Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Maglownica....
Autor Wiadomość
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 30-12-2011, 20:06   [CB4 1.6] Maglownica....

Wymieniłem wszystkie elementy w zawieszeniu z przodu dosłownie wszystkie, które mogły pukać... no i dalej mi coś puka... mechanik mówi, że to maglownica już tylko może pukać... czy teraz tylko wymiana maglownicy wchodzi w grę, czy może jest jakaś śruba do regulacji ?
 
 
WK89 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 31-12-2011, 18:48   

jak dobrze kojarzę jest śruba do kasowania luzów w maglownicy , ale jeżeli coś ci wali to skasowanie luzów na nic ci się zda
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 01-01-2012, 01:12   

końcówki wewnętrzne drążków kierowniczych wymienione ?
sworznie wachaczy przednich wymienione ?
tulejki wachaczy przednich wymienione ?
jaki to stuk - taki głuchy, czy metaliczny ?
stukanie rozumiem wstępuje podczas energicznego kręcenia kierownicą w lewo i w prawo ? jeżeli tak, to nie masz się czym martwić, wszystkie "stare mitsu tak mają" jest to ormalne zjawisk- ja tak śmigam ponad rok i nic złego się nie dzieje - pod warunkiem oczywiscie, że wymieniles doslownie wszystko w zawiasie przednim
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 01-01-2012, 18:55   

Tovija napisał/a:
końcówki wewnętrzne drążków kierowniczych wymienione ?
sworznie wachaczy przednich wymienione ?
tulejki wachaczy przednich wymienione ?
jaki to stuk - taki głuchy, czy metaliczny ?
stukanie rozumiem wstępuje podczas energicznego kręcenia kierownicą w lewo i w prawo ? jeżeli tak, to nie masz się czym martwić, wszystkie "stare mitsu tak mają" jest to ormalne zjawisk- ja tak śmigam ponad rok i nic złego się nie dzieje - pod warunkiem oczywiscie, że wymieniles doslownie wszystko w zawiasie przednim


Nie stukanie występuje podczas jazdy bo dziurach...

Wymienione wszystko co się dało lewa i prawa strona:
-Drążki kierownicze
-końcówki drążków
-gumy i tuleje wahaczy
-sworznie wahaczy
-górne mocowania amortyzatorów
-gumy na stabilizatorze
-łączniki stabilizatorów

Amorki sprawne.
Nawet jak auto odpalone i kierownicą ruszam stuków niema, ale jak podniosę na lewarku i poruszam kołem na odpalonym silniku to słychać stuki maglownicy... tak mi też mechanik powiedział, który wszystko wymieniał, że to może być już tylko maglownica.

No a z tym to już problem bo trzeba by maglownice zmieniać w takim razie, a to już kupa roboty... będę jeździł tak aby omijać tzw. kocie łby bo tak to lux się prowadzi... ale zapytam.. wiecie jaki jest koszt wymiany?
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 04-01-2012, 14:06   

maro275 napisał/a:
Nie stukanie występuje podczas jazdy po dziurach...

dziwne, bo maglownica nie stuka podczas jazdy po dziurach, jak już to właśnie przy energicznym ruszaniu kierownicą w lewo/prawo. Jest to stuk taki głuchy czy metaliczny ? Pamiętaj, że Colty i Lanceryz lat 90tych mają mało komfortowy zawias, możę jesteś za bardzo wyczulony ? Chory magiel stuka i na odpalonym i zgaszonym silniku podczas szybkich ruchów w lewo i prawo.
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 04-01-2012, 22:38   

Tovija napisał/a:
maro275 napisał/a:
Nie stukanie występuje podczas jazdy po dziurach...

dziwne, bo maglownica nie stuka podczas jazdy po dziurach, jak już to właśnie przy energicznym ruszaniu kierownicą w lewo/prawo. Jest to stuk taki głuchy czy metaliczny ? Pamiętaj, że Colty i Lanceryz lat 90tych mają mało komfortowy zawias, możę jesteś za bardzo wyczulony ? Chory magiel stuka i na odpalonym i zgaszonym silniku podczas szybkich ruchów w lewo i prawo.


To jest takie głuche stukanie dosyć głośne... ja już mówiłem wymieniłem wszystko - lista powyżej, a nadal stuka, jak podniosłem auto na lewarku i szarpałem lewym kołem na zapalonym aucie to czułem luz, szarpałem tak, że kierownicą skręcało - rozumiecie o co kaman?;p no i stukało, przy jeździe po dziurach stuka;/ szlag mnie trafia już... to z lewej strony... czyżby poduszki silnika były tak wybite ? no ale nie stukały by chyba przy jeździe ok 10km/h po kocich łbach ? Gdy ruszam kierownicą lewo i prawo na zapalonym aucie stuka lewa strona, no a końcówki i drążki nowe jak i inne elementy zawiasu...
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 05-01-2012, 13:58   

No to trzeba, zeby jeden wlazl do kanalu ze swiatelkiem a drugi ruszal kierownica i ten w kanale zdiagnozuje problem.Swoja droga to dziwne zeby maglownica stukala na kocich lbach.Sprawdz jeszcze hamulce-moze tam cos poluzowanego jest.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-01-2012, 16:31   

Zaciski mogą stukać na prowadnicach, a poza tym sprawdź krzyżaki kolumny kierowniczej.
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 09-01-2012, 17:12   

krzyżaki i zaciski są ok...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.