[CB4 1.6] Maglownica.... |
Autor |
Wiadomość |
maro275
Mitsumaniak noob
Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 151 Skąd: z domu
|
Wysłany: 30-12-2011, 20:06 [CB4 1.6] Maglownica....
|
|
|
Wymieniłem wszystkie elementy w zawieszeniu z przodu dosłownie wszystkie, które mogły pukać... no i dalej mi coś puka... mechanik mówi, że to maglownica już tylko może pukać... czy teraz tylko wymiana maglownicy wchodzi w grę, czy może jest jakaś śruba do regulacji ? |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 31-12-2011, 18:48
|
|
|
jak dobrze kojarzę jest śruba do kasowania luzów w maglownicy , ale jeżeli coś ci wali to skasowanie luzów na nic ci się zda |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 01-01-2012, 01:12
|
|
|
końcówki wewnętrzne drążków kierowniczych wymienione ?
sworznie wachaczy przednich wymienione ?
tulejki wachaczy przednich wymienione ?
jaki to stuk - taki głuchy, czy metaliczny ?
stukanie rozumiem wstępuje podczas energicznego kręcenia kierownicą w lewo i w prawo ? jeżeli tak, to nie masz się czym martwić, wszystkie "stare mitsu tak mają" jest to ormalne zjawisk- ja tak śmigam ponad rok i nic złego się nie dzieje - pod warunkiem oczywiscie, że wymieniles doslownie wszystko w zawiasie przednim |
|
|
|
 |
maro275
Mitsumaniak noob
Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 151 Skąd: z domu
|
Wysłany: 01-01-2012, 18:55
|
|
|
Tovija napisał/a: | końcówki wewnętrzne drążków kierowniczych wymienione ?
sworznie wachaczy przednich wymienione ?
tulejki wachaczy przednich wymienione ?
jaki to stuk - taki głuchy, czy metaliczny ?
stukanie rozumiem wstępuje podczas energicznego kręcenia kierownicą w lewo i w prawo ? jeżeli tak, to nie masz się czym martwić, wszystkie "stare mitsu tak mają" jest to ormalne zjawisk- ja tak śmigam ponad rok i nic złego się nie dzieje - pod warunkiem oczywiscie, że wymieniles doslownie wszystko w zawiasie przednim |
Nie stukanie występuje podczas jazdy bo dziurach...
Wymienione wszystko co się dało lewa i prawa strona:
-Drążki kierownicze
-końcówki drążków
-gumy i tuleje wahaczy
-sworznie wahaczy
-górne mocowania amortyzatorów
-gumy na stabilizatorze
-łączniki stabilizatorów
Amorki sprawne.
Nawet jak auto odpalone i kierownicą ruszam stuków niema, ale jak podniosę na lewarku i poruszam kołem na odpalonym silniku to słychać stuki maglownicy... tak mi też mechanik powiedział, który wszystko wymieniał, że to może być już tylko maglownica.
No a z tym to już problem bo trzeba by maglownice zmieniać w takim razie, a to już kupa roboty... będę jeździł tak aby omijać tzw. kocie łby bo tak to lux się prowadzi... ale zapytam.. wiecie jaki jest koszt wymiany? |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 04-01-2012, 14:06
|
|
|
maro275 napisał/a: | Nie stukanie występuje podczas jazdy po dziurach... |
dziwne, bo maglownica nie stuka podczas jazdy po dziurach, jak już to właśnie przy energicznym ruszaniu kierownicą w lewo/prawo. Jest to stuk taki głuchy czy metaliczny ? Pamiętaj, że Colty i Lanceryz lat 90tych mają mało komfortowy zawias, możę jesteś za bardzo wyczulony ? Chory magiel stuka i na odpalonym i zgaszonym silniku podczas szybkich ruchów w lewo i prawo. |
|
|
|
 |
maro275
Mitsumaniak noob
Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 151 Skąd: z domu
|
Wysłany: 04-01-2012, 22:38
|
|
|
Tovija napisał/a: | maro275 napisał/a: | Nie stukanie występuje podczas jazdy po dziurach... |
dziwne, bo maglownica nie stuka podczas jazdy po dziurach, jak już to właśnie przy energicznym ruszaniu kierownicą w lewo/prawo. Jest to stuk taki głuchy czy metaliczny ? Pamiętaj, że Colty i Lanceryz lat 90tych mają mało komfortowy zawias, możę jesteś za bardzo wyczulony ? Chory magiel stuka i na odpalonym i zgaszonym silniku podczas szybkich ruchów w lewo i prawo. |
To jest takie głuche stukanie dosyć głośne... ja już mówiłem wymieniłem wszystko - lista powyżej, a nadal stuka, jak podniosłem auto na lewarku i szarpałem lewym kołem na zapalonym aucie to czułem luz, szarpałem tak, że kierownicą skręcało - rozumiecie o co kaman?;p no i stukało, przy jeździe po dziurach stuka;/ szlag mnie trafia już... to z lewej strony... czyżby poduszki silnika były tak wybite ? no ale nie stukały by chyba przy jeździe ok 10km/h po kocich łbach ? Gdy ruszam kierownicą lewo i prawo na zapalonym aucie stuka lewa strona, no a końcówki i drążki nowe jak i inne elementy zawiasu... |
|
|
|
 |
Radeon
Forumowicz Radeon

Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 119 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 05-01-2012, 13:58
|
|
|
No to trzeba, zeby jeden wlazl do kanalu ze swiatelkiem a drugi ruszal kierownica i ten w kanale zdiagnozuje problem.Swoja droga to dziwne zeby maglownica stukala na kocich lbach.Sprawdz jeszcze hamulce-moze tam cos poluzowanego jest. |
_________________ Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto" |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-01-2012, 16:31
|
|
|
Zaciski mogą stukać na prowadnicach, a poza tym sprawdź krzyżaki kolumny kierowniczej. |
|
|
|
 |
maro275
Mitsumaniak noob
Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 151 Skąd: z domu
|
Wysłany: 09-01-2012, 17:12
|
|
|
krzyżaki i zaciski są ok... |
|
|
|
 |
|