Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wichura1
29-08-2007, 10:44
Denerwujace sprzegło...
Autor Wiadomość
dm17
[Usunięty]

  Wysłany: 26-11-2006, 12:21   Denerwujace sprzegło...

Czy ktos moze mi powiedziec czy cos nalezy nasmarowac, moze jakas guma do wymiany lub moze jeszcze cos innego... i ewentualnie jak nasmarowac, to czy sa jakies smary specjalne czy zwykłe wystarczą.
Wypada napisac co sie dzieje wiec......jak wciskam sprzęgło to skrzypi-myslalem poczatkowo ze to w srodku auta w okoliach samego pedału ale z tamtąd zadne odgłosy nie dochodzą (na wypadek przesmarowałem)--to jest pod maską..gdzieś... wydaje mi sie ze miejscu gdzie linka wchodzi do samej skrzyni.
W sumie to nie jest to cos z czym sie nie da jezdzic ale mnie strasznie wnerwia ten odgłos-jak jest samochod nagrzany to tak nie slychac ale rano...... :evil: ...........wstyd ze tak skrzypi!!!!!

Pozdrawiam
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-11-2006, 14:35   

Prawdopodobnie skrzypi Ci sam docisk sprzęgła w środku.
Ale spróbuj jeszcze przesmarować na końcu linki tam gdzie jedna łapa popycha drugą (styk) - nie wiem jak to dokładniej opisać.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-11-2006, 21:45   



Jeżeli masz linkę, a nie hydraulikę, to skrzypi w środku, w miejscu styku tulejki (na końcu linki) z dźwignią. Nasmaruj to smarem, (nie WD 40, albo innym takim). Ale co masz za model? CB1 czy CK1? bo CK1 miały wszystkie hydrauliczne według manuala.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2006, 22:49   Dzis udało mi sie sprawdzić..

Bo potrzebowałem osoby ktoraby wciskała sprzegło a ja mógłbym posłuchac gdzie piszczy-i z moich spostrzeżeń nieporządany dzwiek dochodzi z wnętrza gumy ktora konczy linke-model mam CK1 ale mam linke.
Jutro zrobie fotke to wkleje na forum o ktore miejsce mi chodzi

Pozdrawiam




Odgłosy dochodzą z widocznej na zdjeciu gumy-a raczej tego co jest piod nią. Nie mozna nic wstrzyknąc pod ta gume bo jest przymocowana na stałe :(
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-11-2006, 13:49   

Dałeś fotkę hydrauliki a nie linki. Jak to fotka twojego auta, to nie masz linki. Hydraulika pcha i najczęściej skrzypi:
- guma w pompce (w kabinie)
- trzpień, który wychodzi z tej gumki o ten wystający ze skrzyni kawałek widelca
- mocowanie widelca do obudowy komory sprzęgła.
Przesmaruj trzpień naciskający widelec - może pomoże.
Jak masz linkę, to co innego - bo hydraulika pcha a linka pchać nie może, więc ciągnie. Musisz się zadeklarować.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-11-2006, 15:25   

Mówiłem, że według service manuala w CK1 nie było linek. Jeżeli trzeszczy w hydraulice, pospiesz się. Kalafie w Pajero trzeszczało 1/2 roku, olewał to i w końcu siadł mu wysprzęglik.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 18:54   

Wichura co rozumiesz pod pojeciem "Jeżeli trzeszczy w hydraulice, pospiesz się" - mam jechac do mechanika z tym?? czy cos innego zrobić??
Macie racje linki nie ma jest hydraulika-świadczy o tym chyba zbiorniczek na płyn do sprzęgła (przynajmniej tak mi sie wydaje )

Pozdrawiam
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-11-2006, 19:56   

Oczyść dokładnie miejsca styku pedału z pompą i miejsce styku wysprzęglika z dźwignią sprzęgła. Nasmaruj je, jeżeli dźwięki znikną OK, jeżeli nie, do mechanika.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 20:08   

W kabinie juz przesmarowałem wszystko -były małe odgłosy ale mało znaczące.
Teraz przesmaruje w tym miejscu z wciśnietym sprzęgłem


Dam znac jak poszło-mam nadzieje ze bedzie to pozytywny wpis :|
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-11-2006, 20:30   

Spróbuj bardziej ścisnąć wysprzęglik i nacisnąć ręką na widelec - łatwiej dojdziesz do miejsca styku.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 17:10   

Panowie u mnie jest podobnie tylko raz chodzi lzej a raz ciężej!
Które miejsca nalezy przesmarować - zakonserwować, prosze o wskazówki?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 15:36   

Sprawa wygląda następująco:


Zrobiłem dzis to co radziliście,a dokładniej (napisze troche jak w instrukcji :lol: )
Ładnie wyjąłem element A z B -wygladało to jak jakiś bolec -ładnie go wyczysciłem,wypolerowałem--miejsce w B gdzie wchodzi tez ładnie wyczysciłem i wypolerowałem i wszystko ładnie przesmarowałem i włożyłem na miejsce i piszczy dalej :( :( :(
Piszczy nie w momencie wciskania sprzęgła tylko puszczania i dzis wydawało mi sie ze to piszczy z miejsca C -czy ta gume mozna zdjąć i jest cos pod nia co mozna przesmarować czy mam od razu przed zimą jeszcze gdzies jechać jakiegoś specmajstra:):)
Myślałem ze mozna tez nasparowac tą gume ( A) ale ona jest na stałe i nie ma szans zeby cos wcisnąć pod nia jakiekolwiek smary ani nic.

Do czego jest śruba (D)
Czy moze mozna jakos rozkręcić i przesmarować element E

Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-11-2006, 17:20   

W środku pewnie piszczy widelec albo słoneczko docisku. Jak chcesz porządnie, to nie przez gumę C (można ją zdjąć) ale zdejmując całą skrzynkę (niestety).
D to odpowietrznik, element E (wysprzęglik) oczywiście jest rozbieralny - są nawet zestawy naprawcze.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 18:37   

Panowie u mnie trzeba na 99% odpowietrzyć, czyli odkręcam element D i..........................
właśnie co dalej moi drodzy?:) :roll:
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2006, 18:47   

Bastek a skąd wiesz ze musisz odpowietrzyć???? Jakie sa tego objawy??
I co do mojego skrzypienia to mam z tym gdzies jechac czy jeżdzić dalej - czy są to objawy groźne czy nie??

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.