[EA2A/W 2.0] kontrolka oleju na wolnych obrotach 2.0 16v+lpg |
Autor |
Wiadomość |
bioly198785
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: opatów
|
Wysłany: 02-08-2011, 21:52 [EA2A/W 2.0] kontrolka oleju na wolnych obrotach 2.0 16v+lpg
|
|
|
witam mam pewien problem pali mi sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach byłem u mechcanika wymieniłem panewki a problem pozostał mechcnik powiedział ze bedzie trzeba robierac sinlnik i szukac przyczyny ale mi sie to nie uśmiecha podkrecił mi delikatnie obroty zeby sie nie swieciła (po delikatnym muśnieciu pedału gazu gasła) niewiem co mam teraz robic :(:(:( |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-08-2011, 22:06
|
|
|
Sprawdź ciśnienie oleju. Jeśli jest za niskie to remont silnika lub kupno używki. 2.0 są tanie... |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 03-08-2011, 06:25 Re: kontrolka oleju na wolnych obrotach 2.0 16v+lpg
|
|
|
bioly198785 napisał/a: | witam mam pewien problem pali mi sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach byłem u mechcanika wymieniłem panewki a problem pozostał mechcnik powiedział ze bedzie trzeba robierac sinlnik i szukac przyczyny ale mi sie to nie uśmiecha podkrecił mi delikatnie obroty zeby sie nie swieciła (po delikatnym muśnieciu pedału gazu gasła) niewiem co mam teraz robic :(:(:( |
po pierwsze to mechanik powinien zmierzyć ciśnienie oleju. Jak jest złe to zmiana pompy oleju. Potem osuwać skutki niskiego ciśnienia. Klepie ci> Chodzi jak ciągnik? w ogóle to radził bym ci nie jeździć. Bo może silnik nie dostał po d***E |
|
|
|
 |
bioly198785
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: opatów
|
Wysłany: 03-08-2011, 21:13
|
|
|
nie silnik pracuje normalnie nic nie stuka nic nie puka nie klepie nie chodzi jak traktor i nie stracił mocy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-08-2011, 22:51
|
|
|
Więc, jak napisano wyżej, na początku sprawdź ciśnienie manometrem, bo już mój znajomy rozbierał kiedyś silnik w ciągniku rolniczym a winny był tylko czujnik ciśnienia oleju. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-08-2011, 10:05
|
|
|
bioly198785 napisał/a: | witam mam pewien problem pali mi sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach byłem u mechcanika wymieniłem panewki a problem pozostał mechcnik powiedział ze bedzie trzeba robierac sinlnik i szukac przyczyny ale mi sie to nie uśmiecha podkrecił mi delikatnie obroty zeby sie nie swieciła (po delikatnym muśnieciu pedału gazu gasła) niewiem co mam teraz robic |
bioly198785 napisał/a: | nie silnik pracuje normalnie nic nie stuka nic nie puka nie klepie nie chodzi jak traktor i nie stracił mocy |
Uzywaj znakow interpunkcyjnych, poniewaz mozna to czytac i interpretowac na swoj sposob. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 04-08-2011, 12:09
|
|
|
bioly198785 napisał/a: | nie silnik pracuje normalnie nic nie stuka nic nie puka nie klepie nie chodzi jak traktor i nie stracił mocy |
To po co wymieniałeś panewki i po co mechanik każe robić remont silnika? Gdyby nie miał ciśnienia tak właśnie by chodził. Pewnie czujnik uwalony, ale ja ciśnienie i tak bym sprawdził. Ale na sam początek zmień mechanika-druciarza. |
|
|
|
 |
bioly198785
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: opatów
|
Wysłany: 07-08-2011, 15:30
|
|
|
witam ponownie po kilkudniowej nieobecnosci na forum pojechałem zmierzyć ciśnienie oleju do innego zakładu. Przy obrotach około 700-800 ma cisnienie 1 bara a przy pełnym tysiacu ma w granicach 2 barów,gość powiedział ze jest ok i kazał mi zmienic czujnik ciśnienia oleju,a co do mechanika to dla mnie jest zwykłym złodziejem i oszustem a chciałem jeszcze powiedziec ze po pomiarze cisnienia oleju kontrolka sie juz nie świeci |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 07-08-2011, 16:42
|
|
|
bioly198785 napisał/a: | witam ponownie po kilkudniowej nieobecnosci na forum pojechałem zmierzyć ciśnienie oleju do innego zakładu. Przy obrotach około 700-800 ma cisnienie 1 bara a przy pełnym tysiacu ma w granicach 2 barów,gość powiedział ze jest ok i kazał mi zmienic czujnik ciśnienia oleju,a co do mechanika to dla mnie jest zwykłym złodziejem i oszustem a chciałem jeszcze powiedziec ze po pomiarze cisnienia oleju kontrolka sie juz nie świeci |
Pewnie coś nie stykało, albo były jakieś zanieczyszczenia na czujniku, skoro teraz działa...
A mechanik z tymi panewkami to... nie mam komentarza.
Jak możesz, to napisz na swoim forum regionalnym, żeby ludzie go omijali szerokim łukiem |
|
|
|
 |
bioly198785
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: opatów
|
Wysłany: 07-08-2011, 16:56
|
|
|
juz to zrobiłem opisałem go na forum, mi to sie w głowie nie miesci jak mozna tak naciagac ludzi |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 07-08-2011, 20:25
|
|
|
bioly198785 napisał/a: | juz to zrobiłem opisałem go na forum, mi to sie w głowie nie miesci jak mozna tak naciagac ludzi |
Mechanik to kpl idiota że je wymienił. Były by opiłki albo klepał by jak głupi samochód to się wymienia, ale nie wiem czy bez szlifu wału to zdrowe dla silnika zakładać nowe panewki? Niech się ktoś wypowie kto się lepiej zna |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 07-08-2011, 22:41
|
|
|
danielxc717 napisał/a: | bioly198785 napisał/a: | juz to zrobiłem opisałem go na forum, mi to sie w głowie nie miesci jak mozna tak naciagac ludzi |
Mechanik to kpl idiota że je wymienił. |
Po pierwsze oszust... Oby jak najmniej takich |
|
|
|
 |
mr_ti
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 8 Skąd: Żary
|
Wysłany: 29-12-2011, 21:44
|
|
|
Koledzy dołączę się do tematu jak w tytule GALANT 2.0 16V + LPG sekwencja
rano odpaliłem silnik i nie gaśnie kontrolka oleju(czerwona) silnik chodzi głośniej nawet można powiedzieć jak traktor
w linku dźwięk silnika
link
poziom oleju w silniku w normie inne płyny też
obroty bez zmian między 900-1000
tak samo jest przy odpaleniu i pracy zarówno na gazie jak i benzynie
olej wymieniany 1500km temu 10W40
od czego zacząć, na co się szykować? |
|
|
|
 |
radamanthys132
Mitsumaniak MohAIR

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 166 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 29-12-2011, 21:55
|
|
|
Jak na moje ucho obawiam się że obróciła się panewka.... ale to tylko wrażenie po dźwięku! |
|
|
|
 |
figusss12
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 26 Skąd: PNT
|
Wysłany: 29-12-2011, 22:05
|
|
|
Chodzi jak diesel |
|
|
|
 |
|