 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 13-06-2007, 14:44 |
[CB4A 1.6] co by bylo gdyby - swap |
Autor |
Wiadomość |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 27-03-2007, 07:19 [CB4A 1.6] co by bylo gdyby - swap
|
|
|
witajcie , wiem ze temat byl juz poruszany w przeszlosci ale jakos tak chaotynicze, wiec moze zaczne jeszcze raz, interesuje mnie swap, mam lancera 1,6 16V 113 kM '94 chcialbym zmienic na 1,8 150 kM z colta GTI, teraz moje pytanie jesli znalazl bym walnietego w dupe colta badz colta zaniedbanego to majac czesci do przekladki podejrzewam ze silnik skrzynia komputer zawiecha czy w jakis sensowny sposob daloby sie go zeswapowac ? w golfie np III swap jest wyjatkowo prosty bo praktycznie plug & play wyrzucasz silnik stary wkladasz nowy wchodzi na te same poduszki itd, czy w lancerze byloby podobnie czy byloby z tym duzo druciarstwa, no i przede wszystkim ile by to kosztowalo w sprawdzonym warsztacie tak orientacyjnie , pewnie tez trza by uklad wydechowy przerobic, troche zabawy ciekaw jestem czy jest warto,... prosze o porade aaaa i jeszcze jedno myslalem tez nad zakupem colta GTI w dobrym stanie zrobieniem swapa i sprzedaza colta z moim silnikiem, taki swap na ktorym chyba najmniej trace co wy na te dwie opcje .
p.s. lancer 1.6 16V niejest taki zly ale przyrost mocy o 30 pare jest kuszacy |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 13:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2007, 09:43
|
|
|
puntspusy napisał/a: | 1,8 150 kM z colta GTI | 1,8 4G93 DOHC 16V 140KM
Zdania wielokrotnie zlozone sa chaotyczne. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 27-03-2007, 09:56
|
|
|
sory za chaos i nieścisłość w mocy |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 11:54
|
|
|
tez mam lancerka i mnie to zawsze kusiło, ale czy nie warto lepiej z jakiejś starej eclipse kupic 2,0 150KM?~
A przełożyć sie da wszystko, wiem nawet gdzie
Pozdro! |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 12:27
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | tez mam lancerka i mnie to zawsze kusiło, ale czy nie warto lepiej z jakiejś starej eclipse kupic 2,0 150KM?~ | 1. Ciężko będzie dostać silnik w naprawdę dobrym stanie.
2. Dużo roboty i problemów. Ciężko będzie zmieścić tego kolosa pod machą. W Galancie jest już bardzo ciasno, a Colt czy Lancer...
3. Koszty. |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 13:02
|
|
|
2,0 to żadem kolos
Jak dla mnie koszty nie byłyby zbyt duże - problem to dostanie silnika oraz po głębszym zastanowieniu wolę kupić Gala 2,5 lub juz bawić sie z Legnum Vr4
Choc do lancerka mam sentyment, bo naprawde dobrze się mi nim jeżdziło |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 27-03-2007, 14:10
|
|
|
czyli 2,0 z eclipsa mogby byc rozwiazaniem ? gdzie to na slasku moga mi spreparowac ? wydaje mi sie ze eclipsa latwiej bedzie dorwac niz colta GTI... |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 27-03-2007, 15:06
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | 2,0 to żadem kolos |
puntspusy napisał/a: | czyli 2,0 z eclipsa mogby byc rozwiazaniem ? gdzie to na slasku moga mi spreparowac ? wydaje mi sie ze eclipsa latwiej bedzie dorwac niz colta GTI... |
szczerze ? zycze powodzenia. byl juz agent ktory robil taka przekladke i z tego co mi wiadomo to musial ciac podluznice , zeby zmiescic tam ten silnik , i auto rwalo mu niemilosiernie przeguby, do tego nie jechalo prosto itd itd . |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2007, 17:36
|
|
|
Pora na male dementi - 4G63 miesci sie BEZ CIECIA PODLUZNIC. Sprawdzone w Krakowie - jtjerry - forum streetracing.pl (ma zakaz pisania ale poszukac jego postow) haslo - mitsukiszka |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 28-03-2007, 14:34
|
|
|
z tego co sie zdazylem zorientowac na ten czas najmniej rzezby jest z zeswapowaniem 4G93, bo zawiecha zostaje podobnie jak hamulce i skrzynia, zmienia sie silnik + osprzet, byc moze uk. wydechowy...musze sie wiecej wywiedziec ale jesli juz cos to bede sie raczej decydowal na prostszego swapa, bo z 4G63t lub bez "t" jest duzo wiecej zabawy..
poradcie jesli wiecie cos na temat swapa na 4G93 z 4G92 |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 14:51
|
|
|
Myslę ze ze znalezieniem warsztatu nie byloby problemu większy problem to cena za jaką to zrobią, bo szczerze mówiąc roboty warsztaty mają duzo wiec trzeba ich skusić ceną.
Ja znam warsztat w katowicach, który by to zrobił ale czy mają czas?!
Jest też w orzeszu firmą tuningowa - robią wszystko (moga przygotować auto do rajdów)
http://www.mmt.xu.pl/
Pozdro! |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 15:02
|
|
|
puntspusy napisał/a: | zawiecha zostaje podobnie jak hamulce i skrzynia, zmienia sie silnik + osprzet, byc moze uk. wydechowy... | Tego wcale bym nie był taki pewny. Colt GTi jest bardziej zglebiony niż standard. Hamulce? Nie masz przypadkiem z tyłu bębnów? Zależy od wersji. |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 15:06
|
|
|
Myślałem ze to jest oczywiste ze decydując sie na swap'a zmienia sie tez zawieszenie oraz hamulce |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 15:08
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | Myślałem ze to jest oczywiste ze decydując sie na swap'a zmienia sie tez zawieszenie oraz hamulce | Nie dla wszystkich. A szkoda... |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2007, 15:29
|
|
|
Cytat: | Myślałem ze to jest oczywiste ze decydując sie na swap'a zmienia sie tez zawieszenie oraz hamulce |
Niekoniecznie. Zależy przede wszystkim od strategii koncernu. Bywa, że część podzespołów pozostaje ta sama. Może to być również wynikiem różnicy roczników. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|