[3.2 DID] pajero 3.2 did problem z pompą wtryskową POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
rrrhz4
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: sanok
|
Wysłany: 17-01-2012, 10:46 [3.2 DID] pajero 3.2 did problem z pompą wtryskową POMOCY
|
|
|
Witam nacieszyłem zie nowym zakupem az 1500 km
problem polega na tym ze zgasilem ijuz nieodpaliło swieci sie kontrolka SC i jak go zapalam okropnie dymi z wydechu niereaguje na gaz iprzebiera
Po podłączeniu pod tester wywala błąd 48
Jak pisaliscie moze to byc nastawnik pompy
Czy jest on do wymontowania bez jej wyciągniecia i jak wygląda sprawa z tym zaworem który jest na dole pompy czy to moze byc on uszkodzony
Prosze o pomoc co mam zrobic |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 17-01-2012, 14:02
|
|
|
cześć, przerób wszystkie moje posty odnośnie pomp, a w szczególności "foty z pompy GE" nastawnik możesz przeczyścić bez wyciągania pompy z auta. Jeżeli chcesz demontować cały nastawnik zaznacz pozycję na pompie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rrrhz4
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: sanok
|
Wysłany: 18-01-2012, 10:37
|
|
|
dzieki za pomoc biore urlop i bede z tym walczyl
powiedz mi jeszcze jak jest z tym zaworen na dole pompy bo odkrecilem go i jak wkladam tam palec to ten tloczek nie rusza sie
czy jest zatarty? i jaka jest szansa jego reanimacji? dziekuje z gory i Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-01-2012, 14:33
|
|
|
rrrhz4 napisał/a: | dzieki za pomoc biore urlop i bede z tym walczyl
powiedz mi jeszcze jak jest z tym zaworen na dole pompy bo odkrecilem go i jak wkladam tam palec to ten tloczek nie rusza sie
czy jest zatarty? i jaka jest szansa jego reanimacji? dziekuje z gory i Pozdrawiam |
Jak jest zatarty to wyjmij pompę, i postaraj się odkręcić klapkę z drugiej strony. Zalej jakimś płynem co rozpuszcza brudy i po 2 godz. staraj się go rozruszać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 18-01-2012, 14:38
|
|
|
być może jakiś brud z paliwa go zablokował. poszukaj małego ściągacza do łożysk wewnętrznych i spróbuj go rozruszać, podejrzyj mój post w temacie"brak możliwości uruchomienia" tam masz link |
_________________
 |
|
|
|
 |
rrrhz4
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: sanok
|
Wysłany: 18-01-2012, 15:03
|
|
|
Dziekuje bardzo za pomoc Pozdrawiam. oby sie udało bo niema kasy na nową pompe
Jeszcze jedno pytanko bo przypomniałem sobie
mitsubishi jest na automacie i gdy silnik był zimny wszystko bylo ok ale gdy zagrzal sie do pelnej temp. to gdy dojezdzalem do skrzyzowania i naciskalem na hamulec to silnik tak jak by chciał zgasnąc czy to tez jest od pompy czy skrzynia? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-01-2012, 15:35
|
|
|
rrrhz4 napisał/a: | Dziekuje bardzo za pomoc Pozdrawiam. oby sie udało bo niema kasy na nową pompe
Jeszcze jedno pytanko bo przypomniałem sobie
mitsubishi jest na automacie i gdy silnik był zimny wszystko bylo ok ale gdy zagrzal sie do pelnej temp. to gdy dojezdzalem do skrzyzowania i naciskalem na hamulec to silnik tak jak by chciał zgasnąc czy to tez jest od pompy czy skrzynia? |
to jest właśnie nastawnik dawki paliwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 18-01-2012, 15:49
|
|
|
Ostateczność przed wymianą pompy to próba reanimacji. Zdemontować cały nastawnik wyciągnąć magnesem neodymowym na jakimś "patyku" opiłki z pompy, wylanie ropy, zalanie mieszanką nafty i np. WD, odstawienie na kilka godzin, wykręcić wszystkie czujniki,skręcenie całości(nastawnika), RĘCZNIE pomału obracać kołem pompy, na wyjście przewodów dać przeźroczyste węże to będzie widać syf jaki idzie z pompy, po przepłukaniu zalać dobrą ropą złóżyć całość.
powodzenia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mrówka
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2DID 00r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 22 Skąd: SOSNOWIEC
|
Wysłany: 23-03-2012, 10:55
|
|
|
W moim Pajero chyba kończy żywot pompa i tak przeglądam wszystkie opcje i znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/mi...2216009937.html
Czy ktoś regenerował tam pompę i jak się sprawuje ? |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 23-03-2012, 11:33
|
|
|
Moze na poczatek wystarczy czyszczenie, ja mialem blad 43 i po wyczyszczeniu pompy (150zl) jest super.
Jako sprawdzony punkt regeneracji moge polecic:
http://www.regeneracjapomp.com/ |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-03-2012, 11:47
|
|
|
U mnie pompa z Klimcaru wytrzymała 3 miesiące !!! Firma specjalizuje się w imporcie używanych i daje miesięczną gwarancje rozruchową .
Decyzja należy do Ciebie może trafisz dobra ,a może zapłacisz nst 4 tysie za pompę.
Sprawdź na początku bak i rurę wlewu (rozetnij filtr i zobacz co jest w srodku. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-03-2012, 13:37
|
|
|
Jakie są objawy? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Mrówka
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2DID 00r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 22 Skąd: SOSNOWIEC
|
Wysłany: 23-03-2012, 15:51
|
|
|
Zaczęło się zimą w duże mrozy. Po odpaleniu samochód po 3-5 sekundach gasł (pracował jakby na 3 cylindrach) ale nie zawsze myślałem, że zamarzło paliwo więc dolałem depresatora. Jeżeli już odpalił to dymił na biało i nie reagował na dodawanie gazu. Ale ciekawe jest to, że po rozgrzaniu samochód zachowuje się normalnie. |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 23-03-2012, 15:57
|
|
|
Sprawdziles czy masz jakies bledy? |
|
|
|
 |
AKA
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2DID LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 17 Skąd: Ś_K
|
Wysłany: 23-03-2012, 18:37
|
|
|
Jeżeli chcesz coś pewnego wiedzieć o swojej pompie daj ją do dobrego serwisu - mnie w zeszłym roku przegląd kosztował 100 zł. Z tego co wiem wszystkie drobne naprawy pompy (w tym czyszczenie) kosztują w miarę rozsądnie. |
|
|
|
 |
|