Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Misio się psuje :( Brak ładowania.
Autor Wiadomość
kamild0 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 26-02-2012, 18:24   [C62A 1.5] Misio się psuje :( Brak ładowania.

Witam. Znów muszę prosić was o pomoc. Lancer przestał ładować akumulator. Więc regeneracja alternatora. Robię wszystko zgodnie ze stroną krzyżaka ale nie wychodzi mi to. Nie mogę go rozpołowić. Ta górna część obudowy rusza mi się, ale nie mogę ściągnąć jej razem z wirnikiem. Są jakieś sposoby na to? Próbowałem uderzać młotkiem górną obudowę, jak też wkładałem w imadło i z pełną siłą próbowałem wyciągnąć. Ma ktoś jakieś wskazówki jak z tym sobie radził?
 
 
WK89 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 26-02-2012, 18:47   

imadło młotek przecinak i musi zejść , na ogół po odkręceniu śrub ściąga się łatwo , ewentualnie jedna stronę w imadło a druga wyszarpać
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 26-02-2012, 18:50   

ja zrobiłem to tak: wywierciłem dziurę w tylnej obudowie, tam gdzie osadzone jest łożysko na środku ośki wirnika, nagwintowałem na śrubę M8 i nią wypchnąłem wirnik. Później zostaje tylko wykonać zaślepkę tego otworu.
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-02-2012, 21:20   

Ja lewą ręką trzymam za tylną część i za stojan a prawą stukam młotkiem gumowym w uchwyt mocujący który jest w części przedniej z wirnikiem. Alternator trzymam rolką paska do dołu. Raz jeden trafił mi się oporny alternator którego w wyrzej wymieniony sposób nie udało mi się rozebrać, był produkcji rosyjskiej :)
 
 
kamild0 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 26-02-2012, 22:55   

Dziękuje panowie za pomoc:) jakoś udało mi się go rozbebeszyć. Szczotki przestały już robić, chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-02-2012, 07:40   

kamild0 napisał/a:
chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys
tyle mniej więcej wytrzymują - przynajmniej wiesz, że masz oryginalny przebieg :)
 
 
kamild0 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 27-02-2012, 16:52   

Krzyzak napisał/a:
kamild0 napisał/a:
chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys
tyle mniej więcej wytrzymują - przynajmniej wiesz, że masz oryginalny przebieg :)


To dobra wiadomość jeśli tak :) Tylko jakiś pechowy mam okres bo co chwila się coś psuje ale staram się na bieżąco naprawiać chociaż o mechanice nie mam zielonego pojęcia. Z wykształcenia jestem elektronikiem więc tak trochę nie po drodze :D Wiedzę czerpie z twojej strony. A tym czasem zaczęło cieknąc gdzieś w okolicy aparatu zapłonowego. Tam też jest simering?
 
 
WK89 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 27-02-2012, 17:28   

wyjmij aparat zapłonowy i wymień oring jak dalej będzie ciec z tamtej strony to uszczelka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.