[Cari 1.8 GDI] Pedał gazu, wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
game1
Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-02-2012, 21:00 [Cari 1.8 GDI] Pedał gazu, wysokie obroty
|
|
|
Witam
Od pewnego czasu mam problem z obrotami. Mianowicie kiedy jeżdżę na niskich obrotach tak do 2000. po puszczeniu pedału gazu obroty wzrastają tak od 1200 do 1500. natomiast gdy nogą "podniosę" pedał gazu obroty spadają do normalnej pracy tak 500 obrotów lub gdy za mocno podniosę pedał gazu silnik gaśnie. Problem dotyczy mitsubishi carisma z silnikiem GDI. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2012, 21:02
|
|
|
Rocznik |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
game1
Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-02-2012, 21:04
|
|
|
rok produkcji 1998 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2012, 21:15
|
|
|
Sprawdź jak pracuje linka - czy się nie przycina albo nie jest załamana |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-02-2012, 22:57
|
|
|
A jak sprawdzisz linkę i będzie OK, to ją odłącz przy przepustnicy i sprawdź czy się nie zacina klapka przepustnicy. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-02-2012, 07:28
|
|
|
A jak się okażę, że przepustnica chodzi dobrze, to wypadałoby sprawdzić swobode pracy samego pedału |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-02-2012, 09:03
|
|
|
No i co ja mam teraz napisać? |
|
|
|
 |
game1
Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 14-02-2012, 20:20
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Jak się dostać do linki gazu? Jest tam ciężki dostęp.
[ Dodano: 18-02-2012, 17:21 ]
Dzisiaj sprawdziłem co się dzieje z tym zacinaniem. Poluzowałem napinacz linki i wszystko wróciło do normy. Pojawił się jeszcze jeden problem mianowicie w trakcie jazdy przy stałych obrotach mam odczucie jakby samochód zwalniał i nagle znów przyspieszał. to się dzieje przez chwile. Miał ktoś podobnym problem? |
|
|
|
 |
|