Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TURBO do CAO 1.3 Czy warto??
Autor Wiadomość
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 19:58   TURBO do CAO 1.3 Czy warto??

chce miec szybsze auto-zdecydowanie! nie mam gotowki na inne z wieksza moca ale że tak powiem moge sobie pozwolic na dodatki-wiem ze dziwnie brzmi :mrgreen:

jakie wiąża sie przerobki zeby do serii 1.3 12V dac turbinke????
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-12-2006, 20:26   

lepiej zamienic silniki na 1,6 ze tak powiem mniej "walenia " sie z pierdolami, a przekladka z 1,3 na 1,6 jest mozna powiedzec plug&play.

a uturbianie 1,3 jest nie zbyt dobrym pomyslem ( zbyt malo "wydajnym" )
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 20:58   

faktycznie to nie najleprzy pomysl turbina do 1,3 ,
nie bedzie tego efektu i napewno drozej wyjdzie niz wymiana na jakis konkretny silnik ale to wszystko jest bardzo drogie jezeli nie ma sie waronkow, wiec lepiej jest kupic caly samochod ale z kopytem (to wyjdzie taniej)
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 21:11   

nooo ok powiedzmy ze znajde silnik z 1.6 to nie ma wskazan na wymiane skrzyni, zawieszenie twardsze, hamulce???

hamulce na pewno trzeba zmienic bo te seryjne od 1.3 grzeja sie szybko a co dopiero....

a co z zawieszeniam silnika?? pasuje wsjo?? :lol:
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 21:17   

a tak z ciekawosci... jaki jest koszt zalozenia turbiki w 1.6 oraz jaki jest koszt zalozenia turbinki w 1.3 i jak kto wie to napiszcie jakie miej wiecej przyrosty mocy mozna uzyskac, jak ze spalaniem i ogolnie takie tam
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 21:24   

od 10tys zl w gore
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 21:52   

yyyy sama turbine garretta o podwojnym ball bearingu z wbudowanym upustem moge miec za 2 tys lekko uzywana i po regeneracji...ma potencjal bo do 240hp...
plus reszta ustrojstwa ze 3tys nowe...

hmm macie racje..dokladam te 5000 i mam sigme slicznie brzmiaca na V6 i 220hp :mrgreen:
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 22:01   

sama turbina??
dodaj do tego:
- orurowanie
- smt6 albo inne piggyback
- kolektor + wydech
- FMIC
- dodac do tego koszty montazu i strojenia
- opcjonalnie zakucie silnika(kute tloki, korbowody, metalowa uszczelka)
- powinienes zainwestowac w zawieszenie, hamulce, sprzeglo.

za 5 tysiecy to ty nic nie zrobisz, uturbisz(sam) sobie silnik na jakichs starych czesciach i wysra ci sie po 1000km.

[ Dodano: 03-12-2006, 22:04 ]
bear007 napisał/a:
2 tys lekko uzywana i po regeneracji...


jak lekko uzywana to po co jej regeneracja byla? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez deenbe 03-12-2006, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-12-2006, 22:01   

bear007 napisał/a:
potencjal bo do 240hp...


a silnik 1,3 ma 75 kucy :D
i potencjal do hmm 90 :P ( zart :P )


Niedzwiadku ( pozwolisz ze tak napisze, bo wkoncu Bear w tlumaczneniu to niedzwiedz :) )
Ty chyba jeszcze o tym nie wiesz, ale silniki mitsubishi ( zwlaszcza w tych latach ) byly jednymi z najlepiej dopracowanych jednostek benzynowych i ich uturbianie,stozkowanie,polerowanie itp przynosi gow...any efekt .

