Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] CARISMA 1.6 16V PROBLEM Z OBROTAMI
Autor Wiadomość
Manti 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Dębica
Wysłany: 10-01-2011, 12:34   [Cari 1.6] CARISMA 1.6 16V PROBLEM Z OBROTAMI

Witam, posiadam CARISME 1.6 16V z 1997r. Wymieniłem ostatnio akumlator na nowy i po wymianie mam problem z obortami, są bardzo niskie, samochód nie gaśnie ale obrotomierz leży praktycznie na zero. Czy można samemu coś z tym zrobić??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-01-2011, 12:44   

Przeprowadź nauke obrotów http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Manti 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Dębica
Wysłany: 10-01-2011, 18:01   

Niestety ale nie pomogło :x Czy jest jakiś inny sposób?
 
 
Enforcer 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 150
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-01-2011, 20:30   

Manti, u mnie pomogło przeczyszczenie przepustnicy, bo miałem taką samą sytuację kiedy padł mi akumulator, choć nie wiem co jedno ma z drugim.
 
 
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 28-11-2011, 21:46   

dziś mi się zdarzyło dwa razy że jechałem 100 wyrzucam na luz i auto gasnie..odpaliłem gdy auto się toczyło choć troche cieżko było odpalić..przygazowałem i już normalnie poźniej. za pare godzin ta samo sytuacja i znowu odpaliłem przygazówka i działa ok..obroty tak troche powyżej 1000 trzyma chwile i spada do ok 700. auto chodzi na gazie. dzieje sie na ciepłym silniku.
gdzie szukać przyczyny? myśle że to nie wina przewodów bo wymieniałem niedawno
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 28-11-2011, 23:21   

Enforcer Jedno z drugim ma tyle wspólnego że komputer mógł się adaptować do czystej przepustnicy a z zasyfioną miał problem.

crapezo jeżeli chodzi też na benzynie, to sprawdź czy nie ma podobnych problemów, będzie jasne że to problem z gazem jeżeli na PB będzie ok.
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
marcin6391 
Forumowicz


Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 42
Skąd: Wilga
Wysłany: 29-11-2011, 08:51   

carpezo napisał/a:
dziś mi się zdarzyło dwa razy że jechałem 100 wyrzucam na luz i auto gasnie..odpaliłem gdy auto się toczyło choć troche cieżko było odpalić..przygazowałem i już normalnie poźniej. za pare godzin ta samo sytuacja i znowu odpaliłem przygazówka i działa ok..obroty tak troche powyżej 1000 trzyma chwile i spada do ok 700. auto chodzi na gazie. dzieje sie na ciepłym silniku.
gdzie szukać przyczyny? myśle że to nie wina przewodów bo wymieniałem niedawno




Hej. Miałem podobną sytuację z Hondą mojej Małżonki gdy ostatnio jechałem do stolnicy .
Nagle bez wyraźnej przyczyny straciła moc, zaczęła szarpać, dwa razy mi zgasła i nie chciała wchodzić na obroty ..... po chwili wszystko wróciło do normy ....
wracając znowu podobna akcja ..... :?
Od tamtej pory nic - szukałem przyczyny i jedyna jaka przychodzi mi do głowy, to paliwo ....
_________________

 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-11-2011, 10:13   

U mnie ten problem występuje po każdym odłączeniu akumulatora. Ale po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Musisz trochę pojeździć i się naprawi. Czyszczenie przepustnicy wymiana kabli WN wymiana swiec nauka obrotuw nic nieda . Po prostu Cari 1.6 tak ma
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 29-11-2011, 19:16   

radeksz82 napisał/a:
Po prostu Cari 1.6 tak ma

moja tak niema, nauka obrotów działa jak trzeba- na postoju 750-80 rpm, przy 100 km/h wciskam sprzęgło ~1000rpm
_________________
LPG- Stag 300 Premium+AC R01+Hana 2000
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-11-2011, 19:36   

M@teusz607 napisał/a:
moja tak niema, nauka obrotów działa jak trzeba- na postoju 750-80 rpm, przy 100 km/h wciskam sprzęgło ~1000rpm

Po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu silnik ma od razu normalne obroty. Raczej mi się nie wydaje zęby tak się działo W kompie resetuje się wtedy pamięć i trzeba troszkę czasu zęby Cari nauczyła się obrotów
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 29-11-2011, 20:27   

A jak niemasz ssania,i brak wolnych obrotów to komp ci poszedł.Być moze przy przykrecaniu klem mogłes zwarcie zrobic
 
 
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 29-11-2011, 21:52   

dzięki na odpowiedzi. akumulatora nie odłączałem więc odpada, zresztą już to przerabiałem kiedyś nauka obrotów itd:-) jak zimny wszystko jest ok ssanie działa. a jak ciepły dziś znowu ze dwa razy mi się zdarzyło dojeżdzam do skrętu luz i nagle chlap obrotomierz do zera, po czym odpalam i jest ok. I ogólnie jak silnik pracuje na postoju to jakieś wolne te obroty i raczej na gazie tylko tak ma. Także myslę że to wina gdzieś jest w lpg. Silniczek krokowy np.? Kto się zna na tym :-)
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 01-12-2011, 18:19   

Mi pomogła regulacja,bo gasł misiek przy ostrym hamowaniu.A jak na zimnym silniku przełaczysz na gaz i zgaśnie to membramy w parowniku do wymiany i oczywiscie kopiące sie wolne obroty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.