Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 94 z zabitym silnikiem
Autor Wiadomość
BlachaL200 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 -94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 5
Skąd: Strzegom
  Wysłany: 06-11-2011, 13:17   L200 94 z zabitym silnikiem

Witam serdecznie.
Od niedawna jestem właścicielem pojazdu Mitsubishi L200 rocznik 1994 z zabitym silnikiem 2,5td, z racji tego że silnik i tak muszę wymienić (nie mam szans go naprawić a przynajmniej jest to nieopłacalne), czeka mnie przekładka i tu moje pytanie czy:
# skrzyna z L200 2,5td -94 podejdzie do silnika 2,8 diesla z Pajero II?
# jest jakaś znacząca różnica pomiędzy żywotnością silnika diesla 2,5 a 2,8 (poprostu który się częściej psuje)?
# czy jest sens się z tym pobawić

Ogólnie mam za sobą jakieś tam przejścia jeśli chodzi o grzebanie w terenówkach po ojcowskiim Pajero I 3,0 ale moje L200 wymaga dość sporo pracy którą mam zamiar ogarnąć w najbliższym czasie, chodzi mi tylko o to czy zostać przy fabryce czy się troche pobawić.

Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-11-2011, 14:34   Re: L200 94 z zabitym silnikiem

BlachaL200 napisał/a:
# skrzyna z L200 2,5td -94 podejdzie do silnika 2,8 diesla z Pajero II?

nie podejdzie.

BlachaL200 napisał/a:
# jest jakaś znacząca różnica pomiędzy żywotnością silnika diesla 2,5 a 2,8 (poprostu który się częściej psuje)?

wszystko zależy od użytkownika. Choć dla mnie lepszy jest 2,8 td

BlachaL200 napisał/a:
# czy jest sens się z tym pobawić
Pozdrawiam

nie ma.
Był 2,5 td szukaj takiego samego.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
BlachaL200 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 -94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 5
Skąd: Strzegom
Wysłany: 12-11-2011, 12:58   

No to szukam 2,5 td, ten silnk chyba dość długo był montowany do różnych modeli Mitsu i nie tylko. Ostatnio znalazłem ogłoszenie silnika z Galoppera że silnik pasuje do l200/Pajero choć jego oznaczenie jest zupełnie inne D4BF.
Były jakieś istotne zmiany silnika 4d56 z biegiem lat? Auto mam 94 ale młodszy silnik np. z 99 będzie teoretycznie w lepszej kondycji. Na co uważać?
No i ostatnia kwestia to błotniki przednie, moje przerdzewiały :x gdzie kupić? Szukałem na aukcjach ale mało jest blach do pierwszej generacji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.