mysle, ze jak bys chcial wsadzic turbo do 1,3 to przy okazji musial bys zmienic maaaaase podzespolow ( skrzynia, tloki, korbowody ? etc ? ) bo poprostu to wszystko na dluzsza mete nie wytrzyma ( nie moge podeprzec sie jakims przykladem ,bo poprostu nie znam )

silnik kupisz za ok 1000 zl , do tego skrzynia za 800 ( ceny sa wygorowane bo ja moj silnik (4g92 - 1,6 16v 113 KM czyli ten co siedzi w coltach/lancerach 1,6 ) i skrzynie biegow pchnalem za 1500 zl ) do tego dokupujesz wiazke, i kompa .
przekladasz hamulce , nie wiem jak z poduszkami itp

do tego srpzedajesz ten silnik i skrzynie co masz teraz i mysle ze cala zabawa

czyli silnik skrzynia , przelozenie hamulce etc ? wyjdzie siakies hmm 3-4 tys

do tego odejmijmy 1000 zl (zakladam ze za 1000 zl pchniesz skrzynie i silink)

co laczny koszt przerobki daje Ci w granicach 2-3 tysiecy ( czyli tyle ile chcesz wydac na regenerowana turbine)

ale nie wiem czy w realu idzie zrobic w takim koszcie :D hiihh
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 22:49   

Rafal_Szczecin napisał/a:
silnik kupisz za ok 1000 zl
znajdź mi taki silnik do Colta bo ta cena to chyba silnik do kapitalnego, bo ja długo szukałem zadbanego silnika w dobrej cenie i nie znalazłem ponżej 1500pln i dlatego zdecydowałem się na remoncik.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-12-2006, 23:05   

kostuch napisał/a:
znajdź mi taki silnik do Colta bo ta cena to chyba silnik do kapitalnego, bo ja długo szukałem zadbanego silnika w dobrej cenie i nie znalazłem ponżej 1500pln i dlatego zdecydowałem się na remoncik.


ja sprzedalem swoj silnik -4G92 1,6 16v 113KM ( przebieg 206 tys km) oraz skrzynie biegow za 1500 zl ( + wysylka )
silnik byl w stanie idealnym ( 0 brania oleju ) , skrzyina tak samo ( lecz w transporcie urwal sie jeden gwint od skrzynii i przez to mialem troche problemow ( opisane na forum,mocowanie zostalo pospawane) lecz nowy wlasciciec calego kompletu napisal potem ze jest baaaaardzo zadowolony z zakupu .

a silnik i skrzynie sprzedalem tak tanio , poniewaz nie moglem znalezc kupca ( a serducho sprzedalem dopiero po kilku miesiacach od ogloszen . )
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 23:10   

ja szukałem i dobrego silnika nie mogłem znaleśc za takie pieniądze nawet zobacz na allegro jakie są ceny, ale wierze ci że za tyle sprzedałeś. Wiesz jak jest jak szukasz to nigdy nie ma.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 03-12-2006, 23:24   

wiem jakie sa ceny , ja rzucilem w miare atrakcyjna cene, bo nie chcialem zeby silnik za dlugo stal ( i tak przelezal 5 miesiecy ) a wiadomo, im dluzej silnik lezy nie odpalany, tym wieksza kupa sie z niego robi .

wiem ze jak to jest, jak sie szuka czegos i nigdy nie ma ( a jak nie szukales to bylo ) bo aktualnie jestem w trakcie poszukiwania colta ( gdzies juz z miesiac :P ) i nie moge znalezc czegos co by mnie naprawde zainteresowalo (czytaj : dobrego auta, nie zakatowanego i w miare dobrze zrobionego po uderzeniu - bo nie oszukujmy sie , trafic nigdy wczesniej nie ustrzelone auto to trzeba miec fuksa - chociaz aktualna skoda, pomimo juz prawie 6 lat(no za miesiac bedzie miala rocznikowo 6 latek :P ) nadal jest w 99 % bezwypadkowa - nie miala nigdy dzwona ,tylko wujas przerysowal drzwi wyjezdzajac z garazu :D - nadal nie naprawione :D ) ( wczoraj znalalem fajny egzemplarz, ale juz dzisiaj jest sprzedany :( )
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2006, 23:58   

a czy mozliwe jest wlozenie do colta CJ0 '96 silniczka 1.8 z galanta, carismy lub lancera?? pytam z ciekawosci :P
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 08:40   

Z galanta i lancera raczej tak, do reszty nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.