| 
		pompa wysokiego ciśnienia | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 chicken20091986  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Dobra/Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2011, 18:42   pompa wysokiego ciśnienia
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam wszystkich, sprawa dotyczy silnika 1,8 GDI .
 
mam zamiar kupić carismę na części, jest tam silnik i brakuje tam jednej rzeczy, nie wiem co to jest- znajduje sie po prawej stronie silnika na górze(w głowicy) i widać tam czoło wałka rozrządu. | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam Hubert | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2011, 18:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeżeli od strony filtra powietrza (czyli po lewej stronie silnika) to brakuje pompy wysokiego ciśnienia | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SHINDEN  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: MITSUBISHI CARISMA GDI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 2 Skąd: OLSZTYN 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-01-2012, 14:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam  problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM benzyna/gaz.
 
Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. 
 
Mechanicy powiedzieli że padły obie pompy wysokiego ciśnienia i pompy paliwa.
 
Ja niemoge znaleźć pompy wysokiego ciśnienia i pompy paliwa.
 
Ile mogą kosztować nowe i używane pompy ????
 
Czy te pompy można jakoś regenerować ???? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przemekx303  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Carisma GDI 98r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 13 razy Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-01-2012, 22:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | może też przekaźnik od pompy siadać podczas odpalania , dwie pompy na raz to chyba pierwszy przypadek na forum , a z mechanikami co GDI zna tylko z otomoto to wiadomo jak jest | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-01-2012, 23:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A jaki masz gaz w tym GDI? Bo te silniki to nie każdy gaz tolerują i może to w tym tkwi problem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |