[C62A 1.5] Misio się psuje :( Brak ładowania. |
Autor |
Wiadomość |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 26-02-2012, 18:24 [C62A 1.5] Misio się psuje :( Brak ładowania.
|
|
|
Witam. Znów muszę prosić was o pomoc. Lancer przestał ładować akumulator. Więc regeneracja alternatora. Robię wszystko zgodnie ze stroną krzyżaka ale nie wychodzi mi to. Nie mogę go rozpołowić. Ta górna część obudowy rusza mi się, ale nie mogę ściągnąć jej razem z wirnikiem. Są jakieś sposoby na to? Próbowałem uderzać młotkiem górną obudowę, jak też wkładałem w imadło i z pełną siłą próbowałem wyciągnąć. Ma ktoś jakieś wskazówki jak z tym sobie radził? |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 26-02-2012, 18:47
|
|
|
imadło młotek przecinak i musi zejść , na ogół po odkręceniu śrub ściąga się łatwo , ewentualnie jedna stronę w imadło a druga wyszarpać |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 26-02-2012, 18:50
|
|
|
ja zrobiłem to tak: wywierciłem dziurę w tylnej obudowie, tam gdzie osadzone jest łożysko na środku ośki wirnika, nagwintowałem na śrubę M8 i nią wypchnąłem wirnik. Później zostaje tylko wykonać zaślepkę tego otworu. |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-02-2012, 21:20
|
|
|
Ja lewą ręką trzymam za tylną część i za stojan a prawą stukam młotkiem gumowym w uchwyt mocujący który jest w części przedniej z wirnikiem. Alternator trzymam rolką paska do dołu. Raz jeden trafił mi się oporny alternator którego w wyrzej wymieniony sposób nie udało mi się rozebrać, był produkcji rosyjskiej |
|
|
|
 |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 26-02-2012, 22:55
|
|
|
Dziękuje panowie za pomoc:) jakoś udało mi się go rozbebeszyć. Szczotki przestały już robić, chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2012, 07:40
|
|
|
kamild0 napisał/a: | chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys | tyle mniej więcej wytrzymują - przynajmniej wiesz, że masz oryginalny przebieg |
|
|
|
 |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 27-02-2012, 16:52
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | kamild0 napisał/a: | chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys | tyle mniej więcej wytrzymują - przynajmniej wiesz, że masz oryginalny przebieg |
To dobra wiadomość jeśli tak Tylko jakiś pechowy mam okres bo co chwila się coś psuje ale staram się na bieżąco naprawiać chociaż o mechanice nie mam zielonego pojęcia. Z wykształcenia jestem elektronikiem więc tak trochę nie po drodze Wiedzę czerpie z twojej strony. A tym czasem zaczęło cieknąc gdzieś w okolicy aparatu zapłonowego. Tam też jest simering? |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 27-02-2012, 17:28
|
|
|
wyjmij aparat zapłonowy i wymień oring jak dalej będzie ciec z tamtej strony to uszczelka |
|
|
|
 |
|