[Cari 1.8 GDI] alternator |
Autor |
Wiadomość |
poketon
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI SPORT '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 51 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 30-10-2011, 15:19 [Cari 1.8 GDI] alternator
|
|
|
Witam.niedawno poruszałem temat napięcia podczas ładowania 15.2V i wynikającym z tego świeceniem kontrolki ładowania.Zakupiłem więc używany alternator od kolegi z forum lecz po wymianie problem jest ten sam .Możliwe żeby regulatory napięcia w obu alternatorach dawały tak samo błędne napięcie podczas ładowania?Proszę kolegów o pomoc bo już zgłupiałem... |
_________________ Carismomaniak
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 30-10-2011, 16:40
|
|
|
nie można było ciągnąć na starym temacie , kolejny burdel dla szukajki .
A co do alternatora to wszystko możliwe tak niestety czasami jest z używkami , zerknij tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1780589.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
poketon
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI SPORT '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 51 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 30-10-2011, 18:16
|
|
|
można było i tak zrobiłem...tylko odpowiedzi znając zycie bym się nie doczekał ponieważ gdy odpisze na swój post nie pokazuje mi mojego tematu na górze.A co do linku to to by się potwierdzalo.u mnie też zaczynało się od mrugania kontrolki ładowania.Później palila się cały czas.teraz poszuam schematów elektrycznych i może uda się coś zdziałać... |
_________________ Carismomaniak
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-10-2011, 20:04
|
|
|
Za zbyt duże ładowanie może odpowiadać tylko regulator napięcia lub wadliwy miernik - woltomierz. |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 30-10-2011, 21:45
|
|
|
nie chodzi mi o schematy bo tam po drodze wszystko jest wporządku , a tam gość wymienił alternator i problem znikł . To znaczy że coś w starym alternatorze nie grało raczej na pewno regulator. Więc spróbuj dorwać sprawny alternator lub nowy regulator . |
_________________
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-10-2011, 23:08
|
|
|
Podłączę się pod temat...
Możliwe jest, aby wadliwy regulator napięcia powodował krótkotrwałe falowanie obrotów po włączeniu świateł mijania? |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
poketon
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI SPORT '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 51 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 31-10-2011, 18:37
|
|
|
Mam dobry alternator bo moj szwagier tez ma carisme ale z tematu na elektridzie zrozumialem ze blad moze tkwic w wiazce ale akurat temu gosciowi pomogla wymiana alternatora...zanim zaczne wykrecac alternator od szwagra chcialbym zbadac te przewody... |
_________________ Carismomaniak
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 31-10-2011, 20:20
|
|
|
w manualu coś takiego znalazłem
można sprawdzić ten przekaźnik . Jeżeli wszystko będzie wporządku to ja bym na twoim miejscu spr. ładowanie na szwagrowym i jak będzie ok. to bym przerzucił i będzie wiadomo |
_________________
 |
|
|
|
 |
|