Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na rozgrzanym silniku GDI dławi sie jak by nie dostawał benz
Autor Wiadomość
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
  Wysłany: 09-12-2011, 16:49   Na rozgrzanym silniku GDI dławi sie jak by nie dostawał benz

Witam. Mój problem zaczął sie z momętem spadku temperatur ponizej 10C. a takze tego że przez dłuzszy czas jezdziłem na rezerwie. Po przejechaniu około 30 kilometrów gdy silnik sie nagrzał poczułem takie delikatne szarpanie po chwili przerywanie stało sie wiele wyrażniejsze i odczuwalne silnik przy około 2,7 tys obrotów jak by gasł gdy obroty spadły chodził normalnie. Po przegazowaniu i przyjrzeniu sie na obrotomierz zauważyłem ze przerywa takze przy 3,5 tys około 4 i na tak dalej pojawia sie też kontrolka check engine która świecie sie aż do momętu odpuszczenia gazu lub zgaszenia silnika. Zgasiłem silnik odczekałem około 5 minut przejechałem około 3 kilometry i znów to samo. Mój samochód to Carisma GDI 97 rok produkcji. Ten problem wystepuje najczesciej z rana gdy odczuwam ze sie cos dzieje jezdze do 2,5 tys i z kazdej górki spuszczem go na luz lub gasze silnik, jednak problem pózniej sie nasila i przerywa przy coraz nizszych obrotach. Odwiedziłem juz trzech mechaników i każdy mówi coś innego. Silniczek krokowy, świece, pompa wtryskowa, filter paliwa lub jakies dwa małe filterki tak mówią mechanicy. Bardzo prosze o pomoc . Za błedy przepraszam jestem tu nowy. Z góry dziękuje
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-12-2011, 18:28   

Wszystkie (poza krokowym) opcje są prawdopodobne.

Podjedź do nas do warsztatu np. jutro ok. 15 - GDi to moje trzecie imię ;) , przejedziemy się z laptopem na kolanach i wszystko wyjdzie na logach..... bez tego poproszę nową szklaną kulę, bo moja się zepsuła ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 09-12-2011, 18:44   

A gdzie dokładnie jak coś mogłbym podjechać?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-12-2011, 18:49   

Radzymińska 212
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 09-12-2011, 19:35   

No to powiem Ci że daleko ode mnie troszeczke:D
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-12-2011, 20:04   

Więc szklaną kulę przyślij, tylko sprawną, to pomogę :roll: - z objawów układ paliwowy niedomaga, ale czy filtr/filterki, czy regulator ciśnienia, czy wydajność pompy jest za niska, czy świece, sorki......

Jakbyś był z Jeleniej Góry, to mógłbyś narzekać, a i stamtąd klienta miałem - przyjechał ledwo jadącym Galantem z rozwaloną przepustnicą
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 09-12-2011, 21:16   

A ile bierzesz za takową usługe??

[ Dodano: 16-12-2011, 17:04 ]
podzłaczyłem i wyszedł bład 38 mechanik powiedział że jest uszkodaona sonda lambda bo na zimnym pluje benzyna a potem nie przepala tej benzyny. Lub świece i wykres na komputerze był ostry /\/\/\/\/\ takie cos a powinny byc takie fale. I teraz pytanie ile kosztuje sonda lambda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.