Megnetyzery czy Chip Tuning Box |
Autor |
Wiadomość |
Gabriel099
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2012, 20:43 Megnetyzery czy Chip Tuning Box
|
|
|
Witam , mam tak pytanie po niewiem co sądzić , bo już na różnych forach czytałem o tych całych magnetyzerach i chipboxach . Z tego co wyczytałem to osoby które te żeczy kupiły mówią że to działa a ci któż nie kupili mówią że to ściema.
Więc mam takie pytanie czy te magnetyzery wogóle działają , czy bardzie pewne są te chipBoxy?
Bo chodzi mi dokładnie o minimalne zmniejszenie spalania .
http://allegro.pl/chip-tu...2194079750.html
http://allegro.pl/magnety...2163456660.html |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:02
|
|
|
Ten "Chip tuning" zmienia tylko temperaturę zasysanego powietrza.Zmniejszone spalanie to raczej nie w tą stronę bo to spowoduję wstrzykiwanie większej dawki paliwa.
Co do magnetyzera to wypowiedzieć się ciężko. widziałem kiedyś test jednej z politechnik w Polsce (nazwy nie pamiętam) i zaobserwowali minimalne zmiany w spalaniu coś poniżej 1 %. Więc coś to powoduje ale nie jestem pewien czy warte swojej ceny i na ile dokładny był ten test. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Gabriel099
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:07
|
|
|
cena za te magnetyzery jest niewielka , bo tylko 50zł za magnetyzer powietrza i 2 magnetyzery paliwa. a z tym cihboxem , to sam niemam pewności , mi sie wydaje że to jeszcze bardziej zwiększy spalanie niż zmniejszy i niewiadomo czy czegoś nie popiepszy w mapach silnika. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24326 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-03-2012, 07:06
|
|
|
oba tematy były tu poruszane - oba to ściema i naciąganie ludzi |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 14-03-2012, 10:05
|
|
|
Jak chcesz zrobić ten chip box to mogę ci później napisać wartość rezystora jaki trzeba wpiąć przy przepływomierzu. Cena max 1 zł. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24326 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-03-2012, 10:10
|
|
|
he he - 1 zł? - cena za sztukę to 2 grosze!!!! - ale sprzedają po 5 szt., bo dopiero od 10 gr. mogą VAT nabić |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 14-03-2012, 16:49
|
|
|
W Dębicy w sklepie 10 gr ale do tego trzeba to przylutować zaizolować i dać koszulki termokurczliwe żeby było ładnie cacy. W TME koszt jest coś koło 0,34 gr jak się nie mylę ale minimalne zamówienie 100 szt.
Termik w przepływomierzu ma 3 kohm przy 20 st i 0,5 k przy 80 st C. Wsadził bym tam rezystor 1 kohm szeregowo lub potencjometr montażowy 2,2 K i po problemie. Chip box do 1zł
Nie da się taką metodą uzyskać porządnego efektu. Efektem na pewno będzie większe spalanie ponieważ : zimne powietrze =>więcej tlenu=>więcej paliwa=> za dużo paliwa w stosunku do rzeczywistej ilości powietrza=>nagar na świecach tłokach i ciemny dym z wydechu za 130 parę zł które wolę wlać do baku lub zainwestować w doprowadzenie wszystkiego do perfekcji. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Gabriel099
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2012, 19:14
|
|
|
a może znacie jakieś metody że by zmniejszyć spalanie o 1l |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-03-2012, 19:57
|
|
|
Nie baw się w takie rzeczy. Albo gaz albo 1,6. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14-03-2012, 22:03
|
|
|
Gabriel099 napisał/a: | a może znacie jakieś metody że by zmniejszyć spalanie o 1l |
Kup porzadne nowe opony |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Gabriel099
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2012, 22:23
|
|
|
opon narazie nie potrzebuje , a 1.6 odpada , nad gazem sie zastanawiam chociaż mi szkoda na to silnika |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 15-03-2012, 11:03
|
|
|
Sprawdź geometrie piasty i czy któryś hamulec nie ociera.Jeśli coś będzie nie tak to spalanie spadnie po naprawie. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Gabriel099
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-03-2012, 13:56
|
|
|
własinie dziisaj zawiosłem samochód na ustawienie geometri , wymiane drązków , hamulcy , więc licze ze spadnie spalanie |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-03-2012, 14:09
|
|
|
A ile Ci pali więcej jak 10? |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 15-03-2012, 16:45
|
|
|
Gabriel099 napisał/a: | własinie dziisaj zawiosłem samochód na ustawienie geometri , wymiane drązków , hamulcy , więc licze ze spadnie spalanie | Kolego popraw błędy. Dbajmy troszkę o wygląd forum. Cena paliwa niestety jest jaka jest i już każda setka paliwa się liczy.
Samochód można zapalać 3-4 minuty wcześniej i w trakcie jazdy aż do uzyskania normalnej temperatury silnika nie włączać grzania. Spalanie spadnie. Ważne też są odbiorniki elektryczne np: radio, światła, itp. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
|