 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Misiek :) 14-08-2012, 23:22 |
ZLOT 2012 - Zapisy na konkursy |
Autor |
Wiadomość |
Joann
Mitsumaniak Miśka :)

Auto: Mirage 1995 Coupe
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 12 Sty 2010 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2012, 13:49 ZLOT 2012 - Zapisy na konkursy
|
|
|
Oto lista konkursów. Wpisujecie się kopiując listę i wpisując się w miejsce wyznaczone pod wybranym konkursem
UWAGA! zapisy na konkursy tylko do końca lipca
potem będzie można się zapisać bezpośrednio przy konkursie
Jeśli chodzi o "Mitsupiadę" zgłaszamy się drużynami (po 5 osób).
Jeśli ktokolwiek byłyby chętny pomóc przy konkursach to bardzo proszę piszcie do mnie na pw
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5.
II Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5.
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5.
...
UWAGA! zapisy na konkursy tylko do końca lipca
potem będzie można się zapisać bezpośrednio przy konkursie |
_________________ biały galant GTI--> Bzykusiek [*]
Proton 418 LRS coupe --> Ponton (czasem Słoneczko) [*]
Mitsubishi Mirage Coupe 1995 1,5 A/T
 |
Ostatnio zmieniony przez vendetta 02-09-2012, 20:40, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
Jassmina
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 04 Kwi 2008 Posty: 1448 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 28-06-2012, 15:08
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
II Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5.
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5.
... |
_________________ Nasze Wariaty : Colt CJ0 1.3 "Bonifacy", Galant EA5W
 |
|
|
|
 |
_Slawek_
Mitsumaniak

Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-06-2012, 16:23
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2.
3.
4.
5.
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________
Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 |
|
|
|
 |
Seichan
Mitsumaniak mod KMM i MMA

Auto: Honda Odyssey & new projec
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Wrz 2010 Posty: 14174 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-06-2012, 16:42
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________ MitsuManiaki Assistance
Nie mam marzeń, tylko cele - Harvey Reginald Specter
Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać. Hemingway.
Rekin Seichan
FTO story
Odyseja Seichan
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 28-06-2012, 16:53
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3.
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 28-06-2012, 17:44
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2.
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3.
4.
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
szuwar
Mitsumaniak

Auto: Wiking
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2655 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 28-06-2012, 22:57
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3.
4.
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________ VOLVO S80 T6 AWD |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 28-06-2012, 23:32
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3.
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4.
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4.
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
mirc23
Mitsumaniak

