Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana skrzyni biegów
Autor Wiadomość
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2008, 22:49   wymiana skrzyni biegów

Witam.
Proszę bardzo o podpowiedzi. Czy da się wysunąć półosie ze skrzyni bez ich całkowitego demontażu. Będę wdzięczny za podpowiedzi.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-05-2008, 23:22   

Da sie lekko wysunąć ale całe nie wyjdą.
Skrzynię można ściągnąć demontując tylko krótszą półoś a dłuższą wyjmować ze skrzyni przy odzielaniu skrzyni od silnika ale nie polecam, bo się trzeba naszarpać.
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 10:22   

josie napisał/a:
Da sie lekko wysunąć ale całe nie wyjdą.
Skrzynię można ściągnąć demontując tylko krótszą półoś a dłuższą wyjmować ze skrzyni przy odzielaniu skrzyni od silnika ale nie polecam, bo się trzeba naszarpać.

Czyli najlepiej zdjąć obie półosie ?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-05-2008, 11:24   

gabi napisał/a:
Czyli najlepiej zdjąć obie półosie ?


Tak

Tutaj masz krok po kroku - tyle że nie musisz ściągać belki pod silnikiem
http://www.mitsubishi-gra...t=17822&start=0

a tutaj jeszcze jedno krok po kroku (w galancie praktycznie identyko jak w colcie - tyle że będziesz miał linkę sprzęgła zamiast hydrauliki)
http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=30
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 13:51   

No i to jest to !!!!!!! Dzieki.

[ Dodano: 31-05-2008, 19:18 ]
Witam.
Wracam jeszcze do wymiany skrzyni tematu. Piszecie "wyciągnąć końcówkę przegubu odchylając zwrotnicę z tarczą" da się ją faktycznie wyciągnąc. W manualu widzę ściągacz do wypychania końcówki. To jak to jest ? Pytam, bo kto pyta nie błądzi. :?: :idea:
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2008, 12:20   

witam mam pewien problem , mionowicie od pewnego czasu słysze jak łozysko w skrzyni na walku mi głosno pracuje ( po wciśnięciu sprzegła wszystko jest ok ) niestety od paru dni dochodza mnie dziwne słuchy podczas przyspieszania skrzynia jakby zaczyna dziwnie wyc ,a tak poza tym to biegi wchodzą OK , czy moze to byc spowodowane braku oleju , i jak można sprawdzic jego stan w skrzyni ????. czy moze powinienem sie rozglądać za inna skrzynia
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-06-2008, 14:24   

moja strona www - tam opis wymiany i sprawdzania stanu oleju
lozysk walka sprzeglowego to norma - ja wymienialem sam, miniopis w dziale Nasze Miski, koszt lozyska miedzy 80 a 200 zl (zalezy gdzie kupisz)
inna skrzynia moze byc stanie podobnym lub gorszym - oplaca sie?
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2008, 16:12   

dzieki krzyzak ale ten szum to raczej nie przez to łożysko ,jak wkrecam colta na wyzsze obroty szum sie nasila ,a na forum czytałem ze mało komu te wycie skrzyni znika po wymianie oleju , co do wymiany łozyska to wiem jak je wymienić bo udzielałes mi juz takich wskazówek :)
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2008, 19:19   Wymieniłem skrzynię.

Witam.
Dzięki za podpowiedzi. Wymiana 5 godź. Jutro napiszę posta jak przebiegała wymiana. Dzisiaj jestem padnięty. Lata nie te. Jeszcze raz dziękuję.
Acha, jestem 350 zetów do przodu, serwis w Boguchwale tyle zawołał.

[ Dodano: 05-06-2008, 16:19 ]
Witam.
Miałem zamiar punkt po punkcie opisać wymianę, doszedłem do wniosku że nie ma potrzeby powtarzać waszych opisów. Dodam tylko że odłączyłem zaciski klocków hamulcowych co bardzo ułatwiło odchylenie piast przy wysuwaniu końcówek półosi.
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 23-10-2011, 12:02   

josie napisał/a:
gabi napisał/a:
Czyli najlepiej zdjąć obie półosie ?


Tak

Tutaj masz krok po kroku - tyle że nie musisz ściągać belki pod silnikiem
http://www.mitsubishi-gra...t=17822&start=0

a tutaj jeszcze jedno krok po kroku (w galancie praktycznie identyko jak w colcie - tyle że będziesz miał linkę sprzęgła zamiast hydrauliki)
http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=30


Czy jest jakaś możliwość odświeżenia tych instrukcji bo te linki już nie działają.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2011, 07:09   

proszę:
http://forum.mitsumaniaki...t=17822&start=0
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 24-10-2011, 18:23   

dzięki wielkie Krzyzak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.