Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wyskoie obroty, poluzowana klema aku, brak mocy
Autor Wiadomość
redaxe00 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 44
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-02-2012, 20:57   wyskoie obroty, poluzowana klema aku, brak mocy

Witam
problem pojawił się nagle: brak zapłonu, po dokręceniu klemy odpala, CE gaśnie i dalej problem: obroty spadają do minimum, prawie gaśnie, po chwili CE pulsuje i wchodzi na 2000 obrotów i nie spada.
w czasie jazdy po dodawaniu gazu nie zbiera się, obroty cały czas ok 2000-2500

czy powodem mogła być poluzowana klema, która wywołała błąd komputera?

proszę o rady, bo znalazłem róóóżne rzeczy na forum: przepustnica, filtry paliwa, syf w baku, niskie ciśnienie na pompie WC etc,
nie jestem mechanikiem a nie chcę żeby mnie skroili w warsztacie za samo postawienie diagnozy:)
potrzebne podpięcie do kompa?
dzięki i pzdr
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-02-2012, 21:01   

Podpiąc pod kompa, najprawdopodobniej wyjdzie błąd przepustnicy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2012, 21:12   

Najpierw odłącz akumulator jeszcze raz i naucz auto obrotów, procedura była wiele razy opisywana na forum. Jeśli to nie pomoże, to zainteresuj się tymi tematami:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 
 
redaxe00 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 44
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-02-2012, 23:16   

czy ten sposób będzie ok?
Adaptacja (Nauka obrotów GDI)


1) Uruchom silnik, pozwól nagrzać sie silnikowi aż temperatura w chłodziwa osiągnie temperaturę 85
Kiedy temperatura osiągnie 85 lub więcej przełącz stacyjkę w pozycje ON
2) Przełącz stacyjkę w pozycje OFF by zatrzymać silnik
3) Po 10 lub więcej sekundach uruchom ponownie silnik
4) Pozostaw uruchomiony silnik na 10 minut spełniając poniższe warunki
-skrzynia biegów: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja lub nagrzewnica: Wyłączona
-Temperatura chłodziwa: 83 lub więcej
5) Zatrzymaj Silnik
6) Uruchom ponownie silnik na 10 minut spełniając poniższe warunki
-skrzynia biegów: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja: Włączona (temperatura ustawiona na maksymalne chłodzenie, dmuchawy na najwyższą prędkość
i okna maksymalnie otwarte)
-Temperatura chłodziwa: 83 lub więcej
7) Powtórz kroki (5) i (6)

Uwaga:
1) Kiedy temperatura na zewnątrz jest 20 lub więcej i gdy klimatyzacja chodziła cały czas można pominąć krok (7)
2) Podczas operacji "nauki" silnika w krokach (4) i (6), kiedy praca silnika przełączy sie z ubogiej do
*stoichiometric*, silnik może sie samoistnie zatrzymać. W tym wypadku wyczyść przepustnice i powtórz
krok (1) i każdy następny
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 21-02-2012, 23:42   

jeszcze punkt 2,5 - odłącz klemę - ,odczekaj chwilę i z powrotem podłącz :D
Spróbuj wcześniej wymrugać bład , może się uda.
_________________

 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-02-2012, 10:29   

Masz auto z 2000r, więc wymrugasz błędy zwierając PINy 1-4:

http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
redaxe00 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 44
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-02-2012, 21:04   

rano po odpaleniu , ku mojemu zaskoczeniu silnik pracował normalnie, żadnej kontrolki CE, power jak ma być taki jest na każdym biegu, żadnych wysokich obrotów ani spadku mocy.
Jedynie średnie spalanie, chyba po restarcie kompa, wskoczyło na "naście" ale w czasie jazdy systematycznie spada.

jednak jak tylko będę miał możliwość podpinam się pod kompa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.