Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rdza w komorze silnika (kolumny mcphersona)
Autor Wiadomość
Pinin
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2011, 22:32   Rdza w komorze silnika (kolumny mcphersona)

Czesc,

mam rdze w okolicach kolumn mcphersona (w komorze silnika) w miejscach gdzie powiedzmy dwie powierzchnie sa ze soba zgrzewane / spawane. Niektore miejsca sa z rdzą a jedno inne miejsce jest przezarte i jest 2 cm dziurka.... mysle, ze jak nie teraz to na wiosne rozbiore wszystko wytne, zespawam i wzmocnie. Chociaz mysli chodza po glowie juz teraz, aby to zrobic, nawet juz lakier kazałem sobie umieszać na naprawe... w innych oprocz miejscach rdza nie wystepuje.... :roll:

Chcialem zapytac Was czy macie moze podobnie? lub mieliscie? Dodam, ze auto jest 100% bezwypadkowe i to jedyna korozja jaka zauwazylem. Nawet pod spodem jej nie ma ;)

Jesli ktos mial podobnie to prosze niech sie odezwie i niech napisze pare słow na ten temat.

Na dniach wrzuce fotke jak to u mnie wyglada....

Pozdrawiam
 
 
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 27-11-2011, 21:32   

Mialem tez ogniska rdzy w komorze silnika przy górnym mocowaniu kolumny,w jednym miejscu blachy oddzieliły się od siebie i zaczęło brzydko rdzewieć,dokładnie było to kolo obudowy filtra pow. a po drugiej stronie było podobnie, gdzieś pod zbiorniczkiem oleju hydraulicznego sprzęgła,również blachy oddzieliły się od siebie,wyczyściłem,zamalowałem narazie jest dobrze...
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
 
 
 
Pinin
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2011, 10:54   

To podobnie do mnie, chociaż ja się trochę przestraszyłem gdy go kopiłem, jedyna rdza i to tam... znając siebie nie wiem czy długo pożyję z ta świadomością, także jak tylko zarejestruje autko to wyciągnę wszystko łącznie z błotnikami ;) Pozdrawiam
 
 
sq9mcs 
Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI, Pathfinder R51
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 124
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-11-2011, 11:20   

U mnie jest podobny efekt.
 
 
PIOTR_68 
Nowy Forumowicz


Auto: Pinin 1.8 mpi 5d b+lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-01-2013, 16:24   

Standard. Pas przedni i miejscowo w komorze silnika - sporo rudego ...
To pewnie skutki morskiej podróży zaraz po narodzinach :)
_________________
Mitsu Pinin /2010 - .../
Subaru Legacy 2.0 /2008 - .../
Skoda Octavia /2009-2010/
Daewoo Musso 3.2b /2008 - 2009/
Kangoo 4x4 /2003-2007/
Chevrolet Evanda /2007-2008/
oraz dawniej ... Alfa147, R19, Citroen AX, Polonez, Volvo 340, 126p, Wartburg, Trabant, Morris ...
... prawie same wynalazki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.