 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 14-10-2007, 23:59 |
Problemy po przeróbce |
Autor |
Wiadomość |
rolski2 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2006, 16:50 Problemy po przeróbce
|
|
|
Witam
Posiadam Colta z 91 roku z silnikiem 1,3 12V jak wiadomo jest to silnik gaźnikowy, jednak ja postanowiłem go przerobić na wtrysk czyli MULTI ECI . No ale pojawił się jeden problem z którym nie moge sobie poradzić . Gdy kończy mi się paliwo tzn wskazówka zbliża sie w okolice rezerwy podczas gałtownego hamowania lub ostrych zaktętów samochód zaczyna się dusić brakuje mu paliwa i po chwili już jest wporządku. Natomias gdy w zbiorniku jest wiecej paliwa nie ma żadnych problemów. I w zwązku z tym mam o to takie pytanie czy w colcie byly rożne zbiorniki paliwa tzn w 1,3 a w 1,5? Pompa która jest obecnie włożona pochodzi z clota 1,5 z tego samego rocznika czyli teoretycznie powinno być dobrza ale... Prosze o pomoc i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gabor [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 20:45
|
|
|
witam
mam to samo ... tylko ja zalozylem bak od 1,3 do colta z silnikiem na wielowtysku (4g67),podejrzewam ze to wlasnie baki byly inne ...
.. i przyłaczam sie do prosby |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-12-2006, 23:02
|
|
|
rolski2, znam gościa który możliwe że jeszcze ma bak z 1,5. Odda go na pewno tanio bo leży z masą innych części od kilku lat. Bak jest z lancera ale chyba taki sam...
Gość jest z Gdyni. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-12-2006, 08:57
|
|
|
też go znam
i mogę szczerze ten bak polecić, bo całe autko było w naprawdę dobrym stanie
a czy podpasuje? - to musisz sam sprawdzić, ale gość naprawdę tanio sprzedaje, więc może potem na złomie tyle samo za niego dostaniesz |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 11:17
|
|
|
Witam
Apropos ten gościu nie ma może przedniej szyby do Colta/Lancera z 1990r ??
Proszę o namiary na niego
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-12-2006, 15:49
|
|
|
SebaD napisał/a: | Proszę o namiary na niego |
gg: 2255026
Szyby nie ma. Ogólnie mało co zostało, z blach to do Colta już nic nie ma chyba.
Ja sam wziąłem silnik i kpl foteli, pompę paliwa i jakieś pierdoły.
Krzyżak zabrał stabilizator i trochę wnętrza
Zostało jeszcze dużo wnętrza, el. zawieszenia, półosie, drzwi Lancera sedan itp.
Jak coś to się spieszcie, bo wszystko pomału ląduje na złomie - np chłodnica z wentylatorem którą potrzebowałem |
|
|
|
 |
rolski2 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 18:12
|
|
|
Dziekuje za pomoc. Mam nadzieje ze to bedzie to i skoncza sie moje problemy i przerobka zostanie zakonczona. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|