drazki skretne Pajero 89' |
Autor |
Wiadomość |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:03 drazki skretne Pajero 89'
|
|
|
Koledzy ile mozna bezpiecznie podkrecic te drazki? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:51
|
|
|
Bezpiecznie to max 2 góra 3 cm. Potem zawias przestaje pracować w dół. Podcięcie odboju nieco poprawia sytuację ale to podcieranie się szkłem. Wiem, że niektórzy mają po pięć ale pytałeś o bezpiecznie. Przy pięciu cm istnieje spora szansa na rozerwanie zawiasu (sworznie i wahacze) przy ruchu koła w dół (szczególnie 33 cali w MTku bo waży). |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2011, 09:20
|
|
|
dzieki wielkie, podkrece o 2cm (zawsze cos). |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 12-12-2011, 15:13
|
|
|
Ja mam u siebie 5cm podniesione i prowadzi się znacznie lepiej (dużo sztywniejsze zawieszenie), nie chce się z nikim kłucić ile jest bezpiecznie a ile nie pisze swoją opinię, zarówno w tym jak i w drugim pajeraku mam podkręcone w jednym na 5cm w drugim na trzy bo gorzej wyglądał ale stanowczo pewniej się prowadzi auto. Dodam że w tym co ma 5cm służy tylko do katowania i jak dotąd nic mu się niestało a ostatnio nawet przy hopach urwała mi się kolumna kierownicza a zawieszenie bez problemowo. Znajomi też wszyscy mają o 5 cm popodnoszone i śmiga to bez problemu w pajerce I zdążyły już spowrotem klapnąć z 5 na zero a regulacja się skończyłam, zostało przełożone o jeden frez znowu w górze i tak 3 lata ciężkiego katowania w terenie a jak dotąd nic w zawieszeniu oprócz amorków nie było robione i na 33 calach. Ale to jest tylko i wyłącznie moja opinia i według mnie jeżeli sobie podnosisz sam przód to 3cm lepsza trakcja a wygląda jeszcze "symetrycznie" |
|
|
|
 |
zunmen
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 46 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 10-12-2013, 23:13
|
|
|
Tez teraz troszkę motałem przy zawieszeniu. Na początek podniosłem o 3 cm celem wyrównania z tyłem. Już po tych 3 cm odczuwalna jest różnica w prowadzeniu auta. Samochód zrobił się bardziej sztywny i o wiele lepiej się prowadzi ( body lift 6cm )
Po kilku dniach podkręciłem o kolejne 2 cm bo dalej przód był troszeczkę niżej niż tył. Teraz przód i tył stoi tak samo. Autko jeszcze lepiej się prowadzi. Nie oszczędzam go w terenie i jak na razie wszystko jest OK
Drążki oczywiście seryjne. Zamierzam wymienić na wzmocnione ale to jeszcze nie teraz |
|
|
|
 |
|