Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak cofnąć tłoczek w zaciskach tył
Autor Wiadomość
kamilxt
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 23:15   Jak cofnąć tłoczek w zaciskach tył

..wie ktos jak cosnac ten tłoczek z tyłu wszytko było by okej ale blokuje mi od ręcznego regulator i niewim co ztym robic moze mi ktos pomóc jakos ten wichjster odrecznego cofnoc sprezyne zdjołem ,nakretke odkreciłem i co dalej niewim juz sam:[[[
Ostatnio zmieniony przez roch_27 22-08-2007, 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-11-2006, 23:15   

sprobowac go wkrecic ?? :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 23:37   

heh nie wiem czy o to chodzi.. ale tloczek w zaciskach mozna wcisnac na sile uzywajac np. dwoch skrzyzowanych srubokretow;) nie wiem czy o to chodzi.. ale jak ja tak wlasnie cofalem tloczki w zaciskach;) pozdrawiam:)
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-11-2006, 23:53   

Mi się kiedyś tak zapiekły, że wyciągałem na …. prasie :oops:
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 07:49   

przednie sie ladnie wciska a tylne zazwyczaj kreci
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 28-11-2006, 08:18   

Jeżeli mocno zapieczone masz przednie tłoki spróbuj (jak masz) lewarkiem "łychą" do zakładania opon :wink:
Tylko nie rób tego z tylnymi- bo jak już wspomniano - wkręca się :mrgreen:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
bady
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 08:27   

Właśnienie tak jak mówią poprzednicy.U mnie też ręczny nie puszczał i blokowało jedno koło.Wyjąłem zacisk, wkręciłem tłoczek o jeden obrót i teraz wszystko jest ok. :lol:
 
 
KaczA
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 21:07   

Tak tak tył sie wkręca bo nawet na tłoczku jest poprzeczne wgłebienie na jakis wiekszy sróbokręt!!i troche pary trzeba miec zeby to wkrecic!!:)a najlepiej to polac zapieczony tloczek hydrolem i poczekac pare minut, oczyscic wytsająca czesc z osadu i dopiro wtedy zabierac sie za wkręcanie!!!
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 11-02-2007, 11:01   

kamilxt napisał/a:
.wie ktos jak cosnac ten tłoczek z tyłu wszytko było by okej ale blokuje mi od ręcznego regulator i niewim co ztym robic moze mi ktos pomóc jakos ten wichjster odrecznego cofnoc sprezyne zdjołem ,nakretke odkreciłem i co dalej niewim juz sam:[[[


Panowie mam podobny problem, ręczny w jednym tylnym kole nie odbija do końca, mam zamiar to rozebrać, tylko co mnie czeka? Musze wyciągnąć tłoczek(wykrecic?poprzez pompowanie pedałem hamulca?) a co z samym mechanizmem ręcznego?jak to wyglada w srodku?czy to moze sie zapiec?czy moze on wcale sie nie zapekł tylko cos innego sie stało?
_________________

 
 
toes
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 14:12   

po zdemontowaniu szczęk, postukaj młotkiem obudowę cylinderka, później ostrożnie, żeby nie uszkodzić gumek zabezp. kombinerkami wykręć cylinderek. Trochę się namęczysz, ale dasz radę. Przy wkładaniu cylinderka też go wkręcaj. Robi się tak ze wzg. na te właśnie gumki. Co do trzymania linki, sprawdź czy jakiś mechanizm (zapadka) Ci nie przyrdzewiła, rozruszaj i posmaruj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.