Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-02-2007, 00:59
MSW dziwna praca silnika.
Autor Wiadomość
Arni
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 10:43   MSW dziwna praca silnika.

Witam serdecznie. Mam MSW 2.0 16v zagazowany. Problem polega na tym że: (NA BENZYNIE)
Po uruchomieniu silnika praca jest w miarę normalna, lekkie problemy z "wkręcaniem się na obroty". Po chwili, kiedy się podgrzeje obroty spadają bardzo nisko nawet do 400-500. Obroty falują silnik zaczyna się trząśc, po chwili gasnie. Przy podgazowaniu silnik max kręci do 3000-3500, przerywa, i czasami strzeli. I tu idzie najlepsze, jak odłączę wtyczkę od przepływki, zapala się kontrolka silnika (normalne) a silnik pracuje jak malowany, no... może trochę więcej chleje.
Przepływkę podłączałem inną, bez zmian. Kable, świece, kopułka, palec wymienione. Tak w mi świta w pale temat sondy.
Poproszę o jakieś sugestie.
Dzięki z góry.
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 11:04   

Ogólnie - GAZ :twisted:
 
 
Arni
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 17:15   

Przeca pisałem:
Cytat:
(NA BENZYNIE)


:?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-12-2006, 17:49   

Arni - ogólnie mówiąc - lpg wyłączone przyciskiem nie oznacza, że nie ma on wpływu na pracę na benzynie (instalacja jak i sam gaz). Dodatkowo dochodzą nieprzewidywalne skutki stosowania go do tej pory (nieprzewidywalne = żadne jak i całkowite zniszczenie silnika).
 
 
Arni
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 20:29   

Wiem to niestety. Ale cholerne LPG to zło konieczne, i jakos trzeba z tym żyć.
Mój problem polega na tym, że kończą mi się pomysły na przyczynę takowych zachowań Miśka. Jestem mechaniorem z wykształcenia, niestety od "Starów" i "Jelczy", i coś nie pozwala mi oddać auta w łapska speców, zanim sam nie rozkminie wszelkich możliwości.
Chodzi mi tylko o zarzucenie kilku pomysłów typu, "zagmeraj tym czujnikiem", "pomerdaj czerwonym kabelkiem", lub "sprawdź ozorem napięcie na świecy", lub po prostu "spadaj".
Przyjmuję każdy konstruktywny pomysł.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-12-2006, 16:14   

No skoro tak, to standardowe sprawy - 'wybuchniety' przeplywomierz oraz zatarte/lejace wtryskiwacze. Ponadto obroty do regulacji i pewnie przepustnica do czyszczenia.
Wiesz - mieszkam w Gdansku i moze bede mogl Ci pomoc osobiscie, ale cudow nie obiecuje.
 
 
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 12-12-2006, 09:49   

podepnę się do tematu - jak pisałem niżej, też występuje u mnie pewien problem z pracą silnika na benzynie - gdy jest zimny (dziura w gazie). Również będę wdzięczny za sugetsię - bo tłumaczenie, że to wina gazu to trochę jak tłumaczenie mechaników, którzy nie wiedzą jak się za to zabrać. U mnie były już: czyszczona kopułka, przepływomierz, regulowane obroty, sprawdzane wtryski, i nadal jest to samo. Kolejna sugestia (co wiąże się z kasą) to jakis czujnik???????? albo za niskie ciśnienie pompy paliwa. Tylko - skoro by to miała byc pompa, to dlaczego chodzi przy wyższych obrotach ok?
szamcio
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2006, 10:17   

szamcio11 napisał/a:
tłumaczenie, że to wina gazu to trochę jak tłumaczenie mechaników, którzy nie wiedzą jak się za to zabrać

a skąd mogą wiedzieć, skoro - jak pisałem - skutki nieprawidłowego montażu/działania LPG są NIEPRZEWIDYWALNE??
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2006, 10:20   

Krzyzak napisał/a:
skutki nieprawidłowego montażu/działania LPG są NIEPRZEWIDYWALNE??


Dokładnie tak.
Jak auto byłoby bez instalki LPG zdiagnozowanie przyczyny byłoby o wiele prostsze.
 
 
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 12-12-2006, 10:57   

bez przesady - zawsze łatwo zwalić na kogoś innego, na gazowników
Zapytam inaczej - zakładając, że u mnie, i kolegi Arniego nie ma gazu - gdzie szukać przyczyny?
szamcio
 
 
tomekj
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2006, 12:55   

Witaj
Posiadam Koreańskiego MSW 2.0 (Hyundai Santamo) z gazem sekwencyjnym i też mam pewne problemy ze sterowaniem silnikiem, bo moim zdaniem przyczyna tkwi gdzieś w elektronice. U mnie objawia się tym że silnik źle pracuje przy 1500 obr/min - nieco zrywa i szarpie (bez różnicy czy gaz czy benzyna) . Mechanik, do którego mam zaufanie stwierdził że najprwdopodobniej źle pracuje jeden z czujników, np. położenia przepustnicy, i że sprawa jest trudna do zdiagnozowania. Wktrótce będzie to sprawdzał, więc dam znać jakie będą wyniki. Zastanawiam się też nad "wgraniem" świeżego oprogramowania sterującego silnikiem, ze wzgl. na duże spalanie (14l LPG) i pracę silnika. Podobno "sterownik" uczy się pracy silnika ale też powiela błędy?? Czy to ma sens? Klubowicze pewnie wiedzą coś na ten temat? :)
 
 
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 15-12-2006, 13:07   

a ja usłyszałem nową teorię - że zamontowanie gazu, II generacji, zmienia warunki dopływu powietrza do sylindrów, i to może wpływać na pracę silnika. Dość dziwne tłuamczenie, ale może???? przekłąmuje czujnik powietrza?
szamcio
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-12-2006, 13:09   

szamcio11 napisał/a:
przekłąmuje czujnik powietrza?

nie - wprowadza zwezke w dolocie, a czesto gazownicy robia tworczosc radosna i blokuja doplyw powietrza (ucinaniem/wkladaniem gabek czy rurek itd.), ktore przy wyzszych predkosciach jest nie tylko zasysane ale wresz wciskane do cylindra (i powoduje, ze auto na lpg gasnie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.