Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
gorące koło
Autor Wiadomość
kozioł
[Usunięty]

  Wysłany: 06-12-2006, 09:38   gorące koło

Witam ,

zauważyłem że grzeje mi sie tylne koło strona kierowcy , jest bardzo gorące ,

co może być przyczyną? , samochodu nie ściaga w żadną stronę


dzięki
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 06-12-2006, 09:41   

Trzyma hamulec trzeba zdjąć koło, zdjąć bęben lub zobaczyć czy się cofa zacisk w przypadku tarcz z tyłu.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 11:34   

U mnie coś takiego pojawiło się (w Lagunie) po wymianie gumowych elementów w tylnym zawiasie, do czego trzeba było rozpiąć linkę ręcznego. Przy montażu jej pancerz gdzieś się zaczepił i jedno koło leciutko przyhamowywało. Nie ściągało co prawda ani trochę, ale czułem że zatrzymywanie się jadąc na luzie przy puszczonym hamulcu było gwałtowniejsze (mniej płynne) niż dawniej.
Przy oględzinach uwzględnij więc też kwestię ręcznego.
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 14:54   

Podnieś samochód na podnośnik, jeśli koło nie kręci się swobodnie to na bank nie odbijający hamulec. Jesli nie przyblokowana linka to pewnie zanieczyszczone tłoczki.
Jeśli masz z tyłu bębny to czasem przy silnym hamowaniu może regulator przeskoczyć o jeden ząbek i będzie występowało tarcie do czasu aż się nie zużyje częściowo okładzina.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 15:31   

lub jesli gdzies walnales tylnym kolem (np. bokiem w kraweznik) mozesz miec uszkodzona piaste.
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 18:58   

arturro napisał/a:
lub jesli gdzies walnales tylnym kolem (np. bokiem w kraweznik) mozesz miec uszkodzona piaste.


a może łożysko?????
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 21:02   

Tyle, że walniętemu łożysku z reguły towarzyszy specyficzny szum.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 06-12-2006, 21:30   

Sebancisz napisał/a:
Tyle, że walniętemu łożysku z reguły towarzyszy specyficzny szum.


nie zawsze
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
kozioł
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2006, 09:55   

z tyłu mam tarcze ,

i nigdzie nie przywaliłem :-)

jadę dziś do mechanika , i modle się aby to nie było łożysko :-)


jeszcze jedno o jakiegoś czasy było słychać lekkie pukanie w kole (i nasilało sie przy chamowaniu) , nie wiedziałem z którego , stawiałem na przód , ale może to właśnie to
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2006, 15:07   

Jeśli to tarcza to mogła się wypaczyć , wtedy mógł być jakiś hałas (przy hamowaniu) i dodatkowe tarcie
 
 
kozioł
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 10:07   

jestem załamany ,

mechanik powiedział że to zacisk , i muszę go wymienić ,

bo nie wraca na swoja pozycję ,


w sklepie za zacisk śpiewają 2500 zł , to jakaś kosmiczna cena .

NIE MA CZEGOŚ TAŃSZEGO??

dzięki za pomoc


pozdrawiam
 
 
McDoune 
Mitsumaniak
Czarny Mesjasz :)


Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 2921
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2006, 10:14   

Ja miałem podbną sytuacje u siebie w tylnim kole. Zacisk też nie wracał,jedak pomogło mu obstukanie młotkiem i pewnie przesmarowaniejakimś siuwksem w stylu WD40. Teraz działa jak należy :mrgreen: i zakończyło się tlko na wymianie tarcz i klocków.
_________________
:king: Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:

:king: Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:
 
 
 
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 10:30   

wd 40 jak kolega wyzej a jak nie da rady...
to szukasz szrotu i demontujemy ale pierwsze slysze ze 2,5 tys za zacisk:(
 
 
kozioł
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 10:40   

a czy to może mieć cos wspólnego z ręcznym czy nie?

bo mechanik stwierdził że to zacisk od nożnego , to znaczy że mam dwa zaciski ? , osobny od ręcznego i nożnego?
 
 
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 10:52   

w fordzie escorcie np xr3 i montowali kiedys takie cos jak bebnowo-tarczowe.
tarczowe hamowaly przy naciskaniu pedalu hamulca a bebny przy recznym.
z tego co wiem w cari jest sama tarcza i raczej jeden zacisk od recznego i noznego.
ja w swojej mam bebny :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.