Jak cofnąć tłoczek w zaciskach tył |
Autor |
Wiadomość |
kamilxt [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 23:15 Jak cofnąć tłoczek w zaciskach tył
|
|
|
..wie ktos jak cosnac ten tłoczek z tyłu wszytko było by okej ale blokuje mi od ręcznego regulator i niewim co ztym robic moze mi ktos pomóc jakos ten wichjster odrecznego cofnoc sprezyne zdjołem ,nakretke odkreciłem i co dalej niewim juz sam:[[[ |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 22-08-2007, 17:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 27-11-2006, 23:15
|
|
|
sprobowac go wkrecic ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 23:37
|
|
|
heh nie wiem czy o to chodzi.. ale tloczek w zaciskach mozna wcisnac na sile uzywajac np. dwoch skrzyzowanych srubokretow;) nie wiem czy o to chodzi.. ale jak ja tak wlasnie cofalem tloczki w zaciskach;) pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 07:49
|
|
|
przednie sie ladnie wciska a tylne zazwyczaj kreci |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 28-11-2006, 08:18
|
|
|
Jeżeli mocno zapieczone masz przednie tłoki spróbuj (jak masz) lewarkiem "łychą" do zakładania opon
Tylko nie rób tego z tylnymi- bo jak już wspomniano - wkręca się
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
bady [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 08:27
|
|
|
Właśnienie tak jak mówią poprzednicy.U mnie też ręczny nie puszczał i blokowało jedno koło.Wyjąłem zacisk, wkręciłem tłoczek o jeden obrót i teraz wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 21:07
|
|
|
Tak tak tył sie wkręca bo nawet na tłoczku jest poprzeczne wgłebienie na jakis wiekszy sróbokręt!!i troche pary trzeba miec zeby to wkrecic!!:)a najlepiej to polac zapieczony tloczek hydrolem i poczekac pare minut, oczyscic wytsająca czesc z osadu i dopiro wtedy zabierac sie za wkręcanie!!! |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 11-02-2007, 11:01
|
|
|
kamilxt napisał/a: | .wie ktos jak cosnac ten tłoczek z tyłu wszytko było by okej ale blokuje mi od ręcznego regulator i niewim co ztym robic moze mi ktos pomóc jakos ten wichjster odrecznego cofnoc sprezyne zdjołem ,nakretke odkreciłem i co dalej niewim juz sam:[[[ |
Panowie mam podobny problem, ręczny w jednym tylnym kole nie odbija do końca, mam zamiar to rozebrać, tylko co mnie czeka? Musze wyciągnąć tłoczek(wykrecic?poprzez pompowanie pedałem hamulca?) a co z samym mechanizmem ręcznego?jak to wyglada w srodku?czy to moze sie zapiec?czy moze on wcale sie nie zapekł tylko cos innego sie stało? |
_________________
 |
|
|
|
 |
toes [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2007, 14:12
|
|
|
po zdemontowaniu szczęk, postukaj młotkiem obudowę cylinderka, później ostrożnie, żeby nie uszkodzić gumek zabezp. kombinerkami wykręć cylinderek. Trochę się namęczysz, ale dasz radę. Przy wkładaniu cylinderka też go wkręcaj. Robi się tak ze wzg. na te właśnie gumki. Co do trzymania linki, sprawdź czy jakiś mechanizm (zapadka) Ci nie przyrdzewiła, rozruszaj i posmaruj. |
|
|
|
 |
|