Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Ustawienie zapłonu.
Autor Wiadomość
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2009, 19:29   [CK1A 1.3] Ustawienie zapłonu.

Zapłon w silnikach 4g13 ustawia się na 5 czy 7 ??
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 30-09-2009, 19:32   

To ten sam motor co w Colcie, prawda? Na 5.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2009, 20:30   

Colty też miały te silniki. Ale tez inne :wink:
 
 
kryss 
Forumowicz
kryss

Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 41
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-07-2014, 14:43   

Odkurzę temat ...bo zaobserwowałem rzecz dziwną.
Mianowicie w moim Lancerze 1,3 wymieniałem 3 miesiące temu silnik bo poprzedni klęknął.
Kupiłem sam słupek i znajomi którzy mi go wymienili przekręcili ze starego wszystko tak jak idzie. Silnik odpalił na tyk ...i pojechałem i tak jeździłem do przed wczoraj.
Coż można chcieć więcej spalanie na trasie Rzeszów-Warszawa-Rzeszów 5,5l i pociskałem często do spodu, na 40l paliwa zrobiłem 740km z czego 150 po mieście. W mieście pali 6,5l.
I zbierał się ze świateł jak młody gniewny.
Aż dwa dni temu zaczął się dławić. Stwierdziłem, że świece i wymieniłem. Trafione za pierwszym razem pomogło jak ręką odjął.
I wtedy mnie olśniło, że w tym silniku nic nie poustawiane :shock:
Ustawiłem TPS'a miał wartość 0,700V została zmieniona na klasyczne 0,550V.
I wziąłem się do ustawiania kąta zapłonu, ...a tam kąt poza skalą tak na moje oko to było ze 25 stopni albo więcej. Ustawiłem na 5 stopni jak każe fabryka.
Ja mu gaz, a on jak stary żwed, UUUUUUuuuuuu ...i zanim się wkręcił na obroty to można było cygara wypalić, a przy tym jakoś tak nierówno ciągło.
Przejechałem 50km do znajomego i akurat było po górkach, krew mnie po drodze zalała.
edit spalił z 8,0l benzyny.
Tak więc metodą prób i błędów (stwierdzając że pierwsze ustawienie było za wczesne) ustawiłem zapłon na 15 stopni.
Nie wiem za bardzo czy TPS ma też coś do tego ale ustawiłem na 0,650V, myślę, że w tym wypadku można nawet pojechać około 1,0V ale wtedy już trzeba regulować wolne obroty a tego nie chciałem robić.
edit
Wnioski; moim zdaniem dla kąta wyprzedzenia 5 stopni mieszanka w tych silnikach jest za bogata, silnik nie jedzie wcale chyba że u mnie jest coś nie tak.

edit
Edit by mod - zgadnij dlaczego? :doubt:

[ Dodano: 16-07-2014, 20:58 ]
Cytat:
edit
Edit by mod - zgadnij dlaczego? :doubt:

Lampa strobo miała opóznienie i przekłamywała??? Przyszła mi taka myśl do głowy.
Lampa była O.K.

Nic innego mi nie przychodzi ...jak jest jakaś sensowna odpowiedź to podaj.
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 16-07-2014, 15:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.