 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 24-02-2007, 11:33 |
Pajero 2.3TD ustawienie pompy wtryskowej |
Autor |
Wiadomość |
rafalwicher [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2006, 19:41 Pajero 2.3TD ustawienie pompy wtryskowej
|
|
|
Czy wie ktos jak ustawic pompe wtryskowa w pajeroku I gen 2.3TD. A dokladnie chodzi mi o oznaczenia na oslonie rozrzadu. Oznaczenia to T i ADTC. Mysle ze T to TOP a ATDC to stopnie obaracania sie walu tak ze ustawilem wtrysk 2 stopnie przed T (2stopnie bo tyle pisze na deklu silnika). Tyle ze cala sprawa wyglada tak ze wal kreci sie w prawa strone a oznaczenia na deklu sa rowniez w prawa z czym T jest pierwsze a ATDC stopnie poznie po T. Wyglada to tak ze wtrysk paliwa do cylindra jest po TOP tak wiec w czasie rozprezenia. Ustwilem swojego misia na 2 stopnie przed T i niezapala tak dobrze jak przed remontem. Powodem mojego zlego myslenia moze byc kompra wirowa? Moze ktos wie o co tu chodzi? |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2006, 20:31
|
|
|
ATDC - After Top Dead Center
czyli po. wiec i tak cud ze zapala |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-12-2006, 09:44
|
|
|
4D56 czyli 2.5TD ma pompę ustawianą na 1mm 7 stopni ATDC. Jak ma 2.3 to nie wiem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 06-12-2006, 22:34 Pajero 2.3TD ustawienie pompy
|
|
|
Witam.W moim galancie 2.3td z83r. ustawienie pompy było 5stopni przed jeśli chodzi o rozrząd i 1mm skok tłoczka pompy ustawiane czujnikem zegarowym (bardzo ważne) radze sprawdzić . |
|
|
|
 |
|
|