a wszystkim czytającym twój post będzie łatwiej diagnozować problem związany z awarią.
Jaka instalacja, podciśnienie czy sekwencja, a może bezpośredni wtrysk gazu? |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2011, 22:13
|
|
|
wiec tak kolego mario mario, instalacje mam generacja I lub II y przelacznikiem 3-fazowym samochód jeździł idealnie i na gazie i na benzynie i byl odpalany na benzynie i po p[rzekroczeniu 2,5rpm zmieniał sie na gaz i nagle samochód zaczął gorzej odpalać na benzynie wiec postanowiłem odpalać go na gazie(gdyż na gazie odpala bez żadnego problemu) i gdy już odpaliłem go na gazie i w czasie jazdy przełączyłem na pb to samochód, jechał bo jechał przerywał, szarpał na niskich obrotach i było tak przez kilka dni a teraz jak go przełączę to od razu gaśnie.
A co do tego z czytania błędów z komputera z poprzedniego mojego postu to może uda się komuś odpowiedzieć bo chciałbym z czytać te błędy ale nie chciał bym niczego uszkodzić. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-10-2011, 20:05
|
|
|
To posłuchaj, a raczej poczytaj kolego. Jak zgłębisz wiedzę na temat instalacji LPG to pogadamy. Z tego co piszesz to wnioskuję, ze zakładając instalkę lpg myślisz, ze ma ona działać wiecznie. Tak się skalda, ze instalka taka czyni pewne szybsze zużycie pewnych elementów silnika, szczególnie układu zapłonowego. A teraz napisz w jakim stanie są elementy tego układy, a ja postaram się ci podpowiedzieć. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2011, 20:18
|
|
|
kolego mario mario, widocznie nie każdy ma taką wiedzę na temat motoryzacji jak Ty i niektórzy są bardziej zieloni od Ciebie. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-10-2011, 20:24
|
|
|
no tak, teraz sam przeczytałem swój post i mam wrażeni że brzmi on jakoś nie tak. nie to miałem na myśli, ale mimo wszystko musisz poznać pewne zasady działania instalacji lpg. Jeżeli chcesz to zadzwoń, w rozmowie jestem dużo milszym facetem niż to mogło zabrzmieć w ostatnim poście. 503125022. Pozdrawiam. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
|
|