W TEMPERATURACH OD -10 SILNIK NIE ODPALA |
Autor |
Wiadomość |
rubensixxx
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 21 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03-02-2012, 07:52 W TEMPERATURACH OD -10 SILNIK NIE ODPALA
|
|
|
Jak wyżej w temacie, w temperaturach od -10 samochod trzeba dlugo krecic( prawie akumulator pada aż tu nagle odpala nagle odpala odrazu.
Jakie mogą byc przyczyna (mróz to wiem) ale wczesniej tak nie bylo...
ktoś pomoze ???
zaznaczam ze tak to autko pali od strzłu wiec tylko z tą temperaturą
2,5V6 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 03-02-2012, 07:56
|
|
|
napisz jak rozrusznik kręci bo może za duży prąd pobiera i jest zbyt duży spadek napięcia. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 03-02-2012, 08:36
|
|
|
Generalnie od -10 i wiekszy mroz akumulator doznaje samorozladowania.
Wybacz za glupie pytanie ... jaki masz amperarz aku? |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
SPIDER-ek
Mitsumaniak

Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 1556 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2012, 10:21
|
|
|
To może być wszystko, od akumulatora, poprzez alternator, po świece, kable, a na oleju kończąc.
Sprawność akumulatora bardzo mocno spada przy niskich temperaturach. Jaki masz prąd rozruchu? Jaki masz akumulator? ile ma lat. Nawet najlepszy akumulator po kilku latach jest do bani, bo traci swoje właściwości.
Wszystkie elementy chodzą zdecydowanie ciężej, jeżeli masz półsyntetyka to olej staje się bardzo gęstym, przez co duży opór.
Kiedy wymieniane świece?kable? |
_________________ Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum
|
|
|
|
 |
diabelll
Forumowicz
Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 150 Skąd: Krk
|
Wysłany: 04-02-2012, 09:16
|
|
|
Mam to samo nie moge odpalic po nocy zmienione aku filtr paliwa sprawdzony rozrusznik |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 04-02-2012, 11:29
|
|
|
Witam widzę ze większość ma takie problemy ja również ale ratuje sie gazem i odpalam awaryjnie i auto odpala do szczału następnie gaśnie co jest oczywiste ale w tym momencie zapalam już normalnie na benzynie więc mi wygląda to na jakieś problemy z dostarczeniem paliwa bo czemu na benzynie można kręcic do rozładowania akumulatora i nie zapali albo cudem w ostatniej chwili chyci a na gazie pali na dotyk a jak już zapali nawet na ułamek sekundy to już będzie zapalał na benzynie za każdym razem.
[ Dodano: 04-02-2012, 13:12 ]
Panowie własnie odkryłem nową ciekawostkę poszedłem odpalić autko u mnie -15stopni wiec teoretycznie powinien mieć problemy żeby zapalić ale na początek odłączyłem akumulator na 10 min po czym podłączyłem i zapalił na rys więc o co tu chodzi. |
|
|
|
 |
diabelll
Forumowicz
Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 150 Skąd: Krk
|
Wysłany: 04-02-2012, 13:48
|
|
|
DAREX2006, przypadek ;> ? ja juz sprawdzilem wszystko co moglem bylo troche wody w ukladzie paliwowym wlalem srodek na pozbycie sie wody zakupilem tez samostart i jak jutro nie odpale to bede samostartem w kolektor dmuchal |
|
|
|
 |
Bury
Mitsumaniak
Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 294 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 04-02-2012, 15:02
|
|
|
DAREX2006 napisał/a: | Panowie własnie odkryłem nową ciekawostkę poszedłem odpalić autko u mnie -15stopni wiec teoretycznie powinien mieć problemy żeby zapalić ale na początek odłączyłem akumulator na 10 min po czym podłączyłem i zapalił na rys więc o co tu chodzi. |
Zresetowały się korekty składu mieszanki w ECU. |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 04-02-2012, 18:24
|
|
|
Tak zresetował się ale to mi pomogło auto rano zapaliło a teraz musiałem wyjechać i też zapalił a był już zimny |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-02-2012, 22:04
|
|
|
DAREX2006 napisał/a: | Tak zresetował się ale to mi pomogło auto rano zapaliło a teraz musiałem wyjechać i też zapalił a był już zimny |
Ale jezeli jazda na lpg ci rozjezdza korekty komputera Pb to problem raczej z czasem powroci. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 05-02-2012, 12:19
|
|
|
Podejrzewam ze u mnie była inna przyczyna w zeszłym tygodniu padł mi moduł aparatu zapłonowego który wysłałem do regeneracji potem go założyłam ale w całym tym pospiechu nie odłaczyłem akumulatora może to był powód a po resecie wszystko wróciło do normy. |
|
|
|
 |
|