Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wał z 6bolt do silnika 7bolt
Autor Wiadomość
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 19-04-2012, 01:30   wał z 6bolt do silnika 7bolt

hej. Nie wiecie może czy wał od 6bolt podejdzie bez przeróbek do silnika 7bolt i na odwrót?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-04-2012, 02:41   

nie !
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 23-04-2012, 14:18   

Uważasz to za kompletną wypowiedź? Możesz mi napisać jakie są różnice (oczywiście poza mocowaniem koła)? i idąc tropem Twojej wypowiedzi, NARA!
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2012, 20:39   

Nie, nie podejdzie. Wystarczająco kompletna ? Inne są szerokości czopów na wale.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-04-2012, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2012, 08:03   

Maretzky85 napisał/a:
szopów
czopów

Żeby to zrobić musiałbyś wał zmieniać razem z dołem silnika - tzn zamienne między 6 i 7 bolt są, ale głowice.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 24-04-2012, 09:12   

lewiasty, NIE PODEJDZIE hm w innym poscie chciałes wsadzic silnik z dołem od turbo teraz pytasz czy 7/6 morzna zamienic napisz co masz co chcesz zrobic to ci podpowiemy
 
 
 
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 24-04-2012, 12:59   

Modzę;) to tak po skrócie. Ok, teraz rozumiem, że jest inna średnica czopów. To z innej beczki (wiem, że nie ten dział ale zainteresowani tematem mogą coś podpowiedzieć). Ma ktoś może wał do ecli 7bolt używany? Najlepiej nominał. Bo chyba to średni pomysł, żeby szlifować stary, prawda? Pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2012, 20:44   

Hubeeert napisał/a:
Maretzky85 napisał/a:
szopów
czopów


O lol :D literówka, nawet nie zauważyłem :P

Szlify mają różne opinie, natomiast nominał zawsze lepszy od szlifu.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 24-04-2012, 21:50   

Tak więc jak ktoś ma jakiś nominał na 7śrub to proszę dać znać:) Szopy są spoko:D pewnie to one zatarły mój poprzedni wał:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.