Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Rzeczowy serwis/ubytki płynu chłodzacego
Autor Wiadomość
mariolo 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 28-10-2011, 12:03   [II 2.0 DID] Rzeczowy serwis/ubytki płynu chłodzacego

Witam wszystkich.Chyba I mój samochodzik zaczał pić płyn chłodzacy a ma dopier 16500 km :( .Po kontakcie z moim serwisem,pan podał dwie możliwe przyczyny:albo przecieki albo uszczelka.Niestety nic nie mówił o wymianie głowicy a ja po lekturze podobnego tematu na forum domyślam się najgorszego.I tu moja prośba o polecenie dobrego autoryzowanego serwisu najlepiej z okolic Warszawy,który rzeczowo podejdzie do problemu.Chciałbym być przygotowany wcześniej w razie konieczności odwiedzenia serwisu.Narazie sprawdzam codziennie poziom płynu I codziennie go ubywa,w małych ilościach ale ubywa.Liczę na wasza pomoc I w razie naprawy dam znać jak potoczyły się sprawy.Pozdro dla wszystkich mitsumniaków :)
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 28-10-2011, 13:54   

Wjedź do garażu rozściel biały papier pod samochodem zapal i poczekaj niech pompa zacznie pracować przy wyższym ciśnieniu sam zlokalizuj przeciek będziesz przynajmniej wiedział gdzie się leje i ktoś nie wciśnie Ci kitu o uszkodzonej głowicy jeśli leje Ci się z węża. to jest rzeczowy serwis nie ma rzeczowych serwisów to jest biznes twoja usterka ich zarobek.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 28-10-2011, 15:19   

No to ja podam ewentualne 3 przyczyny od najprostszej:
- wyciek/nieszczelność zewnętrzna;
-chłodnica EGR-u;
-pęknięta głowica pod wałkiem rozrządu na 3-im cylindrze.


Uszczelka pod głowicą na 99,99% nie

A co do serwisu to najlepiej u tego dealera u którego kupiłeś samochód - to jest niezgodne z prawem ale prawdopodobnie wszystkie inne będą Ciebie zbywać w inteligentny sposób.

[ Dodano: 28-10-2011, 15:23 ]
borsak1 napisał/a:
...to jest biznes twoja usterka ich zarobek.


chciało by się napisać *nic nic nic* prawda - ale regulamin zabrania wykropkowywać wulgaryzmów.
Teraz naprawa gwarancyjna - tym bardziej drogocenna to większe prawdopodobieństwo AUDYTU dla serwisu

PS. Dla być może pocieszenia :D przed chwilą zobaczyłem, że w moim mesiu też zaczął ubywać płyn chłodzący ale też zlokalizowałem wyciek na dolnym przewodzie chłodnicy i ma tylko 360000 km ( jeden Bóg wie czy prawdziwy bo u niemców w tym roczniku mają wszystkie po ponad 500000km) :mrgreen:
Pozdrawiam :biggrin:
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 30-10-2011, 17:36   

Witam
Bardzo mi przykro
u mnie dopiero po trzech naprawach wymienili silnik na nowy
ponad 3 miesiace samochod stał na serwisie "łącznie"

myśle że kazdy serwis poradzi sobie z naprawa

procedury sa proste pewnie najpier wymienia Ci uszczelkę pod głowica później głowice a dopiero jak to nic nie da to wymienia ci silnik :P
_________________

 
 
ichi 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 DiD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 47
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-11-2011, 00:24   

w tej sprawie trzeba być upierdliwym i przy każdej okazji żądać od serwisu działań związanych z ubywanie płynu, a przynajmniej to zgłaszać. W moim przypadku od pierwszego przeglądu serwisy próbowały mi wmawiać, że to nic takiego, że to normalne, że przecież płyn paruje itp bzdety, w końcu (przy 80 tys) stwierdzono nieszczelność głowicy i zasugerowano że samochód nie powinien jechać ni kilometra dalej bo mogę uszkodzić silnik na co tylko mogłem się roześmiać bo jeździłem tak od kilkudziesieciu tysięcy km. Efekt, silnik do wymiany. Ale gdybym nie był namolny w temacie, to na pewno nikt by palcem nie kiwnął.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.