 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E57A 2.0D] instrukcja i kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
rafalk.85
Nowy Forumowicz
Auto: galant, 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 1 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 24-01-2012, 03:20 [E57A 2.0D] instrukcja i kilka pytań
|
|
|
Witam forumowiczów
Zostałem szczęśliwym posiadaczem galanta (rocznik 93) i zaczęły się klocki potrzebna mi instrukcja obsługi bo jak na razie to znalazłem tylko po słowacku a język ten mi jest dosłownie obcy jak by ktoś miał to będę bardzo wdzięczny za linka lub pdf'a mailem. Mam problem z piszczeniem paska (chyba alternatora) alternator jest przymocowany na jednej śrubie bo druga gdzieś zniknęła (trudno powiedzieć w jakich okolicznosciach bo stwierdzilem to po miesiacu od zakupu) alternator jest lekko przestawiony, nie jest po linii prostej w stosunku do innych podzespołów a wydaje mi się że to dość dziwne. Jest też dziwne piszczenie przy skrajnym skręcie kół (też jak by pasek ale nie wiem od czego) ubywa też płynu chłodzącego i to w strasznym tempie a chłodnica wydaje się być szczelna, czy przyczyna może być pompa wody ? Panowie proszę o pomoc bo auto strasznie mi się podoba i zawsze podobało a zaczynam się mocno zrażać. Tak, zdaję sobie sprawę z tego że autko ma tyle lat co ma:) ale myslę że i tak da rade nie jednemu a nawet wielu z tego rocznika
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-01-2012, 12:08
|
|
|
rafalk.85 napisał/a: | Jest też dziwne piszczenie przy skrajnym skręcie kół (też jak by pasek ale nie wiem od czego) | Pasek pompy wspomagania. Naciągnąć lub wymienić. rafalk.85 napisał/a: | ubywa też płynu chłodzącego | Jak chłodnica szczelna i nie ma wycieku z pompy wody to prawdopodobnie pęknięta głowica silnika. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-01-2012, 16:44
|
|
|
rafalk.85, nie ma się co od razu zrażać.Części do naszych misiów są tanie,więc nie ma strachu.Wady które opisujesz,to są objawy zużycia,bądź wymiany elementów eksploatacyjnych.To norma w każdym aucie.
Co do ubytku płynu,to tak jak pisał kolega wcześniej.Aczkolwiek,nie jest to powiedziane,bo może wystarczy wymienić korek chłodnicy.
Czytaj tematy na forum,pytaj tutaj,jak nie znajdziesz odpowiedzi gdzie indziej,a misiek zacznie jeździć jak należy |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|