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 392 Skąd: Żory
|
Wysłany: 29-06-2012, 06:47
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
|
|
|
 |
bastek
Mitsumaniak kaktusiarz
Auto: Superb,SpaceStar,LS400,SC430,J
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 5468 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-06-2012, 07:12
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3.bastek
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5.
6.
...
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1.
2.
3.
4.
5. |
_________________ pozdr,
bastek
auta: nissan almera 2000-2013, Nissan Micra 2012-2029 Mitsubishi lancer 2009-2016 Toyota avensis 2015-2018 Cb125f 2016- 2020, Mitsubishi space star 2018-, Lexus LS400 2018-, Superb 2019-, Junak m12 2020-, Lexus sc430 2021- |
|
|
|
 |
djjarosz
Mitsumaniak dorek
Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 12 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-06-2012, 07:15
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3. Artur (od djjarosz)
4.
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5. black bear
6. Artur (od djjarosz)
7. black bear
8. audiox
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1. black bear
2. Artur (od djjarosz)
3. audiox
4.
5. |
|
|
|
 |
koral
Forumowicz
Auto: Sigma kombi Galant kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 197 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-06-2012, 18:34
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3. Artur (od djjarosz)
4. koral
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4.
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5. black bear
6. Artur (od djjarosz)
7. black bear
8. audiox
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1.
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1. black bear
2. Artur (od djjarosz)
3. audiox
4.
5. |
_________________ Sigma kombi 3.0V6 M/T (sprzedana, hlip hlip)
Galant kombi 2.5V6 A/T
 |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-07-2012, 19:02
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3. Artur (od djjarosz)
4. koral
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4. raddex
5.
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5. black bear
6. Artur (od djjarosz)
7. black bear
8. audiox
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1. raddex
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1. black bear
2. Artur (od djjarosz)
3. audiox
4.
5. |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-07-2012, 06:36
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3. Artur (od djjarosz)
4. koral
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4. raddex
5. volve
6.
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5. black bear
6. Artur (od djjarosz)
7. black bear
8. audiox
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1. raddex
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5.
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1. black bear
2. Artur (od djjarosz)
3. audiox
4.
5. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
majcher
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite 09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 62 Skąd: Warszawa/Bełchatów
|
Wysłany: 02-07-2012, 19:50
|
|
|
1. Slalom rowerem
Polega na: przejechaniu rowerem slalomu trzymając w jednej ręce kubek z płynem. Czas przejazdu jest mierzony, a na kubku będzie podziałka, za każdy rozlany cm dodawana sekunda do czasu, wygrywa najszybszy i z najmniejszą ilością rozlaną, solidne podparcie się lub wylanie całego płynu = dziękujemy.
1.Jassmina
2.TRAWOR76
3. Artur (od djjarosz)
4. koral
5.
6.
...
2. Dart
Polega na: Rzucaniu lotkami w tarczę z polami, na których jest zaznaczona wybrana ilość punktów, żeby wygrać należy uzbierać 301 punktów z tym, że punkty liczone są „od tyłu” tzn. od liczby 301 odejmowana jest ilość z planszy wygrywa ten kto dojdzie do zera (w ostatnim rzucie trzeba trafić w tę liczbę która została by mieć zero punktów)
1. TRAWOR76
2. szuwar
3. mirc23
4. raddex
5. volve
6. majcher
...
3. Parkowanie na kopercie
Polega na: Szybkim i precyzyjnym zaparkowaniu Mitsubishi L200 na wyznaczonej kopercie. Wygrywa osoba, która zrobi to najszybciej i najlepiej. W przypadku najechania na linie/dotknięcia słupka jest naliczana kara +2s
1.TRAWOR76
2. sveno
3. Morfi
4. mirc23
5. black bear
6. Artur (od djjarosz)
7. black bear
8. audiox
4. Rozpoznawanie części
Polega na: Rozpoznaniu części samochodowych za pomocą tylko i wyłącznie rąk
1. raddex
2.
3.
4.
5.
6.
...
„MITSUPIADA”
Polega na: Wzięciu udziału w trzech niżej wymienionych konkurencjach. Drużyny 5-cio osobowe. Wybieramy trzy najlepsze wyniki ze wszystkich drużyn każdy wynik będzie odpowiednio punktowany.
Czas: 15.30-19.00
1. Trambambuła
Polega na: Wyjątkowy mecz piłkarski. W czasie jednego meczu rywalizują dwie drużyny po 5 osób. Czas meczu 10-15 minut albo do pierwszej bramki jeśli w ciągu wyznaczonego czasu będzie 0:0. Każda drużyna musi mieć jakąś nazwę.
2. Przeciąganie Cantera
Polega na: Przeciągnięciu Cantera w jak najkrótszym czasie.
3. Street Ball
Polega na: Streetball to rodzaj koszykówki, w której nie kładzie się nacisku na zasady, stosuje się tylko te elementarne. Nikt tu nie liczy czasu na wyprowadzenie akcji. Nie patrzy się na błędy. Streetball jest także bardziej siłowy, więc zdarza się więcej fauli, ale tylko te brutalne są wychwytywane przez innych graczy, gdyż rzadko się zdarza, by na boisku był sędzia. Gracze sami ustalają zasady gry i się ich trzymają. Gra będzie na jeden kosz w jednym czasie dwa mecze każdy z nich po 10 minut( jeśli zgłosi się mała liczba chętnych to czas wydłużamy) drużyna 5 osób, wszystkie drużyny muszą ze sobą zagrać. Wygrywa zespół z największą ilością punktów
Jak już wspominałam zapisujemy się drużynami
I Drużyna:
1.TRAWOR76
2. Morfi
3. tomusn
4. mirc23
5. majcher
II Drużyna:
1. _Slawek_
2. ANDREW
3. tomasek6
4. patriotazz
5. Soner
...
III Drużyna:
1. black bear
2. Artur (od djjarosz)
3. audiox
4.
5.
_________________ |
|
|
|
 |
|
|