Zawieszenie do Galanta od Lancera EVO 8 |
Autor |
Wiadomość |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2012, 12:16 Zawieszenie do Galanta od Lancera EVO 8
|
|
|
Znalazłem gdzieś informację, że do Galanta VR4 E39A - i jak sądzę również do zwykłego E39A można dopasować zawieszenie od Lancera EVO 8. Przód pasuje ponoć bez przeróbek, a z tyłu trzeba przerobić dolne mocowanie amortyzatorów.
Czy ktoś coś słyszał o tym? |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-03-2012, 17:04
|
|
|
Ta, też się przymierzam. Z przodu nie pasuje po prostu, są większe otwory w amorach w evo8 |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2012, 19:25
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | są większe otwory w amorach w evo8 |
o jakie otwory chodzi?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale seryjne sprężyny są trochę za długie i trzeba troche przycinać albo dać krótsze. Najfajniej byłoby jakiegoś gwinta niezmęczonego trafić. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-03-2012, 19:53
|
|
|
Przednie amory - chodzi o dziury do mocowania do zwrotnicy.
I sprężyny faktycznie podobno za długie i dziwnie wygląda i się prowadzi |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 16-07-2015, 13:52
|
|
|
Maretzky85, xcracing,
Witam was. Posiadam Galanta E38A
Poszukuję gwinta, lub bardzo twarde zawieche do Gala. Widziałem że w USA mają gwinty, ale to wszystko bez TUVa
Słuchajcie, słyszałem że zawiecha od Eclipse gen 1. Pasuję do mojego Galanta. Może to ktoś potwierdzić
A może ktoś wie czy z Evo 1-3 pasuje też słyszałem pogłoski o tym
A jak jest w końcu z tą zawiechą od EVO 8
Mi było nawet na rękę, gdyby moje auto się lekko podniosło
[ Dodano: 17-07-2015, 18:48 ]
http://racingshop-germany...coilover-street
PATRZCIE !!!! |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-07-2015, 19:08
|
|
|
Jeśli chodzi o amortyzatory od EVO 8 to z przodu rzeczywiście na dole są większe dziury, trzeba dorobić takie blachy z mniejszymi otworami. Z tyłu trzeba dospawać tuleje. Ale najważniejsze żeby charakterystyka zawieszenia pasowała do Galanta. Plus jest taki, że łatwiej dostać zawias porządnej firmy.
Jeśli ma być coś dedykowane do Galancika to raczej już tylko produkcje dalekowschodnie.
Je miałem brać z DGR. Nie zdążyłem w końcu kupić więc z praktyki trudno coś poradzić.
Jak ma być do zabawy bez katowania a nie "wyczynu" to spokojnie powinny wystarczyć. |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
|