Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Marzenie o outlanderze
Autor Wiadomość
bruce 
Nowy Forumowicz

Auto: clio
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-02-2012, 10:52   Marzenie o outlanderze

Witam wszystkich
Szukam samochodu w miarę uniwersalnego jeśli można tak powiedzieć Wymarzyłem sobie outlandera. Bardzo często wjeżdżam do lasu na jakieś błotniste polne drogi myślę ze outlander będzie się tam dobrze spisywał. Chciał bym kupić wersje ze skórzana tapicerka często przewożę jakieś drzewa w bagażniku a skora jest łatwiejsza w utrzymaniu czystości. Do przeznaczenia myślę ze będę miał około 60 tysięcy wszystko zależy w jakiej kwocie zamknę remont mieszkania. Musze przyznać ze jeszcze nie jechałem outlanderem będę miał chwile to pochodzę po autokomisach. Przeglądam oferty i czytam zbieram wiadomości. Mam spory dylemat pomiędzy outladnerem 2.0 a np. peugeotem 2,2 również mi się podoba jednak sam nie umiem podjąć decyzji który silnik jest lepszy. Martwi mnie filtr cząstek stałych w silniku 2,2 a za ta kwotę to bym znalazł peugeota z przebiegiem ok. 100 tysiecy(2008r.) zakładając ze jest to prawdziwy przebieg. Niby przy 180 tys km zaczynają się problemy a wymiana jest kosztowna co mnie zniechęca. Jako plus można zaliczyć ze za podobna cenę łatwiej o peugeota z „„niby”” lepszym silnikiem i z lepszym wyposażeniem niż o outlandera w podobnej wersji. Dużo więcej ofert jest ze skórą i z nawigacja która wydaje się być fajna?
Bardzo bym prosił o jakieś realne raporty spalania 2,0 i 2,2
W jednym poście czytałem o spalaniu silnika 2,0
Miasto 14. Trasa 10,2
Wydaje mi się bardzo dużo jak na ten silnik czy to norma?
Jaki ma prześwit? kont wjazdu i zjazdu?
Czy może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym filtrem cząsteczek?
Wszelkie uwagi sugestie bardzo mile widziane długo odkładałem na samochód nie chciał bym się wkopać. Może pomożecie mi spełnić moje marzenie dzięki i pozdrawiam.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2012, 13:41   

bruce napisał/a:
kolego to dotyczy benzyny ,2,0 did czyli silnik VW 2,0 tdi pali bardzo mało mój średni 7,6 z całego roku .Poczytaj forum a dowiesz się wszystkiego ja miałem podobny dylemat co wybrać .Jeżeli nie przeszkadza ci głośna praca silnika na pompowtryskiwaczach to bierz 2,0 did .Jak chcesz mieć większy spokój w aucie ale problemy z dpf i zamarzające paliwo oraz większe spalanie cie nie martwi bierz 2,2 common r.od francuzów :idea:
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-02-2012, 14:07   Re: Marzenie o outlanderze

bruce napisał/a:
Niby przy 180 tys km zaczynają się problemy a wymiana jest kosztowna co mnie zniechęca.


Problemy z FAP-em? E tam jakie problemy 1500zł i wykastrują ze zbędnego wynalazku ekologów...

TDI też czasem się dławi i gaśnie... Pewnie trochę rzadziej.
 
 
bruce 
Nowy Forumowicz

Auto: clio
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-02-2012, 19:09   

dzięki za odzew
Czyli możną wykastrować samochód z tego fapu bez żadnych konsekwencji dla silnika i innych podzespołów?
Jak wyglądają koszty serwisowe takie podstawowe np sprzęgła jakieś filtry coś.Serwis jest bardzo drogi?Przypuszczam ze do tego 2.0did jest łatwiej z zamiennikami co oznacza ze jest tańszy w jakiś naprawach czy za dużo myślę:)
2.0 did 7,6 to bardzo dobry wynik.
Jak wygląda średnia z takiego 2,2 bo w jakimś poście czytałem ze różnice w spalaniu nie zauważalna.
Jak auto się sprawuje w lekkim terenie?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-02-2012, 19:27   

bruce napisał/a:

Czyli możną wykastrować samochód z tego fapu bez żadnych konsekwencji dla silnika i innych podzespołów?


