Marzenie o outlanderze |
Autor |
Wiadomość |
bruce
Nowy Forumowicz
Auto: clio
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-02-2012, 10:52 Marzenie o outlanderze
|
|
|
Witam wszystkich
Szukam samochodu w miarę uniwersalnego jeśli można tak powiedzieć Wymarzyłem sobie outlandera. Bardzo często wjeżdżam do lasu na jakieś błotniste polne drogi myślę ze outlander będzie się tam dobrze spisywał. Chciał bym kupić wersje ze skórzana tapicerka często przewożę jakieś drzewa w bagażniku a skora jest łatwiejsza w utrzymaniu czystości. Do przeznaczenia myślę ze będę miał około 60 tysięcy wszystko zależy w jakiej kwocie zamknę remont mieszkania. Musze przyznać ze jeszcze nie jechałem outlanderem będę miał chwile to pochodzę po autokomisach. Przeglądam oferty i czytam zbieram wiadomości. Mam spory dylemat pomiędzy outladnerem 2.0 a np. peugeotem 2,2 również mi się podoba jednak sam nie umiem podjąć decyzji który silnik jest lepszy. Martwi mnie filtr cząstek stałych w silniku 2,2 a za ta kwotę to bym znalazł peugeota z przebiegiem ok. 100 tysiecy(2008r.) zakładając ze jest to prawdziwy przebieg. Niby przy 180 tys km zaczynają się problemy a wymiana jest kosztowna co mnie zniechęca. Jako plus można zaliczyć ze za podobna cenę łatwiej o peugeota z „„niby”” lepszym silnikiem i z lepszym wyposażeniem niż o outlandera w podobnej wersji. Dużo więcej ofert jest ze skórą i z nawigacja która wydaje się być fajna?
Bardzo bym prosił o jakieś realne raporty spalania 2,0 i 2,2
W jednym poście czytałem o spalaniu silnika 2,0
Miasto 14. Trasa 10,2
Wydaje mi się bardzo dużo jak na ten silnik czy to norma?
Jaki ma prześwit? kont wjazdu i zjazdu?
Czy może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym filtrem cząsteczek?
Wszelkie uwagi sugestie bardzo mile widziane długo odkładałem na samochód nie chciał bym się wkopać. Może pomożecie mi spełnić moje marzenie dzięki i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2012, 13:41
|
|
|
kolego to dotyczy benzyny ,2,0 did czyli silnik VW 2,0 tdi pali bardzo mało mój średni 7,6 z całego roku .Poczytaj forum a dowiesz się wszystkiego ja miałem podobny dylemat co wybrać .Jeżeli nie przeszkadza ci głośna praca silnika na pompowtryskiwaczach to bierz 2,0 did .Jak chcesz mieć większy spokój w aucie ale problemy z dpf i zamarzające paliwo oraz większe spalanie cie nie martwi bierz 2,2 common r.od francuzów |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-02-2012, 14:07 Re: Marzenie o outlanderze
|
|
|
bruce napisał/a: | Niby przy 180 tys km zaczynają się problemy a wymiana jest kosztowna co mnie zniechęca. |
Problemy z FAP-em? E tam jakie problemy 1500zł i wykastrują ze zbędnego wynalazku ekologów...
TDI też czasem się dławi i gaśnie... Pewnie trochę rzadziej. |
|
|
|
 |
bruce
Nowy Forumowicz
Auto: clio
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-02-2012, 19:09
|
|
|
dzięki za odzew
Czyli możną wykastrować samochód z tego fapu bez żadnych konsekwencji dla silnika i innych podzespołów?
Jak wyglądają koszty serwisowe takie podstawowe np sprzęgła jakieś filtry coś.Serwis jest bardzo drogi?Przypuszczam ze do tego 2.0did jest łatwiej z zamiennikami co oznacza ze jest tańszy w jakiś naprawach czy za dużo myślę:)
2.0 did 7,6 to bardzo dobry wynik.
Jak wygląda średnia z takiego 2,2 bo w jakimś poście czytałem ze różnice w spalaniu nie zauważalna.
