Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kody błędu 18 i 43
Autor Wiadomość
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 13-02-2012, 18:15   Kody błędu 18 i 43

Witam ponownie w temacie błędów mojej pojarki

Po odbiorze wymianie baku , rury i oczywiście naprawy pompy, zapaliła się kontrolka silnika i SC, po 10 min jak odpaliłem było ok.
Jeśli chodzi o odpalanie to trzeba go troszkę pokręcić jakieś 2 sekundy (po poprzedniej naprawie palił od dotknięcia)

Spalanie 12 litrów trasa około 90kmh , chyba troszkę dużo .

Dzisiaj podłączyłem pod boscha 670 i wyszły dwa błędy które skasowałem:

18 Cz.pr.obrotowej pompy wtryskowej 1
Przerwa/zwarcie

43El.zawór przestawiacza wtrysku "to jest CTV"
Brak regulacji


Jakieś pomysły przed jutrzejszym telefonem do mechanika.

Jednocześnie przepraszam za nowy temat ale gdybym edytował poprzedni nie wskoczyl bym na góre :) sorki admin
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-02-2012, 08:00   Re: Kody błędu 18 i 43

siersciunio napisał/a:
Witam ponownie w temacie błędów mojej pojarki

Po odbiorze wymianie baku , rury i oczywiście naprawy pompy, zapaliła się kontrolka silnika i SC, po 10 min jak odpaliłem było ok.
Jeśli chodzi o odpalanie to trzeba go troszkę pokręcić jakieś 2 sekundy (po poprzedniej naprawie palił od dotknięcia)

Spalanie 12 litrów trasa około 90kmh , chyba troszkę dużo .

Dzisiaj podłączyłem pod boscha 670 i wyszły dwa błędy które skasowałem:

18 Cz.pr.obrotowej pompy wtryskowej 1
Przerwa/zwarcie

43El.zawór przestawiacza wtrysku "to jest CTV"
Brak regulacji


Jakieś pomysły przed jutrzejszym telefonem do mechanika.

Jednocześnie przepraszam za nowy temat ale gdybym edytował poprzedni nie wskoczyl bym na góre :) sorki admin

Hm, długo odpala to raczej rozdzielacz, naprawa tego jest droga.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.