Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
filtr kabinowy
Autor Wiadomość
MAX-KRAKÓW 
Nowy Forumowicz
MAX- KRAKÓW

Auto: Pajero 2007 DID 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 19-02-2012, 13:21   filtr kabinowy

jak wymienic filtr kabinowy w 2007 r ( aktualny model ) , chodzi mi o to czy trzeba wyjmowac caly schowek czy wystarczy go wyhaczyc i uzyska sie dostep do filtra ?
_________________
MAX -KRAKÓW
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2012, 13:27   Re: filtr kabinowy

MAX-KRAKÓW napisał/a:
jak wymienic filtr kabinowy w 2007 r ( aktualny model ) , chodzi mi o to czy trzeba wyjmowac caly schowek czy wystarczy go wyhaczyc i uzyska sie dostep do filtra ?

ze schowka wyjmij boczne zabezpieczenia i za nim masz filtr.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
RTW 
Forumowicz

Auto: carisma/ Pajero II, III, IV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-02-2012, 15:26   

MAX-KRAKÓW napisał/a:
aktualny model


w PIII mam "zabezpieczenia" które mogę zdemontować, natomiast w PIV te "zabezpieczenia" mam jako stały element - siłuję się trochę ze schowkiem (przesuwam go, naciskam) i otwiera się bez dramatu. Natomiast jeżeli będziesz miał go w takiej wersji jak ja to koniecznie odczep "amortyzator" po lewej stronie schowka (od strony skrzyni biegów) jest on odpowiedzialny za "powolne opadanie schowka" i łatwo go uszkodzić - zdejmujesz ramię przyczepione do schowka "na wcisk"
Pozdrawiam
RTW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.