Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Bardzo słaby Hamulec Ręczny...
Autor Wiadomość
thefirm 
Forumowicz

Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 140
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 03-03-2012, 16:20   [Cari 1.8 GDI] Bardzo słaby Hamulec Ręczny...

Witajcie
Mam bardzo słaby hamulec ręczny i pytanie, gdzie można podciągnać linkę? Pod spodem nic nie zauważyłem....

Pozdrawiam dzięki
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 03-03-2012, 16:30   

Bęben czy tarcza?
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-03-2012, 16:53   

Regulacja powinna się znajdować koło dźwigni w kabinie. Trzeba prawdopodobnie zdjąć parę plastików koło dźwigni ręcznego, przynajmniej tak mam w MSS. ściągnij sobie serwis manuala i tam powinno być opisane w dziale parking brakes.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-03-2012, 20:14   

Potwierdzam, przy dźwigni jest regulacja, jeśli z tyłu masz tarcze i jeśli regulacja przy dźwigni nie pomaga, to klocki lub nawet tarcze do wymiany.
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 04-03-2012, 08:26   

pytałem czy bęben bo jak tak to przed podciąganiem lepiej sprawdzić szczęki i samoregulatory, jak się podciąga bez weryfikacji tego to w efekcie można albo toczyć bębny albo kupić komplet jak się już toczyć nie da.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
karol2865 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 13
Skąd: Strzegom
Wysłany: 04-03-2012, 08:39   

Regulacja jest dokładnie pod dżwignią,i nie trzeba ściągać żadnych plastików,wystarczy kluczyk 10 nasadowy
 
 
thefirm 
Forumowicz

Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 140
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 04-03-2012, 14:28   

Tak wystarczy odgiąć elastyczny plastik/gumę dokrecić nasadową 10tką i po sprawie.

I pomyśleć że przez taką pierdołę zapłaciłem 470zł bo auto zjechało mi z lekkiej górki na osiedlowej uliczce, milicja która ma służyć obywatelom w pare minut sprzątnęła mi auto i po zawodach.


pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.