Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa wysokiego ciśnienia
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Dobra/Szczecin
Wysłany: 13-11-2011, 18:42   pompa wysokiego ciśnienia

witam wszystkich, sprawa dotyczy silnika 1,8 GDI .
mam zamiar kupić carismę na części, jest tam silnik i brakuje tam jednej rzeczy, nie wiem co to jest- znajduje sie po prawej stronie silnika na górze(w głowicy) i widać tam czoło wałka rozrządu.
_________________
Pozdrawiam Hubert
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-11-2011, 18:47   

Jeżeli od strony filtra powietrza (czyli po lewej stronie silnika) to brakuje pompy wysokiego ciśnienia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SHINDEN 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 24-01-2012, 14:39   

Mam problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM benzyna/gaz.
Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów.
Mechanicy powiedzieli że padły obie pompy wysokiego ciśnienia i pompy paliwa.
Ja niemoge znaleźć pompy wysokiego ciśnienia i pompy paliwa.
Ile mogą kosztować nowe i używane pompy ????
Czy te pompy można jakoś regenerować ????
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-01-2012, 18:47   

Poczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 24-01-2012, 22:52   

może też przekaźnik od pompy siadać podczas odpalania , dwie pompy na raz to chyba pierwszy przypadek na forum , a z mechanikami co GDI zna tylko z otomoto to wiadomo jak jest
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-01-2012, 23:34   

A jaki masz gaz w tym GDI? Bo te silniki to nie każdy gaz tolerują i może to w tym tkwi problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.