Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie popychacze w F36A i F46A
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-11-2011, 19:33   Jakie popychacze w F36A i F46A

Witam!
Może mi ktoś z was sprawdzić jaki numer katalogowy mają popychacze hydrauliczne w Diamante z silnikami 6G72 SOHC (modele F36A i F46A)?

Otóż, w jednym źródle mi wyskoczyło, że zamiennikami do mojego 6A13TT DOHC (nr MMC to MD376687) są popychacze z 6G72 SOHC (nie mylić z DOHC !).
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś lepiej obeznany z Diamante mógł mi to potwierdzić.

Dzięki.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-11-2011, 20:03   

swinks_UK, po co kombinować, jak dostępne są popychła od GDi, jeszcze do tego modyfikowane - trudnoklepiące ;) z powiększonymi kanałami olejowymi



PS. chyba to przejście na SOHC nie wydaje mi się możliwe - wszystkie popychacze SOHCowe jakie miałem w ręku były dużo krótsze niż nasze
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-11-2011, 21:45   

Bartek napisał/a:
swinks_UK, po co kombinować, jak dostępne są popychła od GDi, jeszcze do tego modyfikowane - trudnoklepiące ;) z powiększonymi kanałami olejowymi



PS. chyba to przejście na SOHC nie wydaje mi się możliwe - wszystkie popychacze SOHCowe jakie miałem w ręku były dużo krótsze niż nasze


Po to by oszczedzić 65% na cenie. :mrgreen: Ciekawe ile te GDI stoją co polecasz, bo na Wyspach są w tej samej cenie co do vr4.
W dwóch różnych miejscach nasze popychacze i te z Diamante miały ten sam MMC numer, więc chciałem sprawdzić, a ASA'y u mnie brak.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 23-11-2011, 23:29   

Z tego co wyczytałem z japancars.ru F16A i F36A (SOHC)mają takie same popychacze MD 151382, natomiast F46A z silnikiem GDI(DOHC) posiada między innymi taki nr: MD337687.

http://www.japancars.ru/c...HC&mg=11&bg=230
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-11-2011, 09:37   

Skoro mają ten sam nr MMC - kupuj, kupuj i zdawaj relację.....



PS. mnie już nie pomożesz, mam już komplecik GDiowych wzmocnionych za tysia kupiony i czekam do końca oleju, żeby je zaaplikować do silnika, ale innym może się przydać ta wiedza
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-11-2011, 10:11   

Bartek napisał/a:
Skoro mają ten sam nr MMC - kupuj, kupuj i zdawaj relację.....

Kupiłbym, gdyby źródło informacji było pewne, wolę się upewnić 3 razy.
Z tego co wojtas021180 pisze to jednak inne numery katalogowe. :(
A w japancars.ru inne nr-y są też dla vr4. Ech... chyba nic z tego.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.