 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Check Engine, ospałe osiąganie obr (4tys.) i |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 25 Skąd: Rzeszów / Trzciana
|
Wysłany: 23-03-2012, 10:20 [Cari 1.8 GDI] Check Engine, ospałe osiąganie obr (4tys.) i
|
|
|
Witam!
Z góry przepraszam za niezbyt precyzyjny opis "tematu", jednak nie wiem jak inaczej zawrzeć to w paru słowach.
Przejdźmy do opisu sytuacji. Wracając wczoraj z uczelni musiałem uciec przed autem skutkiem czego było przeciągnięcie Cari [GDI] na czerwone pole (odcięło zapłon na II biegu), później oczywiście normalna spokojna jazda. Chwilę było w porządku ale po ok.1min zapaliła się lampka "Check Enigine" (ta z pomarańczowa z silnikiem) i auto dość nieprzyjemnie reagowało na dodanie gazu. Bardzo ale to bardzo powoli wkręcało się do ok 4tys obr/min - jednak trzeba było szybko biegi zmieniać aby osiągnąć wspomniane oboroty, ponieważ po wciśnięciu pedału na ok 3/4 skoku, samochód zaczął się dławić i spalanie na komputerze drastycznie wzrosło do ponad 20-25l/100km czasem chyba nawet skali brakowało bo resetowało spalanie i pokazywały się te "kreseczki" jak prze resetowaniu. Przyjechałem tak do domu i posprawdzałem bezpieczniki (wszystko OK), reakcja na gaz nadal taka sama. Następnie odłączyłem przepływomierz na włączonym silniku (auto zaczęło troszkę szarpać) chwileczkę tak pochodziło później wyłączyłem zapłon i ponownie wpiąłem przepływomierz i o dziwo pomogło. Wydaję mi się, że nie jest to normlane zachowanie. Moglibyście pomóc i powiedzieć dlaczego tak się stało? Podobne objawy miałem jak padła pompa Wysokiego Ciśnienia. Tak samo, auto jeździło tylko do paru tys obr/min, a później zaczęło przerywać i się dławić. Czy może mieć to związek z pompą WC? Wiem, że najlepiej byłoby podjechać i podpiąć Cari pod komputer jednak teraz nie mam takiej możliwości, dlatego proszę was o podanie możliwych przyczyn wyżej wspomnianego zjawiska, aby wyeliminować poszczególne koncepcje
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam, Łukasz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-03-2012, 09:47
|
|
|
Może coś nie kontaktowało przy wtyczce przepływpmierza, dlatego wystąpiły te anomalie, poprawiłeś wtyczkę i teraz będzie OK. |
|
|
|
 |
|
|