Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Megnetyzery czy Chip Tuning Box
Autor Wiadomość
Gabriel099 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-03-2012, 20:43   Megnetyzery czy Chip Tuning Box

Witam , mam tak pytanie po niewiem co sądzić , bo już na różnych forach czytałem o tych całych magnetyzerach i chipboxach . Z tego co wyczytałem to osoby które te żeczy kupiły mówią że to działa a ci któż nie kupili mówią że to ściema.
Więc mam takie pytanie czy te magnetyzery wogóle działają , czy bardzie pewne są te chipBoxy?
Bo chodzi mi dokładnie o minimalne zmniejszenie spalania .
http://allegro.pl/chip-tu...2194079750.html
http://allegro.pl/magnety...2163456660.html
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 13-03-2012, 21:02   

Ten "Chip tuning" zmienia tylko temperaturę zasysanego powietrza.Zmniejszone spalanie to raczej nie w tą stronę bo to spowoduję wstrzykiwanie większej dawki paliwa.
Co do magnetyzera to wypowiedzieć się ciężko. widziałem kiedyś test jednej z politechnik w Polsce (nazwy nie pamiętam) i zaobserwowali minimalne zmiany w spalaniu coś poniżej 1 %. Więc coś to powoduje ale nie jestem pewien czy warte swojej ceny i na ile dokładny był ten test.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Gabriel099 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-03-2012, 21:07   

cena za te magnetyzery jest niewielka , bo tylko 50zł za magnetyzer powietrza i 2 magnetyzery paliwa. a z tym cihboxem , to sam niemam pewności , mi sie wydaje że to jeszcze bardziej zwiększy spalanie niż zmniejszy i niewiadomo czy czegoś nie popiepszy w mapach silnika.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-03-2012, 07:06   

oba tematy były tu poruszane - oba to ściema i naciąganie ludzi
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 14-03-2012, 10:05   

Jak chcesz zrobić ten chip box to mogę ci później napisać wartość rezystora jaki trzeba wpiąć przy przepływomierzu. Cena max 1 zł.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-03-2012, 10:10   

he he - 1 zł? - cena za sztukę to 2 grosze!!!! - ale sprzedają po 5 szt., bo dopiero od 10 gr. mogą VAT nabić :)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 14-03-2012, 16:49   

W Dębicy w sklepie 10 gr ale do tego trzeba to przylutować zaizolować i dać koszulki termokurczliwe żeby było ładnie cacy. W TME koszt jest coś koło 0,34 gr jak się nie mylę ale minimalne zamówienie 100 szt.
Termik w przepływomierzu ma 3 kohm przy 20 st i 0,5 k przy 80 st C. Wsadził bym tam rezystor 1 kohm szeregowo lub potencjometr montażowy 2,2 K i po problemie. Chip box do 1zł :D

Nie da się taką metodą uzyskać porządnego efektu. Efektem na pewno będzie większe spalanie ponieważ : zimne powietrze =>więcej tlenu=>więcej paliwa=> za dużo paliwa w stosunku do rzeczywistej ilości powietrza=>nagar na świecach tłokach i ciemny dym z wydechu za 130 parę zł które wolę wlać do baku lub zainwestować w doprowadzenie wszystkiego do perfekcji.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Gabriel099 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-03-2012, 19:14   

a może znacie jakieś metody że by zmniejszyć spalanie o 1l
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-03-2012, 19:57   

Nie baw się w takie rzeczy. Albo gaz albo 1,6.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-03-2012, 22:03   

Gabriel099 napisał/a:
a może znacie jakieś metody że by zmniejszyć spalanie o 1l


Kup porzadne nowe opony :)
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Gabriel099 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-03-2012, 22:23   

opon narazie nie potrzebuje , a 1.6 odpada , nad gazem sie zastanawiam chociaż mi szkoda na to silnika
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 15-03-2012, 11:03   

Sprawdź geometrie piasty i czy któryś hamulec nie ociera.Jeśli coś będzie nie tak to spalanie spadnie po naprawie.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Gabriel099 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-03-2012, 13:56   

własinie dziisaj zawiosłem samochód na ustawienie geometri , wymiane drązków , hamulcy , więc licze ze spadnie spalanie
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-03-2012, 14:09   

A ile Ci pali więcej jak 10?
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 15-03-2012, 16:45   

Gabriel099 napisał/a:
własinie dziisaj zawiosłem samochód na ustawienie geometri , wymiane drązków , hamulcy , więc licze ze spadnie spalanie
Kolego popraw błędy. Dbajmy troszkę o wygląd forum. Cena paliwa niestety jest jaka jest i już każda setka paliwa się liczy.
Samochód można zapalać 3-4 minuty wcześniej i w trakcie jazdy aż do uzyskania normalnej temperatury silnika nie włączać grzania. Spalanie spadnie. Ważne też są odbiorniki elektryczne np: radio, światła, itp.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.