Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem .. Ssanie i wolne obroty Mitsubishi eclipse 1G 92r.
Autor Wiadomość
kaliber9 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-02-2012, 09:07   Problem .. Ssanie i wolne obroty Mitsubishi eclipse 1G 92r.

Witam.

Zwracam się z prośbą o podsunięcie pomysłu na zlikwidowanie usterki. Mianowicie.

Wychodze z pracy. Zapalam, ssanie jest 1,5 tys silnik trzyma wszystko ok. Czekam dwie -trzy minuty jade.
Po 10 kilometrach czekam na na czerwonym świetle silnik zaczyna szarpać ok 500-600 obr.
Po następnych 100 metrach przy parkowaniu zapala sie check auto gaśnie. Zapalam ale juz z gazem bo nie trzyma obrotów. Potem żeby dało się jeździć podkreciłem na przepustnicy tą krzyżakową srubkę. Ale to nie jest rozwiązanie.
Co najciekawsze po odpieciu akumulatora i ponownym wpięciu słysze krokowy jak ustawia się zapalam auto i .... jest ssanie elegancko. Potem pojeżdze zgasze go.. zostawie. Zapalam ssania nie ma.
Dolot przeczyścilem nie było grama nagaru. Ale jak sciągnąlem krokowy to mialem co czyścic. Jak go mialem wyciągniętego po wpięciu akuma popatrzylem jak działa najpierw się odkreca potem szybko cofa.
Po zalożeniu znowu to samo aku wpiełem ssanie jest pojeździlem ssania nie ma.
Dodatkowo na początku po wpięciu akumulatora po zapaleniu cieplego silnika wchodzi na ten niecały tysiąc i zaraz zchodzi do tych 750-850obr. tak jest ok wiem. Ale potem znowu jest kicha.
Silnik oczywiscie 4g63

Proszę o pomysły bo nie chcę go dawać do warsztatu, bo wiecie ze do miśków trzeba mieć rączke :) a nie każdy mechanik ją ma.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2012, 09:29   

zajrzyj na moją WWW - póki jeszcze działa
czyszczenie przepustnicy się szykuje, wymiana kondensatorów w ECU
i koniecznie sprawdź diodą jaki błąd zapamiętuje komputer (niestety błąd się kasuje po odpięciu aku) - wtedy będzie łatwiej szukać
 
 
kaliber9 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-02-2012, 21:29   

A jeszcze jakieś pomysły? Po podłączeniu akuma jest przez poł godziny ok i jest ssanie i sa wolne obroty czyli komp dziala... jakis czujnik może?
 
 
 
Mateusz_eclipse 
Forumowicz


Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Głogow
Wysłany: 04-02-2012, 14:02   

Wyczytaj jeszcze bledy i napisz jakie są : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
kaliber9 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-02-2012, 12:43   

Po tym jak sciągnąłem klemy juz nie wyskakuje na diodzie żaden bląd na oko kondensatory są jak nówka.

Co dalej ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-02-2012, 07:13   

sprawdź oporność uzwojeń krokowego - jak patrzysz na wtyczkę to mniej więcej jest tak
1 - 2 - 3
4 - 5 - 6

sprawdź 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 i napisz
ponadto i tak bym kondensatory zmienił, ECU masz w konsoli środkowej, za radiem, ale to pewnie wiesz
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 15-02-2012, 09:18   

U mnie na wolne obroty i ssanie wymiana kondensatorow pomogla, zrobil mi to koles w servisie rtv za 20zl, takze sprobuj nie masz wiele do stracenia, najwyzej nic sie nie zmieni. Aha potem regulacja obrotow wedlug przepisu krzyzaka by pasowalo zrobic na rozgrzanym silniku.
 
 
 
kaliber9 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-02-2012, 20:33   

Niestety a moze stety to nie komputer.... wlasnie jeżdże na drugim sprawnym kompie i jest to samo wciąż nie ma ssania a wszelkie opory nie podnoszą obrotów ( wspomaganie, klima, światla)

[ Dodano: 13-03-2012, 00:25 ]
Czy lambda może mieć coś wspólnego z wolnymi obrotami?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.