Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Palec rozdzielacza
Autor Wiadomość
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 06-06-2013, 16:12   Palec rozdzielacza

Witam znowu ten sam problem auto zgasło i nie chciał zapalić brak iskry i pompa nie podaje paliwa, odkręciłem aparat i palec rozdzielacza był taki przypalony, co moło to spowodować i czy aparat jest dow ymiany??
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-06-2013, 16:34   

Kapsel22 napisał/a:
odkręciłem aparat i palec rozdzielacza był taki przypalony, co moło to spowodować i czy aparat jest dow ymiany??

Palec jest przypalony,ponieważ przewodzi prąd o dużym natężeniu z cewki do świec :wink: nie znaczy to,że aparat jest uszkodzony.
Czy kontrolka silnika świeci?
_________________

 
 
 
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 06-06-2013, 16:55   

świeci bo nie mam lampdy, a wyczytałą mi błędy 11, 41 i 55.
dodam zę podłączyłęm pompe bezpośrednio do akumulatora i chodzi normalnie.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-06-2013, 17:13   

Czyli wtryskiwacze,i silnik krokowy.Rozumiem,że bezpieczniki sprawdzałeś :roll:
Ja ostatnio miałem podobny przypadek.Różnica polega na tym,że była iskra.Nie było właśnie sterowania pompom paliwa,wtryskiwaczami,i silniczkiem krokowym.Skończyło się na wymianie ECU.
Dobrze by było na początek sprawdzić aparat :roll:
_________________

 
 
 
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 06-06-2013, 19:10   

no tak bezpieczniki sprawdzone, aparat zdemontowałem już jest możliwość sprawdzenia go samemu czy lepiej do elektromechanika z nim pojechać??
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11144
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-06-2013, 20:19   

Zapewne da się samemu,ale ja niestety nie wiem jak to zrobić..gdzieś na forum czytałem chyba o tym :roll:
_________________

 
 
 
Kapsel22 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 52
Skąd: Polkowice
Wysłany: 07-06-2013, 13:18   

a to wole nie kombinować, niech mechanik to sprawdzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.