[E57A 2.0D] Diagnostyka |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25-03-2012, 11:34 [E57A 2.0D] Diagnostyka
|
|
|
Witam Panowie mam Galanta 93 rok , z tego co wyczytałem to jedynie mozna go zdiagnozowac błyskając kody , lecz u mnie nic nie błyska pod kierownicą z prawej strony mam wtyk 16 pinowy , i zaraz koło niego wtyczka z jednym kabelkiem . Jak odczytac błędy ????????? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11189 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-03-2012, 12:39
|
|
|
Jacek nie wprowadzaj kolego w błąd ma diesla nie ma check engine nic mu nie będzie z niczego błyskać nie ma błędów bo nie masz kompa
masz komputer sterujący zaworem recyrkulacji spalin i pracy świec żarowych nie posiada on diagnostyki żadnej,
można tylko diagnozować błędy abs lub srs ale to w serwisie niczego związanego z silnikiem się nie dowiesz od elektryki bo elektryki w tym silniku nie ma jak w dieslach z lat 70tych na silnik idzie tylko parę kabli na czujnik temp wody, ciśnienia oleju i świece żarowe koniec za stare auto masz na bajery z kompami |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11189 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-03-2012, 15:47
|
|
|
Faktycznie, nie zauważyłem że to ropol |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25-03-2012, 21:28
|
|
|
Moj problem polega na tym iz wentylator chłodnicy cały czas sie kręci oraz taki ze po przekreceniu kluczyka nie swieci mi sie kontrolka swiec oraz ładowania , siece grzeją i ładowanie tez jest jutro bede sie brał za te kontrolki w desce czy nie sązarówki popalone . |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-03-2012, 23:29
|
|
|
nie ma kontrolki świec w większości diesli po lifcie była dopiero |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 27-03-2012, 21:01
|
|
|
zgadza sie niema kontrolki od grzania swiec . A czy moze ktos moze wytłumaczyc do czego służąprzekazniki te duze w komorze silnika ?? pod nimi tez jest moduł niewiadomego pochodzenia któy sie dosc nagrzewa |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-03-2012, 21:44
|
|
|
Te dwa przekaźniki wielkie przy grodzi to właśnie przekaźniki świec żarowych ustawiające maksymalne grzanie przed rozruchem i mniejsze na czas osiągnięcia przez silnik optymalnej temperatury pracy to pod nimi to albo jakiś sterownik do układu świec żarowych albo jakiś syf od EGRu czyli systemu recyrkulacji spalin
Co do świec żarowych to świetnie na słuch słychać kiedy się załączają więc da radę żyć bez lampki po za tym przy włączeniu i wyłączeniu się ich lekko pulsuje kontrolka absu i kontrolka wody w filtrze paliwa z powodu dużego poboru prądu |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 01-04-2012, 16:16
|
|
|
wymieniłem cewki obydwie ze szrotu , wyglądaja dobrze , pykają przełanczają ale jak mi grzało 3 sekundy tak dalej grzeje za krótko |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-04-2012, 18:24
|
|
|
slavo_p napisał/a: | ale jak mi grzało 3 sekundy tak dalej grzeje za krótko |
Czujnik temperatury lub ecu zwalony |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 01-04-2012, 20:16
|
|
|
który czujnik temperatury ?????
niewiadomo który czujnik ??
NA głowicy wkręcone są dwa czujniki Jeden dwupinowy daje sygnał do deski rozdzielczej a drugi jedno pinowy do kompa . Ten jednopinowy wymieniłem ale swieczki dalej grzeje 3 sek , prąd jaki wtedy płynie to ok 10,5 v . Jak odepne ten przekaznik z lewej strony to jak włącze zapłon to włancza sie grzanie swiecna tym drugim przekazniku i trwa ono ok 30 sek a prąd jaki jest na swiecach to ok 5.8 v .
CZy moze byc tak ze mam złe swiece załozone ??
mam swieczki 12v |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 03-04-2012, 15:49
|
|
|
slavo_p napisał/a: | CZy moze byc tak ze mam złe swiece załozone ??
mam swieczki 12v |
Tak złe.... pierwsze grzanie tzn szybkie 12 v idzie na świece 6v i potem przez opornik normalne grzanie około 6v
Musisz miec swiece 6 v |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|