pompa wysokiego ciśnienia |
Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Dobra/Szczecin
|
Wysłany: 13-11-2011, 18:42 pompa wysokiego ciśnienia
|
|
|
witam wszystkich, sprawa dotyczy silnika 1,8 GDI .
mam zamiar kupić carismę na części, jest tam silnik i brakuje tam jednej rzeczy, nie wiem co to jest- znajduje sie po prawej stronie silnika na górze(w głowicy) i widać tam czoło wałka rozrządu. |
_________________ Pozdrawiam Hubert |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-11-2011, 18:47
|
|
|
Jeżeli od strony filtra powietrza (czyli po lewej stronie silnika) to brakuje pompy wysokiego ciśnienia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
SHINDEN
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 2 Skąd: OLSZTYN
|
Wysłany: 24-01-2012, 14:39
|
|
|
Mam problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM benzyna/gaz.
Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów.
Mechanicy powiedzieli że padły obie pompy wysokiego ciśnienia i pompy paliwa.
Ja niemoge znaleźć pompy wysokiego ciśnienia i pompy paliwa.
Ile mogą kosztować nowe i używane pompy ????
Czy te pompy można jakoś regenerować ???? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24-01-2012, 22:52
|
|
|
może też przekaźnik od pompy siadać podczas odpalania , dwie pompy na raz to chyba pierwszy przypadek na forum , a z mechanikami co GDI zna tylko z otomoto to wiadomo jak jest |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-01-2012, 23:34
|
|
|
A jaki masz gaz w tym GDI? Bo te silniki to nie każdy gaz tolerują i może to w tym tkwi problem. |
|
|
|
 |
|