 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E57A 2.0D] Ustawienie pompy wtryskowej |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 27-03-2012, 21:40 [E57A 2.0D] Ustawienie pompy wtryskowej
|
|
|
Witam Koleczy czy bawił sie ktos moze z ustawieniem pompy wtryskowej ? ma ona jakis zakres regulacji lewo/prawo co daje jej przestawienie ? czy jest jakies sztywne ustawienie ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-03-2012, 23:58
|
|
|
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 9° za górnym martwym punktem. Czujnik zegarowy winien teraz wskazywać 0,97 ± 1,03 mm.
Pozycja wału korbowego 9 st
Pozycja pompy 0,97 - 1,03 mm za dolnym martwym punktem tłoka |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 28-03-2012, 15:35
|
|
|
hmm... a co daje az takie precyzyjne ustawienie ? u mnie jak popuszcze pompe i powiedzmy porzekręce jąw lewo czyli opóznie zapłon , albo w prawo przyspiesze to zbytniej róznicy niema , czy jest w pompie jakis korektor kąta który przyspiesza bądz opóznia ? |
|
|
|
 |
|
|