[Cari 1.8 GDI] Bardzo słaby Hamulec Ręczny... |
Autor |
Wiadomość |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 140 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 03-03-2012, 16:20 [Cari 1.8 GDI] Bardzo słaby Hamulec Ręczny...
|
|
|
Witajcie
Mam bardzo słaby hamulec ręczny i pytanie, gdzie można podciągnać linkę? Pod spodem nic nie zauważyłem....
Pozdrawiam dzięki |
|
|
|
 |
grzeniek
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 03-03-2012, 16:30
|
|
|
Bęben czy tarcza? |
_________________ Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-03-2012, 16:53
|
|
|
Regulacja powinna się znajdować koło dźwigni w kabinie. Trzeba prawdopodobnie zdjąć parę plastików koło dźwigni ręcznego, przynajmniej tak mam w MSS. ściągnij sobie serwis manuala i tam powinno być opisane w dziale parking brakes. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-03-2012, 20:14
|
|
|
Potwierdzam, przy dźwigni jest regulacja, jeśli z tyłu masz tarcze i jeśli regulacja przy dźwigni nie pomaga, to klocki lub nawet tarcze do wymiany. |
|
|
|
 |
grzeniek
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 04-03-2012, 08:26
|
|
|
pytałem czy bęben bo jak tak to przed podciąganiem lepiej sprawdzić szczęki i samoregulatory, jak się podciąga bez weryfikacji tego to w efekcie można albo toczyć bębny albo kupić komplet jak się już toczyć nie da. |
_________________ Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
karol2865
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 13 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 04-03-2012, 08:39
|
|
|
Regulacja jest dokładnie pod dżwignią,i nie trzeba ściągać żadnych plastików,wystarczy kluczyk 10 nasadowy |
|
|
|
 |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 140 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 04-03-2012, 14:28
|
|
|
Tak wystarczy odgiąć elastyczny plastik/gumę dokrecić nasadową 10tką i po sprawie.
I pomyśleć że przez taką pierdołę zapłaciłem 470zł bo auto zjechało mi z lekkiej górki na osiedlowej uliczce, milicja która ma służyć obywatelom w pare minut sprzątnęła mi auto i po zawodach.
pozdro. |
|
|
|
 |
|