Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
[I 2.0] Regulacja linki gazu |
Autor |
Wiadomość |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 17-09-2015, 17:10 [I 2.0] Regulacja linki gazu
|
|
|
Witam, w jaki sposób wykonać regulację linki gazu w Outlanderze ? Dziś po dłuższej jeździe po mieście zauważyłem obroty rzędu 1800 na luzie, po podważeniu do góry pedału gazu obroty wracały na miejsce więc problem tkwi tu w lince. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 18-09-2015, 00:22
|
|
|
Skoro po podważeniu pedału obroty wracają to problem jest bardziej w sprężynie pedału lub przepustnicy a nie w długości linki. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-09-2015, 06:58
|
|
|
Może trzeba psiknąć WD40? |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 18-09-2015, 20:52
|
|
|
Tak też i wczoraj zrobiłem w środku spikałem WD40 i linkę pod maską, jutro jeszcze dam trochę wazeliny tech.
Zrobiłem z 150 km i jest chyba ok, jutro jeszcze pozostaje mi coś wykombinować z anteną bo w trasie dosyć często w wioskach gubi mi radio. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 19-09-2015, 13:37
|
|
|
Kochan napisał/a: | jutro jeszcze pozostaje mi coś wykombinować z anteną bo w trasie dosyć często w wioskach gubi mi radio. | Sprawdź czy masz podłączone zasilanie do anteny, w podstawie oryginalnej anteny jest wzmacniacz elektroniczny. |
|
|
|
 |
Kochan
Mitsumaniak
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 197 Skąd: Kostrzyn / Szczecin
|
Wysłany: 19-09-2015, 16:05
|
|
|
rozumiem, że podsufitkę muszę zdjąć w tym wypadku ? Odkręciłem bat i nie było różnicy w odbiorze zetki bez bata i z odbierała tak samo |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 19-09-2015, 22:37
|
|
|
Kochan napisał/a: | rozumiem, że podsufitkę muszę zdjąć w tym wypadku ? Odkręciłem bat i nie było różnicy w odbiorze zetki bez bata i z odbierała tak samo | Jak wiesz czego szukać, to można poszukać niepodłączonego kabla od strony radia. |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 20-09-2015, 14:37
|
|
|
Z tyłu od bagażnika od strony dachu masz kołki takie wciskane, chyba 3sztuki, podważasz je i odchylasz delikatnie podsufitkę, ujrzysz antenę przykręcaną na nakrętkę. Oryginalna antena ma taki jakby kwadrat nad dachem, w którym jest regulacja pochylenia anteny (wzmacniacz) i z tego wystaje śruba, do której wkręcasz bat anteny - i od razu Ci powiem, że bat musisz mieć oryginalny z takimi dziurkami po bokach bo jak dasz zamiennik to ucinać będzie radio - już to przerabiałem. Załóż oryginał i po sprawie. Dodatkowo jak pisano wyżej sprawdź czy za radiem nie wyszła antena z gniazda radia. |
|
|
|
 |
|