3000 V6 krótki ograniczyć spalanie? |
Autor |
Wiadomość |
jaca1111
Nowy Forumowicz
Auto: pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 17-07-2011, 22:53 3000 V6 krótki ograniczyć spalanie?
|
|
|
Witam wszystkich mam małe pytanko czy w moim Pajero 3000 v6 + LPG 88 r. krótki spalanie 25 litrów gazu to norma. jazda raczej spokojna po asfalt + delikatny szutr żadnych extra wyczynów, myślę że troszkę przy dużo tym bardziej że bez zapiętych napędów, byłem u gazownika powiedział że sonda walnięta i to przez to ale koszt sondy około 300 i nie mam pewności że dużo zejdzie gaz zwykły z parownikiem zastanawiam się czy nie założyć sekwencji ciekawe jaki koszt.
jaki jest u was spalanie?
może to normalne i szukam dziury w całym. mam za pierwszym tłumikiem kolanko i wyjście na bok zaraz za drzwiami pasażera (polecam przeróbkę ryczy jak rasowy zwierzak) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-07-2011, 22:50
|
|
|
Pali za dużo gazu. Sprawdź ustawienia. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jaca1111
Nowy Forumowicz
Auto: pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 20-07-2011, 09:28
|
|
|
ustawienia sprawdzałem już 2 razy, i nic dlatego szukam kogoś z takim samym silnikiem nich napisze ile mu pali |
_________________
 |
|
|
|
 |
kaminiak7
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 24-07-2011, 01:21
|
|
|
moja pojarka pali mniej wiecej to samo. nie oszukujmy sie silnik wcale nie jest maly i na oszczednosci nie ma co liczyc. |
|
|
|
 |
jaca1111
Nowy Forumowicz
Auto: pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 24-07-2011, 16:15
|
|
|
Hej witam, o zgrozo ostatnio przy tankowaniu wyszło mi 30 l, myślałem że będą mnie cucić ale jak sam nie zrobisz to nie będziesz miał i z kolegą przejrzeliśmy całą instalację i się okazało że jeden przewód był nie dokręcony i gaz się ulatniał dzisiaj kolega mi to zrobił i mam nadzieje że pomoże , a jak mechanikom mówiłem że gazem śmierdzi to mówili że to normalne
teraz szukam porady jakie nie za drogie amortyzatory kupić na tył (zawieszenie na sprężynach) |
_________________
 |
|
|
|
 |
flinston
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 19 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-08-2011, 22:27
|
|
|
padnięta sonda -
sonda przy instalacji gazowej pełni taką samą rolę jak przy instalacji benzynowej -podaje czy mieszanka jest uboga czy bogata. Jezeli podaje ze jest ubogo to emulator gazowy podaję do silniczka krokowego (nie mylić z silniczkiem krokowym przy przepustnicy) -aplikuj gaz wiaderkami bo jest go za mało-
rada zamiast pakowac kasę w nową sondę przerobić instalację na starszy model jak tego dokonać -proste wypierniczamy wspomniany silniczek krokowy (takie małe bedziewie na przewodzie od parownika do mieszalnika)i wstawiamy tam zwykłe pokrętło śruboe takie jakie gazownicy wstawiali w systemach 1 generacji (silniki na gazniku)
mając takie pokrętełko sami sobie regulujemy "bogatość" mieszanki
to tak w skrucie |
|
|
|
 |
nosek86
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I '89 3,0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 8 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: 15-11-2012, 13:05
|
|
|
no nie wiem nie wiem... zależy jaka instalacja... ja ma pierwszą generację bez niczego ustawiona na wyczucie, sonda z obciętym kablem robi za korek w tłumiku...
spalanie - na trasie po bieszczadach wyszedłem lekko ponad 10 litrów LPG na 100km, krótki, załadowany po dach na Globgumach 285x 31". W okolicy pali teraz ok 15l/100 z uwagi na strasznie wysokie obroty na ssaniu ( trzyma 2000 przez długi czas )
więc nie wiem czy 25 to normalny wynik... |
_________________ 03.08.2012 zakup pierwszego w życiu samochodu terenowego. Początki przygody z jazdą poza utartymi drogami. |
|
|
|
 |
|