TAK!
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 09-02-2012, 19:48   

bruce napisał/a:
Jak auto się sprawuje w lekkim terenie?


Mozesz miec problem ze sprzeglem.O2 niestety ma je slabe.(docisk).
Do nomalnej jazdy raczej wystarcza .
O serwisie mozesz poczytac w ktoryms z watkow-niestety jest drogi-np rozrzad to koszt 4400 zł :shock: Na szczescie jest wiele warsztatow ,ktore obsluge tego motoru maja w jednym palcu.
Filtr tak jak kolega powyzej napisal mozesz wyciac.Ogolnie autko dosc obszerne w srodku,stosunkowo mało pali,zwrotne i komfortowe.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-02-2012, 21:09   

lexus napisał/a:
ale problemy z dpf
Jakie problemy z DPF??????? Plyn z cerem uzupelnia sie przy przegladzie 120 tys km, a sam FAP wymienia sie dopiero przy przebiegu bodajrze 240 tys km. Co i gdzie tu dziwnego?

Co do spalania w 2.2, to moj byly w trasie srednio palil miedzy 7,5 a 8,5l/100km. W miescie 9-11l
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2012, 21:37   

mitsu00 napisał/a:
Jakie problemy z DPF
a urywające i pękające zbiorniczki ,dolewki płynu olyos za kilkaset zł to fanaberie, toż to wady fabryczne fracuza
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-02-2012, 22:03   

lexus napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Jakie problemy z DPF
a urywające i pękające zbiorniczki ,dolewki płynu olyos za kilkaset zł to fanaberie, toż to wady fabryczne fracuza
No ale to robi sie raz na 120 tys km wiec 500zl rozlozone na powiedzmy te 3-4 lata to pikus. W HDI nie trzeba rozrzadu za bajonska sume 4400zl wymieniac po 100 tys km. Tu jes lancuch. Kazdy silnik ma zatem swoje za i przeciw w kwestii kosztow przegladow. Nie generalizuj zatem prosze ze silnik HDI to zaraz beeee.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2012, 22:07   

do mitsu 00"Kazdy silnik ma zatem swoje za i przeciw w kwestii kosztow przegladow. Nie generalizuj zatem prosze ze silnik HDI to zaraz beeee.," i tu się zgadzam w pełni .Co do rozrządu to kupisz już za 2tyś i wymiana przy 120,za to dwumas nie pada tak szybko jak we francy bez urazy :biggrin:
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-02-2012, 22:12   

lexus napisał/a:
, i tu się zgadzam w pełni .Co do rozrządu to kupisz już za 2tyś i wymiana przy 120,za to dwumas nie pada tak szybko jak we francy bez urazy :biggrin:
Zaden dwumas nie pada. Skad takie dane? Jest stwierdzona jedynie wada fabryczna wysprzeglika i docisku. Na swoim nawinalem 130 tys km zanim go sprzedalem z czego 60 tys km na programie 195 KM i smigal az milo. Wiem ze nowy wlasciciel dociagnal juz nim do 160 tys km i auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2012, 22:16   

mitsu00 napisał/a:
auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem
Wiadomo kto tym autem jeżdził sam mitsu 00 :mrgreen:
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-02-2012, 22:20   

lexus napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem
Wiadomo kto tym autem jeżdził sam mitsu 00 :mrgreen:
Bez jaj..... Wszystko moze pasc w No Time. Zalezy od stylu jazdy. Ja nie dziadowalem, ale fakt dbalem autko bylo w idealnym stanie no i przebiegi w 80% to trasy.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2012, 22:26   

mitsu00 napisał/a:
ale fakt dbalem autko bylo w idealnym stanie no i przebiegi w 80% to trasy.
Właśnie właśnie .dajesz serce autu a ono ci odpłaci tym samym ja przynajmniej tak uważam :love9:
_________________

 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 10-02-2012, 08:24   

Kurde panowie do walentynek jescze kilka dni :) dosyć tych czułosci.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.