 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kody błędu 18 i 43 |
Autor |
Wiadomość |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-02-2012, 18:15 Kody błędu 18 i 43
|
|
|
Witam ponownie w temacie błędów mojej pojarki
Po odbiorze wymianie baku , rury i oczywiście naprawy pompy, zapaliła się kontrolka silnika i SC, po 10 min jak odpaliłem było ok.
Jeśli chodzi o odpalanie to trzeba go troszkę pokręcić jakieś 2 sekundy (po poprzedniej naprawie palił od dotknięcia)
Spalanie 12 litrów trasa około 90kmh , chyba troszkę dużo .
Dzisiaj podłączyłem pod boscha 670 i wyszły dwa błędy które skasowałem:
18 Cz.pr.obrotowej pompy wtryskowej 1
Przerwa/zwarcie
43El.zawór przestawiacza wtrysku "to jest CTV"
Brak regulacji
Jakieś pomysły przed jutrzejszym telefonem do mechanika.
Jednocześnie przepraszam za nowy temat ale gdybym edytował poprzedni nie wskoczyl bym na góre sorki admin |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-02-2012, 08:00 Re: Kody błędu 18 i 43
|
|
|
siersciunio napisał/a: | Witam ponownie w temacie błędów mojej pojarki
Po odbiorze wymianie baku , rury i oczywiście naprawy pompy, zapaliła się kontrolka silnika i SC, po 10 min jak odpaliłem było ok.
Jeśli chodzi o odpalanie to trzeba go troszkę pokręcić jakieś 2 sekundy (po poprzedniej naprawie palił od dotknięcia)
Spalanie 12 litrów trasa około 90kmh , chyba troszkę dużo .
Dzisiaj podłączyłem pod boscha 670 i wyszły dwa błędy które skasowałem:
18 Cz.pr.obrotowej pompy wtryskowej 1
Przerwa/zwarcie
43El.zawór przestawiacza wtrysku "to jest CTV"
Brak regulacji
Jakieś pomysły przed jutrzejszym telefonem do mechanika.
Jednocześnie przepraszam za nowy temat ale gdybym edytował poprzedni nie wskoczyl bym na góre sorki admin |
Hm, długo odpala to raczej rozdzielacz, naprawa tego jest droga. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|