Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3 problemy do zdiagnozowania po zimie.
Autor Wiadomość
Lemark 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 12
Skąd: BDG
  Wysłany: 07-03-2012, 23:39   3 problemy do zdiagnozowania po zimie.

Po zimie pojawiły się u mnie trzy problemy jeden został teoretycznie zdiagnozowany przez mechanika choć nie był pewien
a mianowicie:

1- Głuche buczenie po prawej stronie z przodu i ciągnięcie w prawo w przy niższych prędkościach (opony? już swoje mają)

2- Pojedynczy odgłos jakby giętego metalu Przy ostrym skręcaniu na parkingu i po ruszeniu po zmianie na bieg wsteczny.

Z tymi dwoma problemami byłem u mechanika i stwierdził że luzów nigdzie nie ma i przypuszcza ,że mocowania amortyzatorów jest do wymiany
ale pewny nie jest. Żeby się upewnić trzeba rozebrać, a buczenie pewnie od opon.

3-od niedawna czuje na sprzęgle lekkie drgania gdy trzymam na nim nogę ale nie wciskam. Kiedy wcisnę drgania ustają
ale jak popuszczę znów wracają(bardzo delikatne ale wcześniej ich nie było). Z tego co wyczytałem na forum V40 to zapowietrzenie układu?

PS. Dodam że wcześniejszy problem z dorobieniem gumowego uchwytu do grota kluczyka rozwiązałem poxiliną i czarną taśmą izolacyjną :D
Ogólnie efekt zadowalający z daleka wygląda jak oryginał w dłoni też leży dosyć dobrze a koszt to tylko koszt poxiliny 11zł :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-03-2012, 07:02   

Trzeba sprawdzić czy nie jest przytarty sworzeń wahacza albo łożysko skrętne oraz w jakim stanie jest łożysko piasty
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.