Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Chwilowy spadek ładowania po puszczeniu gazu.
Autor Wiadomość
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2011, 14:41   [CJ4A 1.6] Chwilowy spadek ładowania po puszczeniu gazu.

Ostatnio zauważyłem że swiatła mi przygasają przy redukcji biegu kiedy wcisne sprzęgło i obroty spadaja,po puszczeniu sprzegła zaczynaja swiecic mocniej.
Zmierzyłem ładowanie i wynosi 14,5V na biegu jałowym i na obrotach około 2500 tak samo,ale jest zauważalny chwilowy spadek napiecia zaraz po puszczeniu gazu kiedy silnik schodzi z obrotów,spada do 13,3V i po chwili wraca do 14,5V na wolnych obrotach.
Napiecie na aku na wyłączonym silniku 12,9V.
Czy tak powinno być,czy pada jakiś regulator napiecia?
 
 
Cortez 
Nowy Forumowicz
Easy Rider

Auto: CJ0 1.3 12v 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-12-2011, 19:38   

Przyłączam się do pytania, u mnie jest tak samo w miśku.
 
 
 
mani4c 
Forumowicz


Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2011, 12:00   

Normalne zjawiska. ;-) Dla spokoju sprawdźcie ładowanie akumulatora, na luzie z włączonymi światłami, radiem i dmuchawą powinno być coś pomiędzy 13.5-14.0v. Po przykręceniu silnika powyżej 1100 RPM, alternator powinien generować stałe 14.3-14.5v, a najlepiej 14.4v - niezależnie od obciążenia prądowego.
A po za tym, fakt, że napięcie spada, a później rośnie oznacza to tylko, że regulator napięcia robi swoją robotę. W Hondach/Toyotach/Suzuki z lat 90 regulatory działają dość powolnie. Dopóki nie wyłączają Wam się w autach odbiorniki prądu, np. radio... to nie ma się czym martwić. :)

Ps.
W każdym aucie japońskim z silnikiem o małej pojemności, występuje taki efekt. Podobnie jest np. z Fabią 1.4 (na której testowałem podobne zjawisko).

Ps.2.
Cortez Twój silnik ma 12 zaworów.
_________________
Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC
 
 
Cortez 
Nowy Forumowicz
Easy Rider

Auto: CJ0 1.3 12v 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-12-2011, 22:50   

mani4c napisał/a:


Ps.2.
Cortez Twój silnik ma 12 zaworów.


Dzięki za podpowiedź :mrgreen:
 
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-12-2011, 12:23   

Mi po odjęciu gazu spadało do 12V przez co na dojeżdżaniu do świateł potrafił zgasnąć, okazało się że to regulator.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.