Jak auto się sprawuje w lekkim terenie? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-02-2012, 19:27
|
|
|
bruce napisał/a: |
Czyli możną wykastrować samochód z tego fapu bez żadnych konsekwencji dla silnika i innych podzespołów? |
TAK! |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 09-02-2012, 19:48
|
|
|
bruce napisał/a: | Jak auto się sprawuje w lekkim terenie? |
Mozesz miec problem ze sprzeglem.O2 niestety ma je slabe.(docisk).
Do nomalnej jazdy raczej wystarcza .
O serwisie mozesz poczytac w ktoryms z watkow-niestety jest drogi-np rozrzad to koszt 4400 zł Na szczescie jest wiele warsztatow ,ktore obsluge tego motoru maja w jednym palcu.
Filtr tak jak kolega powyzej napisal mozesz wyciac.Ogolnie autko dosc obszerne w srodku,stosunkowo mało pali,zwrotne i komfortowe. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2012, 21:09
|
|
|
lexus napisał/a: | ale problemy z dpf | Jakie problemy z DPF??????? Plyn z cerem uzupelnia sie przy przegladzie 120 tys km, a sam FAP wymienia sie dopiero przy przebiegu bodajrze 240 tys km. Co i gdzie tu dziwnego?
Co do spalania w 2.2, to moj byly w trasie srednio palil miedzy 7,5 a 8,5l/100km. W miescie 9-11l |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2012, 21:37
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Jakie problemy z DPF | a urywające i pękające zbiorniczki ,dolewki płynu olyos za kilkaset zł to fanaberie, toż to wady fabryczne fracuza |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:03
|
|
|
lexus napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Jakie problemy z DPF | a urywające i pękające zbiorniczki ,dolewki płynu olyos za kilkaset zł to fanaberie, toż to wady fabryczne fracuza | No ale to robi sie raz na 120 tys km wiec 500zl rozlozone na powiedzmy te 3-4 lata to pikus. W HDI nie trzeba rozrzadu za bajonska sume 4400zl wymieniac po 100 tys km. Tu jes lancuch. Kazdy silnik ma zatem swoje za i przeciw w kwestii kosztow przegladow. Nie generalizuj zatem prosze ze silnik HDI to zaraz beeee. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:07
|
|
|
do mitsu 00"Kazdy silnik ma zatem swoje za i przeciw w kwestii kosztow przegladow. Nie generalizuj zatem prosze ze silnik HDI to zaraz beeee.," i tu się zgadzam w pełni .Co do rozrządu to kupisz już za 2tyś i wymiana przy 120,za to dwumas nie pada tak szybko jak we francy bez urazy |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:12
|
|
|
lexus napisał/a: | , i tu się zgadzam w pełni .Co do rozrządu to kupisz już za 2tyś i wymiana przy 120,za to dwumas nie pada tak szybko jak we francy bez urazy | Zaden dwumas nie pada. Skad takie dane? Jest stwierdzona jedynie wada fabryczna wysprzeglika i docisku. Na swoim nawinalem 130 tys km zanim go sprzedalem z czego 60 tys km na programie 195 KM i smigal az milo. Wiem ze nowy wlasciciel dociagnal juz nim do 160 tys km i auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:16
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem | Wiadomo kto tym autem jeżdził sam mitsu 00 |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:20
|
|
|
lexus napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem | Wiadomo kto tym autem jeżdził sam mitsu 00 | Bez jaj..... Wszystko moze pasc w No Time. Zalezy od stylu jazdy. Ja nie dziadowalem, ale fakt dbalem autko bylo w idealnym stanie no i przebiegi w 80% to trasy. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:26
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | ale fakt dbalem autko bylo w idealnym stanie no i przebiegi w 80% to trasy. | Właśnie właśnie .dajesz serce autu a ono ci odpłaci tym samym ja przynajmniej tak uważam |
_________________
 |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 10-02-2012, 08:24
|
|
|
Kurde panowie do walentynek jescze kilka dni dosyć tych czułosci. |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
|