 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CB radio problem |
Autor |
Wiadomość |
marcin.plonsk
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.8 DID Intense 2013
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 26 Skąd: Płońsk
|
Wysłany: 04-05-2012, 23:05 CB radio problem
|
|
|
Witam. Mam problem z CB RADIEM w swoim lancerku. CB RADIO LEM Jaguar + antena tti . Radio mam podlaczone bezpośrednio pod akumulator . mam ustawiony squalche do granicy szumów. Kiedy używam radia na wyłączonym silniku jest super zasięg wszystko czysto słychać ale kiedy odpale auto i co najgorsze włącze klimę radio zaczyna szumieć i muszę bardzo dużo podkręcić squalche co wpływa na zasięg i jakość słyszanych rozmów. Zrobiłem taki eksperyment odpręciłem bat przy antenie i sprawdzilem tak radio czy beda wieksze szumy po uruchomieniu silnika i klimy okazuje sie ze nie ma to wplywu . wniosek z tego taki ze szumy idą przez antene sprawdzilem drugą antene na oddzielnym kablu i jest to samo. wiem ze silnik i klima ma prawo dawac zakłócenia ale u mnie to jest gigantyczna różnica przy wlaczonym i wylaczonym silniku. czy ktos mial podobny problem z cb w swoim lancerku? i jak sobie poradzil z tym? Przy wylaczonym silniku zasięg CB to okolo 7 km a przy wlączonym silniku i klimie spada do około 2 km.
[ Dodano: 04-05-2012, 23:42 ]
ma taką opcję w radiu rf gain mam albo off albo on jeśli włącze to problem z zakłoceniami znika ale zasięg jest nawet nie kilometr |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-05-2012, 10:10
|
|
|
marcin.plonsk napisał/a: | Witam. Mam problem z CB RADIEM w swoim lancerku. CB RADIO LEM Jaguar + antena tti . Radio mam podlaczone bezpośrednio pod akumulator . mam ustawiony squalche do granicy szumów. Kiedy używam radia na wyłączonym silniku jest super zasięg wszystko czysto słychać ale kiedy odpale auto i co najgorsze włącze klimę radio zaczyna szumieć i muszę bardzo dużo podkręcić squalche co wpływa na zasięg i jakość słyszanych rozmów. Zrobiłem taki eksperyment odpręciłem bat przy antenie i sprawdzilem tak radio czy beda wieksze szumy po uruchomieniu silnika i klimy okazuje sie ze nie ma to wplywu . wniosek z tego taki ze szumy idą przez antene sprawdzilem drugą antene na oddzielnym kablu i jest to samo. wiem ze silnik i klima ma prawo dawac zakłócenia ale u mnie to jest gigantyczna różnica przy wlaczonym i wylaczonym silniku. czy ktos mial podobny problem z cb w swoim lancerku? i jak sobie poradzil z tym? Przy wylaczonym silniku zasięg CB to okolo 7 km a przy wlączonym silniku i klimie spada do około 2 km.
[ Dodano: 04-05-2012, 23:42 ]
ma taką opcję w radiu rf gain mam albo off albo on jeśli włącze to problem z zakłoceniami znika ale zasięg jest nawet nie kilometr |
IMO Marcin sprawdź, czy masz dobrze dokręconą masę. Poza tym zapraszam Cię na tą stronę, gdzie tematem są CB radia. Pewnie problem tkwi nie w lancerze tylko w montazu. Stąd sądzę, że tam znajdziesz szybciej odpowiedź.
O tu jest link:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=825
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Beny_s
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-05-2012, 18:38
|
|
|
Też mam podobny problem.
Jeździłem z Unidenem, potem Presidentem Harry II i niestety wentylator słyszalny w każdym. Odwiedziłem kilka punktów montujących CB, w każdym kończyli podsumowaniem: ten typ tak ma, można izolować ale bezpośrednio mechanizm dający zakłócenia.
Ostatecznie po przymierzeniu paru egzemplarzy - cały zakres Presidenta i innych dostępnych - stanęło na Lafayette Zeus. Minimalne zakłócenia od wentylatora - wycina tryb AUTO, oraz prawie nie zauważalny ciągły dźwięk uzależniony od obrotów silnika.
Jak Ci się uda rozwiązać ten problem to opisz co i jak. |
|
|
|
 |
|
|