Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z duzym spalaniem GDI
Autor Wiadomość
patrol2124 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8 GDI 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 20
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 01-01-2013, 10:43   Problem z duzym spalaniem GDI

Witam juz sam nie wiem co tu jest grane z tym silnikiem najpierw byl problem z falujacymi obrotami gdy wymienilem przepustnice wraz silniczkiem krokowym cala kopletna , obroty utrzymuje nisko tak ze zapala sie awaria i nadodatek zauwazylem bardzo wysokie spalanie 15l/km moze wiecie co jest grane?
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 01-01-2013, 11:23   

http://forum.mitsumaniaki...ght=kody+bledow

niskie obroty w cari to standard :) no i falowanie tez sie zdarza:)

[ Dodano: 01-01-2013, 11:26 ]
ja mam na kompie spalanie w mieście około 11litrów.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 01-01-2013, 12:12   

A masz pewność, że tej nowej przepustnicy nikt nie poprzestawiał do tego stopnia, że trzeba było ją sprzedać a samemu założyć nieruszaną?
To może opisz jeszcze co się zmieniło po zmianie przepustnicy.
EDIT: Mateusz zakończyłeś walkę ze swoją Cari?
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 02-01-2013, 09:37   

nie stety nie zakonczyłem walki:/ http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=555 wstawiłem logi ale temat na razie ucichł.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-01-2013, 09:48   

ja bym sprawdził kompresję, założę się, że na każdym cylindrze masz kilo nagaru. Czasem wyczyszczenie daje bardzo dobre efekty :)
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 02-01-2013, 09:51   

no ale czyszczenie nagaru to chyba kosztowna zabawa ? cała głowice ściągać?
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-01-2013, 10:38   

można nalewac siuwaksu przez świece i kręcic wałem. Może nie będzie takiego efektu jak przy zdjęciu głowicy, ale czyści 300x lepiej niż lanie do baku.
BTW. proponuje na przyszłośc la do giedejów 98
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 02-01-2013, 12:28   

ale co mam wykręcić świece wlać bene tam czy co? i wtedy kręci rozrusznikiem? hehe
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-01-2013, 13:06   

Na początku trzeba sprawdzić sprężanie i jeśli będzie wyższe od nominalnego to najlepiej zdjąć głowicę i wszystko wyczyścić ręcznie wraz z kolektorem dolotowym. Jeśli jest tam tyle nagaru, że kompresja jest większa niż normalnie, to żadne płyny i czary nie pomogą.
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-01-2013, 13:11   

plecho1, w 2 giedejach dało się tym sposobem przywrócić kompresje. Jak masz umiejętności to zrobisz sobie sam, warsztat pewnie policzy za samo zrzucenie glowicy 300 up.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-01-2013, 14:26   

Czyściłem kiedyś kolektor z nagaru, próbowałem różnymi środkami i za każdym razem trzeba było mocno trzeć aby nagar choć trochę rozpuścić. Dodatkowo nagar w głowicy jest od wewnątrz na górnej części więc aby to dobrze rozmoczyć, to trzeba by auto wywrócić na dach bo inaczej wszystko szybko ucieknie przez pierścienie do oleju. Jedynym pewnym sposobem jest zdjęcie głowicy i niestety, ale w tym silniku jest to dość pracochłonne więc i kosztowne. Ale warto to zrobić i przy okazji dobrze uszczelnić miejsce częstych przecieków do gniazd świec.
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 02-01-2013, 15:35   

Jakbym umiał złożyć potem z powrotem głowice to bym to zrobił mam kanał,klucze itp ale nie mam żadnej praktyki w tym temacie.Kolektor czyscilem to jest pestka,lśni aż :) Ale dalej rozbierać się silnik boję bo wiem że sam nie dam rady tego zrobić-złożyć :|
Musiałbym podjechać do jakiegoś mechanika na pomiar kompresji.
_________________
- Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-01-2013, 17:39   

98 oktan i uczyć obrotów. GDI nie lubi kiepskiego paliwa. A 15 litrów w mieście w korkach i trasach 4km to normalne.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
patrol2124 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8 GDI 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 20
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 02-01-2013, 20:01   duze spalanie problem z gdi

duze spalanie problem z gdi

Panowie co chodzi o paliwo to leje zawsze 95 na shellu fule shower ,i po dzisiejszej jedzie spalanie wzroslo do 18,3l/km jezdzilem po miescvie i poza miastem razem70km,wiec zdecydowalem jutro zakladam spowrotem ta stara przepustnice bo na tamtej bylo w granicach przy takiej jezdzie 10,5l/km tylko ze obroty mi falowaly lecz jazda byla lepsza jak myslicie czy moze bym, z tych dwoch skompletowal jedna bo zastanawiam sie czy nie przelozyc czujnik z jednej do drugiej czujnik sterowania ,musze cos w koncu ztym zrobic bo tak nie moze bvyc co radzicie?
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-01-2013, 20:38   

patrol2124, musisz kombinować. Szkoda, że nie jesteś bliżej bo bym ci swoją dał na testy.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.