Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] instrukcja i kilka pytań
Autor Wiadomość
rafalk.85 
Nowy Forumowicz

Auto: galant, 2.0 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 24-01-2012, 03:20   [E57A 2.0D] instrukcja i kilka pytań

Witam forumowiczów

Zostałem szczęśliwym posiadaczem galanta (rocznik 93) i zaczęły się klocki :) potrzebna mi instrukcja obsługi bo jak na razie to znalazłem tylko po słowacku a język ten mi jest dosłownie obcy :) jak by ktoś miał to będę bardzo wdzięczny za linka lub pdf'a mailem. Mam problem z piszczeniem paska (chyba alternatora) alternator jest przymocowany na jednej śrubie bo druga gdzieś zniknęła (trudno powiedzieć w jakich okolicznosciach bo stwierdzilem to po miesiacu od zakupu) alternator jest lekko przestawiony, nie jest po linii prostej w stosunku do innych podzespołów a wydaje mi się że to dość dziwne. Jest też dziwne piszczenie przy skrajnym skręcie kół (też jak by pasek ale nie wiem od czego) ubywa też płynu chłodzącego i to w strasznym tempie a chłodnica wydaje się być szczelna, czy przyczyna może być pompa wody ? Panowie proszę o pomoc bo auto strasznie mi się podoba i zawsze podobało a zaczynam się mocno zrażać. Tak, zdaję sobie sprawę z tego że autko ma tyle lat co ma:) ale myslę że i tak da rade nie jednemu a nawet wielu z tego rocznika :)

pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-01-2012, 12:08   

rafalk.85 napisał/a:
Jest też dziwne piszczenie przy skrajnym skręcie kół (też jak by pasek ale nie wiem od czego)
Pasek pompy wspomagania. Naciągnąć lub wymienić.
rafalk.85 napisał/a:
ubywa też płynu chłodzącego
Jak chłodnica szczelna i nie ma wycieku z pompy wody to prawdopodobnie pęknięta głowica silnika.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-01-2012, 16:44   

rafalk.85, nie ma się co od razu zrażać.Części do naszych misiów są tanie,więc nie ma strachu.Wady które opisujesz,to są objawy zużycia,bądź wymiany elementów eksploatacyjnych.To norma w każdym aucie.
Co do ubytku płynu,to tak jak pisał kolega wcześniej.Aczkolwiek,nie jest to powiedziane,bo może wystarczy wymienić korek chłodnicy.
Czytaj tematy na forum,pytaj tutaj,jak nie znajdziesz odpowiedzi gdzie indziej,a misiek zacznie jeździć jak należy 8)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.