Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwa - odcięcie przyciskiem. jak i gdzie?
Autor Wiadomość
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2011, 19:04   Pompa paliwa - odcięcie przyciskiem. jak i gdzie?

Witam chcę zamontować przycisk, który wył. pompe paliwa. Słyszałem żeby się wpiąć w przewód w tunelu pod ręcznym. Ponoć przewód czarno-biały. Ja tam tylko znalazłem grubszy biały. Może wie ktoś dokładnie, w które kable się wpiąć? Zwykły przycisk kołyskowy wystarczy? Lepsze takie zabezpieczenie niż żadne. Chyba żeby odciąć co innego? Co prościej?
Ostatnio zmieniony przez zygizwro 15-12-2011, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 13-12-2011, 20:36   

:?: :?: :?: że tak się spytam , po jaką cholerę :?: :?: :?:
:D
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-12-2011, 20:38   

Możesz zrobić odcięcie na obwodzie wychodzacym ze skrzynki bezpieczników, znajdziesz po kolorze kabla ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2011, 21:07   

Tylko jaki to kolor? 1 przewod? Trzymajmy sie tunelu srodkowego. Kolor biały? czy 2 kable zasilają pompę?
 
 
p_lewinski
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2011, 11:26   

Pompa paliwa zasilana jest jednym czarno-czerwonym przewodem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-12-2011, 11:46   

Ja przerwałbym obwód sterowania przekaźnika pompy który jest w przedniej części tunelu środkowego. Można użyć wtedy samego mniejszego przycisku niż do przerwania obwodu zasilającego samej pompy gdzie najlepiej trzeba by użyć osobnego przekaźnika i sterującego go przełącznika.
 
 
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2011, 16:22   

Cytat:
obwód sterowania przekaźnika pompy który jest w przedniej części tunelu środkowegoo
?? również kolor czaarno czerwony??
ale poniżej dźwigni zmiany biegów? w sensie jak odkręcę element pod ręcznym wtedy będę miał dostęp do tego przewodu??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-12-2011, 19:45   

Na razie nie mam czasu szukać, ale wystarczy ściągnąć serwisówkę z forum i tam jest wszystko. Do przekaźnika dochodzą 4 lub 3 kable, dwa grube i jeden lub 2 cienkie. Przełącznik wstawiasz na jednym cienkim przewodzie.
 
 
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2011, 20:14   

Dla mnie to czarna magia te schematy. Wolalbym: wstaw przelacznik na np zielonym kablu pod lewarkiem zmiany biegow :-)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-12-2011, 00:18   

Chodzi o przekaźnik B-97

Kolorów kabli nie pamiętam ale chodzi o wstawienie przełącznika na cienkim przewodzie będącym masą cewki przekaźnika.
 
 
oktawiusz5 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 28-01-2012, 10:33   

przy pompie mam 4 kabelki
czarny z czerwonym
żółty
czarny
czarny
jak sprawdzić pompę na krutko który do plisa a który do masy?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-01-2012, 13:24   

Dobrze nie pamiętam, ale kable od pompy powinny być grubsze od tych od czujnika poziomu paliwa. Jeśli tak będzie i nie masz miernika, to weź jakąś żarówkę samochodową z kablami, jeden kabel dotknij do masy auta a drugim dotykaj do tych kabli w kostce i włączaj zapłon. Jak trafisz na + to zapali się żarówka, drugi oczywiście będzie masą.
 
 
oktawiusz5 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 28-01-2012, 16:31   

to chyba czarny z czerwonym bedzie + dziś jade tam gdzie stoi auto mam stacyjkę z kluczykiem i box immo zobacze czy odpali po zamianie jak nie to bede próbował odpalić pompę na krótko napisze co i jak było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.