wskaźnik ciśnienia doładowania |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 28-10-2011, 19:55
|
|
|
i jak się sprawdza miałeś kłopoty z podłaczeniem ,gdzie masz zamontowany ? |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 28-10-2011, 22:18
|
|
|
Elektrycznie podpialem przy zegarku (ktorego zamienilem wczesniej na voltomierz, dochodzi tam napiecie wlaczonych swiatel) a sam zegar mam razem z zegarem cisnienia i temperatury oleju w panelu nad radiem. Oryginalnie pod radyjkiem jest (byla u mnie taka kieszen na balagan). Radio przenioslem nizej, a tam zamontowalem zegary. Podcisnienie podpialem przy bost pinie pompy (mam pompe mechaniczna). Postaram sie jutro zrobic pare fotek to dodam do forum
[ Dodano: 28-10-2011, 21:28 ]
Ale ogolnie to mysle zeby w wolnej chwili zmienic te zegary na innej firmy, troche za bardzo daja po oczach w nocy. Gruszka cisnienia oleju ostanio mi padla, kupilem innej firmy ale nie jest dobrze dopasowana, wiec podpialem ja pod zegar temperatury oleju i pokazuje mi co sie dzieje. Mam ladny zegar cisnienia oleju firmy revotec ale nie mam do niego gruchy. Musze ja kupic osobno. Zegar jest czarny z miodowym podswietleniem, czyli tak jak w mitsu. Bede musial upolowac jeszcze taki sam do turbo i temperatury |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 28-10-2011, 23:04
|
|
|
Swoj zamontowalem po prawej stronie zegarow, podswietlenie pod zegary, wezyk podpiolem za turbo, mozna by wpiac trojnik do wezyka ktory idzie z turbo na pompe.
Kupilem ze skala od -0,5 do 1,5 bara. Teraz bym kupil ze skala 0 - 1,5 bara - bardziej wykozystana skala. Ponizej 0 nigdy nie schodzi, chyba ze ktos by zatkal wlot powietrza. Moglby sie przydac gdyby wpiac go za przepustnica o ile jest - moze by pokazal jakies podcisnienie gdy zamknieta. |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 29-10-2011, 21:58
|
|
|
mnie wkurza niebieskie podświetlenie i dlatego kupię ten z linka ,świeci podobnie do oryginałów,
dzięki za informacje podepnę pod wężyk sterujący LDA na pompie i tak muszę ściągnąć go bo mi się cos przycina trzepień
pozdrowienia |
|
|
|
 |
pawel80
Forumowicz
Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 144 Skąd: racibórz
|
Wysłany: 30-10-2011, 09:37
|
|
|
mam woltomierz z tego samego sortu
świeci minimalnie jaśniej niż wszystkie oryginalne wskaźniki no trochę jaśniej jest ale nie przeszkadza zamocowałem w miejsce termometru |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 30-10-2011, 11:39
|
|
|
ja myślałem zamocować go w obudowie też alledrogo oryginalne wskaźniki zostawię w spokoju tylko jeszcze nie wiem gdzie go zamontuję musze poszukać miejsca żeby nie przeszkadzało i był w miarę dobrze widoczny |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 30-10-2011, 12:02
|
|
|
Ja swoj zamontowalem tak
Wskaznik swieci sie na bialo po przekreceniu stacyjki |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 30-10-2011, 17:01
|
|
|
faraonix
otwornicą rzeźbiłeś |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 30-10-2011, 18:58
|
|
|
nie pamietam ale chyba dremel'em albo wypalalem lutownica i podszlifowywalem dremel'em |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 31-10-2011, 00:59
|
|
|
Ja w tym miejscu man wlacznik przednich halogenow |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 31-10-2011, 11:53
|
|
|
Ja przenioslem wyzej, bo chyba byl na dole. Co masz tam jeszcze ? U mnie bylo podgrzewanie szyby, awaryjne i przeciwmgielne oraz jedno jedno puste ktore wykozystalem. Chyba ze cos dorobiles. Dodatkowe swiatla podlaczylem po dlugie. Jak komus mrugam (pociagne raczke) to zaswiecaja sie same dlugie (bi-xenony), ale jak przelacze na dlugie to swieca krotkie + 4 dodatkowych xenonow |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 31-10-2011, 16:19
|
|
|
hajmanek u ciebie też dobrze wygląda tylko ja potrzebuję tylko jeden zegar voltomierz mam elektroniczny z chęcią wskaźnik turbo też założyłbym cyfrowy ale te co widziałem cena powala |
|
|
|
 |
|